Detroit’te bulunan Tarihi Doğu Marketi’nde (Detroit’s historic Eastern Market) tanıtılan crossover, Honda’nın yeni piyasaya sürdüğü Civic gibi modellerde kullanılan yeni teknolojik yararlanmış. Bu, her yıl ortalama 300 bin adet CR-V satın alan potansiyel müşteriler için iyi bir haber.
Yapılan en önemli değişiklik ise kaputun altında yer almakta; Civic’te kullanılmaya başlayan 1.5 litrelik turboşarjlı 4 silindirli benzinli ünite şimdi de CR-V’de kullanılmaya başlanmış. 190 hp ve 240 Nm güce sahip motor Civic’teki halinden biraz daha güçlü bir şekilde karşımıza çıkmakta. Bunun bir dezavantajı olarak da maksimum tork bandı Civic’e göre 800 rpm daralmış durumda. Honda, CR-V satışlarının %75’inin bu motor ile gerçekleşeceğini tahmin etmekte.
Baz modeli tercih ederseniz maksimum torkunu 3900 devirde veren 2.4 litrelik atmosferik ünite’nin 1.5 litrelik motordan daha çok yakıt tüketebileceğini unutmayın. Motor tercihinden bağımsız olarak CVT şanzıman ile gelen otomobilde önden çekiş standart ancak 4 çeker sistemi opsiyon listesinde yerini alacak.
Bu güncelleme ile iç mekan kalitesinden olumlu yönde değişikliklere uğrayan CR-V en üst donanım seviyesinde sahip olduğu teknoloji ile birlikte kullanıcılarını memnun edecek gibi gözüküyor. Honda’nın açıklamalarına göre sınıfında en geniş iç mekan sahip olan crossover CR-V.
Teknolojiden bahsetmişken Civic’te kullanılan dokunmatik medya sistemini ve göstergeleri alan CR-V, Honda’nın güncel teknolojilerine ayak uydurmuş durumda. Ayrıca crossover yayalara karşı sürücüyü uyaran çarpışma önleme sistemi, fren uyarısı, şerit takip sistemi ve adaptif cruise control gibi modern güvenlik donanımlarına da sahip. Son olarak Honda tarafından, gelen şikayetler doğrultusunda, multimedya ünitesine fiziksel bir ses butonu yerleştirilmesi kararı alınmış.
Önümüzdeki ay Los Angeles Otomobil Fuarında tanıtımı yapılacak olan otomobil gelecek kış ise satışa sunulmuş olacak. Aracın detayları hakkında daha fazla bilgiyi resmi tanıtım ile öğrenebileceğiz.
1 arasında 22
Bu yazıyı ana sayfa portalımızdan okumak için tıklayınız..
Yapılan en önemli değişiklik ise kaputun altında yer almakta; Civic’te kullanılmaya başlayan 1.5 litrelik turboşarjlı 4 silindirli benzinli ünite şimdi de CR-V’de kullanılmaya başlanmış. 190 hp ve 240 Nm güce sahip motor Civic’teki halinden biraz daha güçlü bir şekilde karşımıza çıkmakta. Bunun bir dezavantajı olarak da maksimum tork bandı Civic’e göre 800 rpm daralmış durumda. Honda, CR-V satışlarının %75’inin bu motor ile gerçekleşeceğini tahmin etmekte.
Baz modeli tercih ederseniz maksimum torkunu 3900 devirde veren 2.4 litrelik atmosferik ünite’nin 1.5 litrelik motordan daha çok yakıt tüketebileceğini unutmayın. Motor tercihinden bağımsız olarak CVT şanzıman ile gelen otomobilde önden çekiş standart ancak 4 çeker sistemi opsiyon listesinde yerini alacak.
Bu güncelleme ile iç mekan kalitesinden olumlu yönde değişikliklere uğrayan CR-V en üst donanım seviyesinde sahip olduğu teknoloji ile birlikte kullanıcılarını memnun edecek gibi gözüküyor. Honda’nın açıklamalarına göre sınıfında en geniş iç mekan sahip olan crossover CR-V.
Teknolojiden bahsetmişken Civic’te kullanılan dokunmatik medya sistemini ve göstergeleri alan CR-V, Honda’nın güncel teknolojilerine ayak uydurmuş durumda. Ayrıca crossover yayalara karşı sürücüyü uyaran çarpışma önleme sistemi, fren uyarısı, şerit takip sistemi ve adaptif cruise control gibi modern güvenlik donanımlarına da sahip. Son olarak Honda tarafından, gelen şikayetler doğrultusunda, multimedya ünitesine fiziksel bir ses butonu yerleştirilmesi kararı alınmış.
Önümüzdeki ay Los Angeles Otomobil Fuarında tanıtımı yapılacak olan otomobil gelecek kış ise satışa sunulmuş olacak. Aracın detayları hakkında daha fazla bilgiyi resmi tanıtım ile öğrenebileceğiz.
1 arasında 22
Bu yazıyı ana sayfa portalımızdan okumak için tıklayınız..