Karşınızda BMW’nin amiral gemisi Yeni BMW 7 Serisi

Baris Inselel

Yönetim
Editör
2,170
BMW’nin amiral gemisi modeli BMW 7 Serisi yenilendi. Yeni BMW 7 Serisi sunduğu etkileyici tasarımının yanı sıra iç mekânda sahip olduğu eşsiz refah duygusunu yansıtan ögeleriyle segmentindeki dengeleri değiştiriyor.
Yeni BMW 7 Serisi kullanıcısına sunduğu eşsiz donanımları ve ihtişamı simgeleyen en özel konfor ögeleriyle farklılaşıyor. BMW Kavisli Ekran (BMW Curved Screen) ve en güncel BMW iDrive teknolojisi dikkat çeken detaylar arasında yer alıyor. Ayrıca Yeni BMW 7 Serisi, genişletilmiş aks mesafesine ek Executive Lounge opsiyonuyla birlikte, rakipsiz refah duygusunu seçkin ambiyansla bir arada sunuyor.
BMW’nin 45 yıllık geçmişe sahip olan amiral gemisi modeli BMW 7 Serisi’nin 7. Jenerasyonu, BMW Group Dingolfing Fabrikası’nda içten yanmalı, hibrit ve tam elektrik motorlu üç versiyonuyla üretilecek. Dingolfing Fabrikası, BMW Group’un yeşil, dijital ve sürdürülebilir tesisi olarak öne çıkıyor. Tesisin bu özellikleri sayesinde üretim esnasında çevreye olan zararı azaltma adına...

Okumaya devam et...


 
Fazla söze gerek yok gayet cirkin, ki cirkinliginin sebebi büyük böbrekler de degil. Iceride de tavandaki ekran haric pek farkli sey yok. En büyük rakibin ayri platform yapip hem EQS hem S üretirken sen ayni platformda hem icten yanmali hem elektrikli yapmaya calisiyorsun. Mercedes iyice bozdu BMW`nin ayarini.
 
her yeni bmw gibi bu da çok çirkin. açıkçası bmw tarihinde bundan daha çirkin bir model gamı jenerasyonu var mıdır bilmiyorum.
 
BMW’nin yeni tasarım dilini gerçekten çok kötü buluyorum. Fazlasıyla kaba geliyor bana. BMW’nin genetiğine de aykırı bana kalırsa. Arkadaki ekran bildiğin ticari Vito’lar gibi. Konsoldaki bütünleşik tek ekran Mercedes A Serisi’ne kadar geldi. Daha farklı bir yöne gidilebilirdi. Yine kapı tutamaçlarındaki ekranlar çok saçma geldi bana. Ergonomik zaten değil, gereksiz şov olmuş. Ön tasarım desen Citroen’lerden beri hiç sevmedim. Hyundai’de de beğenmemiştim ama şu ana kadar gördüğüm en kötü versiyonu bu oldu. Yine Alman arabalarında konsol ile cam arasındaki mesafenin az olma geleneğine aykırı olarak eşek kadar bir alan olması da garip. Yine bu delikli kapı tutamaçları ucuz duruyor bence. Altıgen direksiyonu da sevemedim. Elektrikli ve içten yanmalının aynı platformda olması da zaten malumunuz olmuyor. Elektriklilerde öncü olan BMW’nin şu an bu kadar geride kalması inanılır gibi değil. Bunların yanında beğendiğim şeyler ise öncelikle aracın yan ve arka profilleri. Bence bayağı güzel olmuş. İçeride de cam formundaki koltuk ayarlama ve multimedya kontrollerini ise çok beğeniyorum. Koltuklar da yine muazzam olmuş bence. Sözün özü ya sev ya nefret et tasarımı olmuş. Bu anlamda feci şekilde Citroen felsefesini hatırlattı bana. Premium markalarda bu yol bence tehlikeli bir yol. S Serisi bu nesilde aradaki makası açar bence. A8 de yine daha geniş bir kitle tarafından tercih edilir. Daha klasik isteyenler A8, daha lüks ya da teknoloji isteyenler S Serisinden devam eder gibi. Zaman gösterecek artık satışları.
 
  • Beğeni
Tepkiler: fujiwara