Merhabalar,
Serçe'yi sattıktan sonra 5 kapı hb otomobil arayışım olduğundan bazı konularda bahsetmiştim. Neden 5 kapı hb diyecek olursak ailemin de araç alımına destek oluşundan dolayı onları kırmak istemedim. Kapısı eksik otomobillere alerjileri var Serçe sonrasında yaşlı otomobillere yönelmemi de pek istemediler. O yüzden e36 compact, e34 520, mk1 156, astra g sport gibi adayları elemek durumunda kaldım.
Hem aile beklentileri(mantıklı,ekonomik,güncel) hem de kendi beklentilerimi(hızlı, yola tutunan) bir otomobil arayışına girdim. Bu yol beni ilginç bir şekilde 2008 model 1.3 multijet Fiat Palio Active Sole ile buluşturdu. Ama bu buluşmada garip detaylar var. Hybrid turbo, büyük enjektör, büyük intercooler, manuel boost controller, coilover... gibi
Satın aldığım gün İzmit'e dönerken Körfez Pisti'nde yapılan bir etkinliğe uğradım. Ancak araç yeni olduğu için piste girmedim. (baki dost 131 ile @midnightrunner )
Bu sefer Serçe'de olanın tam aksine ilmek ilmek her detayını işlediğim bir otomobil yerine başkası tarafından toplanmış ve tam anlamıyla yabancı bir otomobil sahibi oldum. Açıkçası böyle yüklü standart dışı bir otomobil alma fikriyle yola çıkmamıştım.
Arabayı 10 küsür gün yatıracağımdan habersiz evin otoparkına park ettim.
Arabanın motor yağının fazla olduğunu fark edince fazla yağı çekene kadar aracı kullanmadım. Bir haftasonu da düğün telaşıyla geçince 10 gün kadar yatmış oldu.
Fazla yağı çeker çekmez ilk iş sanayiye gidip periyodik bakımını yaptırdım. (228.000 km'yi de devirmiş olduk)
Yağ değişimi sonrası eksiltme çoğaltma vb. gibi bir sorun olmadığı için içim rahatlamış oldu ve yeni otomobilimi yavaştan kullanmaya başladım.
(devam edecek)
Serçe'yi sattıktan sonra 5 kapı hb otomobil arayışım olduğundan bazı konularda bahsetmiştim. Neden 5 kapı hb diyecek olursak ailemin de araç alımına destek oluşundan dolayı onları kırmak istemedim. Kapısı eksik otomobillere alerjileri var Serçe sonrasında yaşlı otomobillere yönelmemi de pek istemediler. O yüzden e36 compact, e34 520, mk1 156, astra g sport gibi adayları elemek durumunda kaldım.
Hem aile beklentileri(mantıklı,ekonomik,güncel) hem de kendi beklentilerimi(hızlı, yola tutunan) bir otomobil arayışına girdim. Bu yol beni ilginç bir şekilde 2008 model 1.3 multijet Fiat Palio Active Sole ile buluşturdu. Ama bu buluşmada garip detaylar var. Hybrid turbo, büyük enjektör, büyük intercooler, manuel boost controller, coilover... gibi
Satın aldığım gün İzmit'e dönerken Körfez Pisti'nde yapılan bir etkinliğe uğradım. Ancak araç yeni olduğu için piste girmedim. (baki dost 131 ile @midnightrunner )
Bu sefer Serçe'de olanın tam aksine ilmek ilmek her detayını işlediğim bir otomobil yerine başkası tarafından toplanmış ve tam anlamıyla yabancı bir otomobil sahibi oldum. Açıkçası böyle yüklü standart dışı bir otomobil alma fikriyle yola çıkmamıştım.
Arabayı 10 küsür gün yatıracağımdan habersiz evin otoparkına park ettim.
Arabanın motor yağının fazla olduğunu fark edince fazla yağı çekene kadar aracı kullanmadım. Bir haftasonu da düğün telaşıyla geçince 10 gün kadar yatmış oldu.
Fazla yağı çeker çekmez ilk iş sanayiye gidip periyodik bakımını yaptırdım. (228.000 km'yi de devirmiş olduk)
Yağ değişimi sonrası eksiltme çoğaltma vb. gibi bir sorun olmadığı için içim rahatlamış oldu ve yeni otomobilimi yavaştan kullanmaya başladım.
(devam edecek)