Elveda California T, hoşgeldin Portofino. Maranello merkezli Ferrari, California T modelinin yerine geçecek olan V8 motorlu, katlanabilir metal tavanlı Portofino’yu duyurdu.
Ferrari’nin yeni modeli Eylül ayında Frankfurt Otomobil Fuarı‘nda dünya genelinde ilk kez tanıtılacak.
Otomobil adını Ferrari’nin tabiriyle “İtalya’nın en güzel kasabalarından biri” olan Portofino’dan alıyor. Yeni modelde kullanılan yepyeni şasi otomobili yerini aldığı California T’ye kıyasla önemli ölçüde hafifletmiş.
Portofino, California T’den daha da hızlı
Aşina olduğumuz 3,9 litrelik V8 motor 592 HP güç ve 760 Nm torka sahip. Ferrari aracın 0-100 km/s değerinin 3,5 saniye olduğunu söylüyor. Son hızının ise 320 kilometreyi aşacağı bekleniyor ki bu da California T’ye göre en az 5 km/s daha iyi. Bunlara ek olarak İtalyan marka “karakteristik Ferrari V8 tınılarının daha da iyileştirildiğini” söylüyor.
Portofino Ferrari’nin E-Diff3 elektronik arka diferansiyelini kullanacak. Ayrıca markanın ürün gamındaki elektrik destekli direksiyona sahip ilk GT otomobili olacak ki bu da aracın stabilitesini etkilemeden direksiyon çapını %7 oranında azaltacak. Otomobilde ayrıca aracın tepkilerini ve sürüş konforunu iyileştirmek amacıyla manyeto-reolojik sönümlemeli çift bobinli süspansiyon kullanılacak.
İç mekanda 10,2 inçlik dokunmatik ekran, yeni klima kumandaları ve yenilenmiş bir direksiyon bizi karşılıyor. 18 yönlü elektrikli koltuklar ve Ferrari’nin diğer yeni modellerinde de bulabileceğiniz gösterişli yolcu ekranı da iç mekanı oldukça süslüyor. Kullanılan yeni rüzgar deflektörü de kabin içerisine olan hava akışını %30 oranında düşürecek ve aerodinamik gürültüyü azaltacak.
1 arasında 7
Read the whole post here.
Ferrari’nin yeni modeli Eylül ayında Frankfurt Otomobil Fuarı‘nda dünya genelinde ilk kez tanıtılacak.
Otomobil adını Ferrari’nin tabiriyle “İtalya’nın en güzel kasabalarından biri” olan Portofino’dan alıyor. Yeni modelde kullanılan yepyeni şasi otomobili yerini aldığı California T’ye kıyasla önemli ölçüde hafifletmiş.
Portofino, California T’den daha da hızlı
Aşina olduğumuz 3,9 litrelik V8 motor 592 HP güç ve 760 Nm torka sahip. Ferrari aracın 0-100 km/s değerinin 3,5 saniye olduğunu söylüyor. Son hızının ise 320 kilometreyi aşacağı bekleniyor ki bu da California T’ye göre en az 5 km/s daha iyi. Bunlara ek olarak İtalyan marka “karakteristik Ferrari V8 tınılarının daha da iyileştirildiğini” söylüyor.
Portofino Ferrari’nin E-Diff3 elektronik arka diferansiyelini kullanacak. Ayrıca markanın ürün gamındaki elektrik destekli direksiyona sahip ilk GT otomobili olacak ki bu da aracın stabilitesini etkilemeden direksiyon çapını %7 oranında azaltacak. Otomobilde ayrıca aracın tepkilerini ve sürüş konforunu iyileştirmek amacıyla manyeto-reolojik sönümlemeli çift bobinli süspansiyon kullanılacak.
İç mekanda 10,2 inçlik dokunmatik ekran, yeni klima kumandaları ve yenilenmiş bir direksiyon bizi karşılıyor. 18 yönlü elektrikli koltuklar ve Ferrari’nin diğer yeni modellerinde de bulabileceğiniz gösterişli yolcu ekranı da iç mekanı oldukça süslüyor. Kullanılan yeni rüzgar deflektörü de kabin içerisine olan hava akışını %30 oranında düşürecek ve aerodinamik gürültüyü azaltacak.
1 arasında 7
Read the whole post here.
Son düzenleme: