Kia Soul 2016 1.6L CRDI 7 İleri DCT

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan hcivelek
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Hocam 2.elleri 75k filan var. Araba hakkında düşüncelerinizi yazar mısınız bizde düşünüyoruz da :)
Aracın performansından, yakıt tüketiminden çok memnunum. Başlarda 7 küsür lt idi ama 3000 km'den sonra şehir içi 6.5 - 6.8 lt arası oldu. Bir önceki aracım ix20 idi. Yeni aracımın onun gibi ferah bir otomobil olmasını, ayrıca otomatik olmasını ve biraz yüksek olmasını istiyordum. En uygun bu vardı. ix20'de tek sevmediğim özellik arka amortisörlerin çok hoplamasıydı. Bu da hoplatıyor maalesef. Onun dışında motor sesi çok az, hiç rahatsız etmiyor. Ancak soğuk asfaltta 80-90 km'de lastik sesi gelmeye başlıyor. Güzel asfaltta ses gelmiyor.. 2015 modelinde gösterge paneli renkli ve modern iken maalesef 2016'da çok dandik bir gösterge paneli kullanılmış. Yuvarlak kırmızı bir ekranı var. Tek itici tarafı o. 136 beygir olduğu için gayet atak geldi bana. Vites geçişleri sarsıntısız. İlk otomatik aracım ama bana sarsıntısız geldi. Başka otomatik sürmedim o nedenle çok kıyaslayamayacağım. 2013 modelinde farlar ve arka kısım biraz farklı. O zamanlar bana çok itici geliyordu ama bu 2014 sonrası kasalar çok daha kibar duruyor. Gittiğim yerlerde çok soran oluyor. Bagajı eski aracım ix20'ye nazaran biraz küçük. ix20 430 lt iken, bu 360 lt sanırım. Yine de yeterli olur gibi. 2016'larda anahtarsız çalıştırma mevcut, 2015'lerde bu yok. Ben aldığıma çok memnunum. Belki otopark.com'da testi yayınlanır :) O zaman uzmanından alacağınız fikirlerle daha rahat karar verirsiniz. Saygılar..
 
  • Beğeni
Tepkiler: Sailor ve Zulfadli
Aracın performansından, yakıt tüketiminden çok memnunum. Başlarda 7 küsür lt idi ama 3000 km'den sonra şehir içi 6.5 - 6.8 lt arası oldu. Bir önceki aracım ix20 idi. Yeni aracımın onun gibi ferah bir otomobil olmasını, ayrıca otomatik olmasını ve biraz yüksek olmasını istiyordum. En uygun bu vardı. ix20'de tek sevmediğim özellik arka amortisörlerin çok hoplamasıydı. Bu da hoplatıyor maalesef. Onun dışında motor sesi çok az, hiç rahatsız etmiyor. Ancak soğuk asfaltta 80-90 km'de lastik sesi gelmeye başlıyor. Güzel asfaltta ses gelmiyor.. 2015 modelinde gösterge paneli renkli ve modern iken maalesef 2016'da çok dandik bir gösterge paneli kullanılmış. Yuvarlak kırmızı bir ekranı var. Tek itici tarafı o. 136 beygir olduğu için gayet atak geldi bana. Vites geçişleri sarsıntısız. İlk otomatik aracım ama bana sarsıntısız geldi. Başka otomatik sürmedim o nedenle çok kıyaslayamayacağım. 2013 modelinde farlar ve arka kısım biraz farklı. O zamanlar bana çok itici geliyordu ama bu 2014 sonrası kasalar çok daha kibar duruyor. Gittiğim yerlerde çok soran oluyor. Bagajı eski aracım ix20'ye nazaran biraz küçük. ix20 430 lt iken, bu 360 lt sanırım. Yine de yeterli olur gibi. 2016'larda anahtarsız çalıştırma mevcut, 2015'lerde bu yok. Ben aldığıma çok memnunum. Belki otopark.com'da testi yayınlanır :) O zaman uzmanından alacağınız fikirlerle daha rahat karar verirsiniz. Saygılar..

Konforunu merak ediyorum b suvlar genelde hoplatıyor çok büyük bir eksik değil 2 sorum olacak 1. rüzgar yalıtımı nasıl? 2. yol tutuşu hakkında yorumunuz nedir ? :)
 
2500 Km'yi geçtik. 2. el oldu artık :) Nabayım, ben mi videoyu çekip göndereyim beyler :)))
source.gif
araç içi kamera olarak ne kullanıyorsunuz acaba?
 
Konforunu merak ediyorum b suvlar genelde hoplatıyor çok büyük bir eksik değil 2 sorum olacak 1. rüzgar yalıtımı nasıl? 2. yol tutuşu hakkında yorumunuz nedir ? :)
Hmm şimdi kafam karıştı. Ben 80-90'la giderken gelen sesi lastik sesi olarak nitelendiriyordum. Belki de rüzgar sesidir. Bilemedim. Yol tutuş konusunda da net cevap veremeyeceğim çünkü bunla virajlara filan hiç sert girmedim. Eski aracım virajlarda çok kötüydü, o nedenle bunda pek cesaret edemedim. Üstelik şuan üzerindeki lastikler kışlık değil.
 
  • Beğeni
Tepkiler: GARAJ TV
Hmm şimdi kafam karıştı. Ben 80-90'la giderken gelen sesi lastik sesi olarak nitelendiriyordum. Belki de rüzgar sesidir. Bilemedim. Yol tutuş konusunda da net cevap veremeyeceğim çünkü bunla virajlara filan hiç sert girmedim. Eski aracım virajlarda çok kötüydü, o nedenle bunda pek cesaret edemedim. Üstelik şuan üzerindeki lastikler kışlık değil.
sağolun hocam :)
 
  • Beğeni
Tepkiler: hcivelek
aracınıza maaşallah ,hafiften dodge nitronun küçültülmüşüne benzetmişimdir hep bu araçları :)
Çok teşekkürler.
Bu arada kış lastiği konusunda gümledik. Ha bugün ha yarın derken dün o malum karda mevcut lastiklerle başbaşa kaldık. 25 km'lik yolu zar zor, hiç gaza basmadan çok şükür hiç de patinaj ve kayma yapmadan tam 10 saatte aldık. Ptesi yollar açılırsa arabayı bıraktığım yol kenarından alıp lastiklerini halledeceğim inşallah. Bi daha kasım-aralık dedi mi takacağım inşallah.
soul-kar.jpg
 
1.6 136' lık değil mi ? Kaç kiloydu araç ? Accent ile kıyaslıyorum, fazla ağırlık farkı yoksa güzel yürüyordur. Biraz fazla yakar Fransızlara göre diyorduk ama verdiğiniz değerler kış vakti, çift kavrama ve daha ilk binlerinde olan bir araç için gayet iyi.
Hayırlı olsun. :)
 
1.6 136' lık değil mi ? Kaç kiloydu araç ? Accent ile kıyaslıyorum, fazla ağırlık farkı yoksa güzel yürüyordur. Biraz fazla yakar Fransızlara göre diyorduk ama verdiğiniz değerler kış vakti, çift kavrama ve daha ilk binlerinde olan bir araç için gayet iyi.
Hayırlı olsun. :)
1500 kg i30 bile kendinden beklenmeyecek seviyede yürüyor accente binsem deliririm herhalde :)