HABER İşte 2019 Suzuki Jimny

Baris Inselel

Yönetim
Editör
2,170
Kamuflajlı ya da kamuflajsız olarak pek çok kez kameralara yakalanan yeni Suzuki Jimny, bu kez resmi görselleriyle karşımızda duruyor.

Japonya’nın kei car* adı verilen sınıfında rekabet edecek ve 660cc’lik üniteden güç alacak. Japonya dışında satılacak Jimny Sierra ise 1.5 litrelik dört silindirli ünitenin güncellenmiş bir versiyonunu kullanacak. Ayrıca bu versiyonda çamurluklara eklenen siyah plastik uzantılar da aracın off-road karakterini daha iyi yansıtmasına neden olacak.

Beş farklı renk seçeneğine sahip olarak satışa sunulacak yeni model çift tonlu olarak satın almak isteyenler için bu seçenekler üçe inecek. Çift tonlu tercih edilen modellerde gövde renginden ayrılan tavanda siyah renk kullanılacak. Ayrıca 15 ve 16 inçlik yeni jantlar da Jimny ailesinin görünümüne olumlu yönde destek olacak.

Kabin tarafı da aracın kendisi gibi oldukça pratik. 7 inçlik bilgi-eğlence ekranının kullanıldığı küçük off-road aracına direksiyon üzerinde yer alan düğmeler, otomatik klima kontrolü, hız sabitleyici, otomatik acil durum freni ve anahtarsız çalıştırma opsiyonları da eklenebiliyor.

Kaynak: DH






Read the whole post here.
 
Son düzenleme:
İnternette Mercedes G diyenler var Jeep'e benzemiş diyenler var... Bildiğimiz eski tip Japon 4x4 tasarımı, güncellenmiş hâli. İlk Jimny (1970), G serisi (1979)nden önce çıkmış. Kübik gövde, yuvarlak far falan eski tip Japon araçlarına benzemiş. Samuray havası var.

'86 Suzuki Samuray:
1986-suzuki-samurai.jpg

1986-suzuki-samurai.jpg
 
Son düzenleme:
İnternette Mercedes G diyenler var Jeep'e benzemiş diyenler var... Bildiğimiz eski tip Japon 4x4 tasarımı, güncellenmiş hâli. İlk Jimny (1970), G serisi (1979)nden önce çıkmış. Kübik gövde, yuvarlak far falan eski tip Japon araçlarına benzemiş. Samuray havası var.

'86 Suzuki Samuray:
1986-suzuki-samurai.jpg

1986-suzuki-samurai.jpg
Doğrudur hocam ama ben bu aracı alırsam samuray a benzediği için değil g serisine benzettiğim için alırım 90-100bin gibi rakamlara gelirsede düşünürüm ciddi ciddi
 
  • Beğeni
Tepkiler: sputnik
Doğrudur hocam ama ben bu aracı alırsam samuray a benzediği için değil g serisine benzettiğim için alırım 90-100bin gibi rakamlara gelirsede düşünürüm ciddi ciddi
Benim de beklentim 90 civarıydı ama Vitara 117 bine yükseldi, şimdi kampanya ile 109 bine düşürdüler. 100 bin e gelecek diye düşünüyorum. En son Jimny 93.500 liradan satılıyordu.
 


Jimny ve Jimny Sierra adında iki farklı araç var sanırım. Türkiye'ye gelecek olan Sierra adındaki, biraz daha büyük boyuttaki (Jimny'nin boyu 3.4xx mm, Sierra 3.6xx mm.)
5 kapılısı da olsaydı keşke ciddi düşünülebilirdi. Niva'nın var ama araba 80'lerden kalma.
 
5 kapılısı da olsaydı keşke ciddi düşünülebilirdi. Niva'nın var ama araba 80'lerden kalma.

Jimny'nin öne çıktığı konu arazi sürüşü. Arazide de dingil mesafesinin kısa olması olumlu geri dönüş sağlıyor. Bu aracı şehir suvu olarak üretmediler, yine üretmeyecekler gibi duruyor (4x2si olmayacak sanırım). Markanın bir diğer suvu Vitara, eskiye göre daha şehirli oldu zaten. Bunu da o yola sokmayacaklardır.

Üstte boyutları Jimny için 3.4xx, Sierra için 3.6xx yazmışım, hatalı yazmışım. Jimny'nin uzunluğu 3.395mm geniliği 1.475mm, Sierra'nın uzunluğu 3.550mm genişliği 1.645mm şeklinde olacaktı.

Merakla bekliyordum aracı ama boyutlar zorlayıcı olacak sanırım. Gerçi kaç bin liradan geleceği de meçhul şimdilik ama nispeten alınabilir fiyatla gelse bile baya düşündürecek. Yaris'in yetersiz geldiği zamanlar olabiliyor, kabaca hesapla bu yaris'in bagajsızı (3.950mm uzunluğa 1.695mm genişliği var Yaris'in).

Bir gün Jimny bakıyorum bir gün Avensis. @DouglasAdams bu dengesizlik normal mi doktooor? Bu durumu sıcaklara yoruyorum ama... :D
Ekim-Kasım gelsin, kendime gelmeye başlarım.
 
  • Beğeni
Tepkiler: DouglasAdams
Jimny'nin öne çıktığı konu arazi sürüşü. Arazide de dingil mesafesinin kısa olması olumlu geri dönüş sağlıyor. Bu aracı şehir suvu olarak üretmediler, yine üretmeyecekler gibi duruyor (4x2si olmayacak sanırım). Markanın bir diğer suvu Vitara, eskiye göre daha şehirli oldu zaten. Bunu da o yola sokmayacaklardır.

Üstte boyutları Jimny için 3.4xx, Sierra için 3.6xx yazmışım, hatalı yazmışım. Jimny'nin uzunluğu 3.395mm geniliği 1.475mm, Sierra'nın uzunluğu 3.550mm genişliği 1.645mm şeklinde olacaktı.

Merakla bekliyordum aracı ama boyutlar zorlayıcı olacak sanırım. Gerçi kaç bin liradan geleceği de meçhul şimdilik ama nispeten alınabilir fiyatla gelse bile baya düşündürecek. Yaris'in yetersiz geldiği zamanlar olabiliyor, kabaca hesapla bu yaris'in bagajsızı (3.950mm uzunluğa 1.695mm genişliği var Yaris'in).

Bir gün Jimny bakıyorum bir gün Avensis. @DouglasAdams bu dengesizlik normal mi doktooor? Bu durumu sıcaklara yoruyorum ama... :D
Ekim-Kasım gelsin, kendime gelmeye başlarım.
https://www.sabah.com.tr/astroloji/terazi-burcu-ozellikleri
Az rahat ol ya:D Sonuçta E segment kullanan adam trafikte senden daha ehil değil ya.Ekonomin yeterse Jimny in interior kalitesi seni rahatsız etmezse hem spesifik hem de temiz baktığında milletin gıpta ile dönüp bakacağı bir baş belası araban olacak.Avensis değil Jimny.Hayatının bir döneminde zaten D segmentle yollar kesişir:)
 
Son düzenleme:
Jimny'nin öne çıktığı konu arazi sürüşü. Arazide de dingil mesafesinin kısa olması olumlu geri dönüş sağlıyor. Bu aracı şehir suvu olarak üretmediler, yine üretmeyecekler gibi duruyor (4x2si olmayacak sanırım). Markanın bir diğer suvu Vitara, eskiye göre daha şehirli oldu zaten. Bunu da o yola sokmayacaklardır.

Üstte boyutları Jimny için 3.4xx, Sierra için 3.6xx yazmışım, hatalı yazmışım. Jimny'nin uzunluğu 3.395mm geniliği 1.475mm, Sierra'nın uzunluğu 3.550mm genişliği 1.645mm şeklinde olacaktı.

Merakla bekliyordum aracı ama boyutlar zorlayıcı olacak sanırım. Gerçi kaç bin liradan geleceği de meçhul şimdilik ama nispeten alınabilir fiyatla gelse bile baya düşündürecek. Yaris'in yetersiz geldiği zamanlar olabiliyor, kabaca hesapla bu yaris'in bagajsızı (3.950mm uzunluğa 1.695mm genişliği var Yaris'in).

Bir gün Jimny bakıyorum bir gün Avensis. @DouglasAdams bu dengesizlik normal mi doktooor? Bu durumu sıcaklara yoruyorum ama... :D
Ekim-Kasım gelsin, kendime gelmeye başlarım.
Jeep'in Rubicon'da yaptığı gibi 5 kapı üretilebilirdi. Arazide daha üstün olmak isteyen 3 kapılıya yönelir zaten.
 
Mevcut Jimny'den bile ufak normal versiyonu. Dar yerlere girip çıkmak için yapılmış. Resmen bebek G-Class oldu bunlar.
 
Son düzenleme:
  • Beğeni
Tepkiler: Mt.Akina

Yolcu tarafındaki yan aynaya ekledikleri aynacık çok iş görür, malum kaldırımlara kısa direkler falan koyuyorlar çıkıp parketmesinler diye, kapı o hizaya mı geliyor vs. bakmak için aynayı indirmek durumunda kalıyorum zaman zaman. İşlevsel bir şey. Hız arttıkça rüzgar direncine olumsuz etkisi olur ama, eskisinin azami hızı 135 veya 145 km/s idi zaten, amacı hız değil bu aracın. :)
 
Benim de beklentim 90 civarıydı ama Vitara 117 bine yükseldi, şimdi kampanya ile 109 bine düşürdüler. 100 bin e gelecek diye düşünüyorum. En son Jimny 93.500 liradan satılıyordu.

Vitara 134 bin lira olmuş, hurda indirimiyle 125 bine veriyorlar. :eek:
Jimny kaçtan başlar? 115 bin? 120 bin? :confused:
 
Çok şirin mi şirin bir tasarımı var, açıkcası eski Jimny'lerden daha güzel tasarımı mevcut, sanırım arazi odaklı olacak dediklerine göre, azıcık dağ tepe, kar-buz gören için mantıklı olabilir.