Nissan’ın 1969 model Skyline ile başladığı GT-R macerası, şu sıralar 50. yıl dönümünü kutluyor. Japon markanın Italdesign ile ortak tasarladığı Nissan GT-R50 konsepti ortaya çıktı.
Nissan GT-R, özel konsepti ile sınırsızlığı hedefliyor!
Bu yıl tanıtılan GT-R Nismo ile ilk Skyline GT-R modelini harmanlayan Nissan GT-R50, İtalyan tasarım firması Italdesign’in dokunuşuyla renklenmiş. Geçmiş ile geleceği agresif bir tasarımda buluşturan araç, gri ve altın tonları ile dikkat çekiyor. GT-R50 konseptinin ön bölümündeki altın sarısı kuşak farklı görünürken, ince LED farlar ise keskin bakışı tamamlıyor. Ayrıca aracın daha sportif görünmesi için tavan yüksekliği 54 mm alçaltılmış.
Italdesign tasarımcıları, GT-R50’nin iç dizaynına fazla teknoloji katmak istememiş gibi görünüyor. Orta bölümündeki multimedya ekranının kaldırıldığı iç mekanda karbonfiber, Alcantara ve deri malzemeler harmanlanmış. Havalandırma, ön konsol ve kapı içlerinde bulunan altın sarısı detaylar da sportif gösteren detaylar arasında yerini alıyor.
Aracın kalbine, yani motoruna gelince ise Nissan’ın tecrübesi ortaya çıkıyor. Montajı elle yapılan 3.8 litrelik çift turbolu V6 motor, 710 beygir güç ve 780 nm tork gibi rakamlara ulaşıyor. Nismo’nun elden geçirdiği motorda daha büyük turbo ve soğutma sistemi, yüksek dirençli krank mili ve bağlantı kolları ile yüksek yağ/yakıt akışı sağlayan piston ve enjektörler dikkat çekiyor. 4 tekerden çekiş sistemi ve 6 ileri otomatik şanzıman ise aktarma tarafındaki detaylar arasında yer alıyor.
Nissan mühendisleri, bu performansı dizginlemek için seçimlerini Brembo karbon fren diskleri ile 21 inçlik Michelin Pilot Supersport lastiklerden yana kullanmış. Son olarak aracın önümüzdeki ay Avrupa’da görücüye çıkacağını belirtelim.
1 arasında 10
Read the whole post here.
Nissan GT-R, özel konsepti ile sınırsızlığı hedefliyor!
Bu yıl tanıtılan GT-R Nismo ile ilk Skyline GT-R modelini harmanlayan Nissan GT-R50, İtalyan tasarım firması Italdesign’in dokunuşuyla renklenmiş. Geçmiş ile geleceği agresif bir tasarımda buluşturan araç, gri ve altın tonları ile dikkat çekiyor. GT-R50 konseptinin ön bölümündeki altın sarısı kuşak farklı görünürken, ince LED farlar ise keskin bakışı tamamlıyor. Ayrıca aracın daha sportif görünmesi için tavan yüksekliği 54 mm alçaltılmış.
Italdesign tasarımcıları, GT-R50’nin iç dizaynına fazla teknoloji katmak istememiş gibi görünüyor. Orta bölümündeki multimedya ekranının kaldırıldığı iç mekanda karbonfiber, Alcantara ve deri malzemeler harmanlanmış. Havalandırma, ön konsol ve kapı içlerinde bulunan altın sarısı detaylar da sportif gösteren detaylar arasında yerini alıyor.
Aracın kalbine, yani motoruna gelince ise Nissan’ın tecrübesi ortaya çıkıyor. Montajı elle yapılan 3.8 litrelik çift turbolu V6 motor, 710 beygir güç ve 780 nm tork gibi rakamlara ulaşıyor. Nismo’nun elden geçirdiği motorda daha büyük turbo ve soğutma sistemi, yüksek dirençli krank mili ve bağlantı kolları ile yüksek yağ/yakıt akışı sağlayan piston ve enjektörler dikkat çekiyor. 4 tekerden çekiş sistemi ve 6 ileri otomatik şanzıman ise aktarma tarafındaki detaylar arasında yer alıyor.
Nissan mühendisleri, bu performansı dizginlemek için seçimlerini Brembo karbon fren diskleri ile 21 inçlik Michelin Pilot Supersport lastiklerden yana kullanmış. Son olarak aracın önümüzdeki ay Avrupa’da görücüye çıkacağını belirtelim.
1 arasında 10
Read the whole post here.