HABER Karşınızda Yeni Honda CR-V

aliserdar

Yönetim
Editör
143
28
Detroit’te bulunan Tarihi Doğu Marketi’nde (Detroit’s historic Eastern Market) tanıtılan crossover, Honda’nın yeni piyasaya sürdüğü Civic gibi modellerde kullanılan yeni teknolojik yararlanmış. Bu, her yıl ortalama 300 bin adet CR-V satın alan potansiyel müşteriler için iyi bir haber.

Yapılan en önemli değişiklik ise kaputun altında yer almakta; Civic’te kullanılmaya başlayan 1.5 litrelik turboşarjlı 4 silindirli benzinli ünite şimdi de CR-V’de kullanılmaya başlanmış. 190 hp ve 240 Nm güce sahip motor Civic’teki halinden biraz daha güçlü bir şekilde karşımıza çıkmakta. Bunun bir dezavantajı olarak da maksimum tork bandı Civic’e göre 800 rpm daralmış durumda. Honda, CR-V satışlarının %75’inin bu motor ile gerçekleşeceğini tahmin etmekte.

Baz modeli tercih ederseniz maksimum torkunu 3900 devirde veren 2.4 litrelik atmosferik ünite’nin 1.5 litrelik motordan daha çok yakıt tüketebileceğini unutmayın. Motor tercihinden bağımsız olarak CVT şanzıman ile gelen otomobilde önden çekiş standart ancak 4 çeker sistemi opsiyon listesinde yerini alacak.

Bu güncelleme ile iç mekan kalitesinden olumlu yönde değişikliklere uğrayan CR-V en üst donanım seviyesinde sahip olduğu teknoloji ile birlikte kullanıcılarını memnun edecek gibi gözüküyor. Honda’nın açıklamalarına göre sınıfında en geniş iç mekan sahip olan crossover CR-V.

Teknolojiden bahsetmişken Civic’te kullanılan dokunmatik medya sistemini ve göstergeleri alan CR-V, Honda’nın güncel teknolojilerine ayak uydurmuş durumda. Ayrıca crossover yayalara karşı sürücüyü uyaran çarpışma önleme sistemi, fren uyarısı, şerit takip sistemi ve adaptif cruise control gibi modern güvenlik donanımlarına da sahip. Son olarak Honda tarafından, gelen şikayetler doğrultusunda, multimedya ünitesine fiziksel bir ses butonu yerleştirilmesi kararı alınmış.

Önümüzdeki ay Los Angeles Otomobil Fuarında tanıtımı yapılacak olan otomobil gelecek kış ise satışa sunulmuş olacak. Aracın detayları hakkında daha fazla bilgiyi resmi tanıtım ile öğrenebileceğiz.

1 arasında 22























Bu yazıyı ana sayfa portalımızdan okumak için tıklayınız..
 
Üzgünüm ama gerçekten tipsiz bir araba. Ön yine kendini kurtarıyor ama arkası gerçekten kötü olmuş. Ayrıca komple ön konsol ( vites kısmı ve alt tarafları dahil ) niye üzerine eklene eklene yapılmış legolar gibi anlayamadım. Konsolun tasarımında bir bütünlük yok, parçalar tek tek birleştirilmiş, üzerine eklenmiş gibi. Son olarak da kol dayama boyunca uzanan, o bardaklık kısmının da olduğu bölgenin üzerine doğru ticari araç vitesi gibi bir konumlandırma niye ? Beğenenlere ve tercih edeceklere lafım yok. Aracın altyapısı veya özellikleri hakkında bir fikrim yok fakat bu iç-dış tasarıma bu paraları kesinlikle vermem.
 
Son düzenleme:
  • Beğeni
Tepkiler: Porsche ve Akın
Önü güzelleşmiş, göstergelerdeki ekran iyi olmuş, vites kolu daha kaliteli sağlam duruyor, iç tasarımın eli yüzü toparlanmış. Ancak; bu aracın hali hazırda 1.6 dizel 160 beygir 4*4 ve tork konvertörlü iyi bir şanzıman olan zf 9 ileri olan bir kasası var. Cvt şanzıman ve opsiyon olarak sunulan 4 çeker ve muhtemelen dizelle yakın fiyatta olacak 1.5 yeni kasa benzinli model bizim ülke için pek mantıklı olmayacaktır.
 
Önceki modele göre daha modern bi tasarıma sahip olduğu kesin. Ancak içerde ekranın ve kontrol tuşlarının olduğu bölüm sanayide Haydar ustaya taktırılmış gibi duruyor. :D
 
  • Beğeni
Tepkiler: YagizKeskin
Cok guzel olmus, eskisini de begeniyordum ama. :) Honda'nin yeni Turbo motorda kesin biseyler var, CR-V ye taktilar. :D Buraya da seneye gelecek makyajli kasa, gorecegiz artik...