Arkadaşlar hepinize merhabalar
Bugün aracıma 4 adet yeni gıcır gıcır lastik aldım PointS marka lastik ve bir kez daha lastiğin önemini anladım.
Ebatları :
185/65/15
Ayrıca tamamıyla bitmiş olan fren balatalarımı aylar sonra değiştirdim. Evet arkadaşlar şimdi lastik ve balatadan öncesi sonrası yapalım.
Öncesi;
En az 3 4 defa aşırı erken abs açmasından dolayı ölümden döndüm ve beni kurtaran her seferinde reflekslerim ve sağlam çalışan el frenim oldu Kalkışlarıma çok dikkat etmem gerekiyordu çünkü azıcık bile hızlı kalmaya çalıştığınızda hemen sarıyor ve kafasına göre bir yere çekmeye başlıyordu. "Viraja girerim ama çıkabilir miyim ki?"diye düşünerek giriyordum. 2. vitesle bir yerden dönmeye çalışırken efsane kafa kaymaları oluyordu. Bu yerine göre 3. viteste dahi oluyordu İnanın lastik yanlamaya bile müsait değildi kafadan kaymasından dolayı.
Sonrası;
Şaşırtıcı derecede limit hızlarda dahi savurma olmuyor. Fren beklentimden iyi tutuyor. Hatta bugün arkadaşımın yanına giderken frene asılıyordum abs açılmıyordu. Öncesinde çoktan abs açılmış ve ben duramıyor olacaktım hatta arkadaşımı aldıktan sonra bilerek absyi açmaya çalıştım nedeni ise sanayi işini bilirsiniz vura kıra çalışırlar dedim sistemi bozdularsa en azından şimdi bilelim eskiden 1500 devirde sarmaya başlayan araba şimdi 2500 devirde sarmıyor. Konfor artışının haddi hesabı yok. Annem arabadan anlamaz ama az önce gelip bana "oğlum araba kendine mi gelmiş? Eskiden zıplatıp hoplatıyordu sallanıyordu bu araba korkuyordum şimdi çok rahat olmuş." dedi anlayacağınız ve anlatmaya çalıştığım bir çoğumuzun bilinçli olduğunu biliyorum ama benden size söylemesi bir arabayı yürütmek önemli değil önemli olanı onu durdurabilmektir siz siz olun arkadaşlarım lastik fren konusuna çok dikkat edin lütfen.
Bu arada PointS lastikten çok memnunum isterseniz hakkında detaylı bir konu açabilirim.
Yazdıklarımda faydalı olabildiysem ne mutlu bana herkese iyi forumlar..
Bugün aracıma 4 adet yeni gıcır gıcır lastik aldım PointS marka lastik ve bir kez daha lastiğin önemini anladım.
Ebatları :
185/65/15
Ayrıca tamamıyla bitmiş olan fren balatalarımı aylar sonra değiştirdim. Evet arkadaşlar şimdi lastik ve balatadan öncesi sonrası yapalım.
Öncesi;
En az 3 4 defa aşırı erken abs açmasından dolayı ölümden döndüm ve beni kurtaran her seferinde reflekslerim ve sağlam çalışan el frenim oldu Kalkışlarıma çok dikkat etmem gerekiyordu çünkü azıcık bile hızlı kalmaya çalıştığınızda hemen sarıyor ve kafasına göre bir yere çekmeye başlıyordu. "Viraja girerim ama çıkabilir miyim ki?"diye düşünerek giriyordum. 2. vitesle bir yerden dönmeye çalışırken efsane kafa kaymaları oluyordu. Bu yerine göre 3. viteste dahi oluyordu İnanın lastik yanlamaya bile müsait değildi kafadan kaymasından dolayı.
Sonrası;
Şaşırtıcı derecede limit hızlarda dahi savurma olmuyor. Fren beklentimden iyi tutuyor. Hatta bugün arkadaşımın yanına giderken frene asılıyordum abs açılmıyordu. Öncesinde çoktan abs açılmış ve ben duramıyor olacaktım hatta arkadaşımı aldıktan sonra bilerek absyi açmaya çalıştım nedeni ise sanayi işini bilirsiniz vura kıra çalışırlar dedim sistemi bozdularsa en azından şimdi bilelim eskiden 1500 devirde sarmaya başlayan araba şimdi 2500 devirde sarmıyor. Konfor artışının haddi hesabı yok. Annem arabadan anlamaz ama az önce gelip bana "oğlum araba kendine mi gelmiş? Eskiden zıplatıp hoplatıyordu sallanıyordu bu araba korkuyordum şimdi çok rahat olmuş." dedi anlayacağınız ve anlatmaya çalıştığım bir çoğumuzun bilinçli olduğunu biliyorum ama benden size söylemesi bir arabayı yürütmek önemli değil önemli olanı onu durdurabilmektir siz siz olun arkadaşlarım lastik fren konusuna çok dikkat edin lütfen.
Bu arada PointS lastikten çok memnunum isterseniz hakkında detaylı bir konu açabilirim.
Yazdıklarımda faydalı olabildiysem ne mutlu bana herkese iyi forumlar..