Selamlar;
Leonardo ile en son arkadaşımın düğününe Kırşehir'e gitmiştim. Malum uzun yolda börtü böcek sinek ne varsa katletmişiz. Haricinde genel olarak aracın üstünde trafik filmi zaten vardı, en son yıkama üstünden yaklaşık 1.5 ay geçmişti. O yıkamada yıkamadan sonra Koch Chemie Protector Wax uygulamıştım, faydasını bu yıkamada kirleri sökerken az da olsa gördüm. Geçtiğimiz haftasonu aracın içini süpürüp Koch Chemie GreenStar ile temizleyip Auto Finesse Spritz ile koruma altına almıştım. Sıra dış yıkamaya gelmişti.
Yıkama için genelde Altünizade'deki Opet'i tercih ediyorum. Su 20tl pahalı olsa da akşam saatlerinde oldukça sakin oluyor. Çift kova yıkama, pompa ile ön yıkama saatlerce detay girmeme rağmen daha karışan eden de olmadığı için burada yapıyorum genelde yıkamalarımı.
Yıkamadan önceki görsellerle başlayalım.
Aracın üstündeki kiri sökmek adına Ön yıkama için Axel pompa içine Auto Brite Magifoam çözeltisini fıslatarak başlıyorum. Bu çözeltiyi yaklaşık 10 dk arabanın üstünde beklettim ve durulama sonrası kaba kirin neredeyse hepsini çıkardı.
Ön yıkama işini yaparken jantlara Auto Brite Demir Tozu Temizleyici ve SGCB detay fırçaları ile girişiyorum. Kanama başlıyor
Duruladıktan sonra büyük ölçüde kirler gitmiş oldu. Sonrasında çift kovama yıkama için @Basri Amca dostumun hediyesi yıkama kovası ve Auto Brite Purple Velvet şampuan ile temaslı yıkamaya geçiyorum. Aracın bu aşamasında maalesef fotoğraf çekemedim. Yıkama bittikten sonra aracı sakin bi yere çekip Spark kurulama havlusu ile kuruluyorum. Kapı aralarını 3D Final Touch ve mikrofiber ile geçiyorum.
Bu aşamada lastikler hala ıslak olduğu için lastiklere herhangi bir uygulama yapmıyorum. Eve gelene kadar yolda zaten lastikler kuruyor. Leonardo'yu garaja getirdikten sonra lastiklere uzun zamandır favorim olan Meguiars Endurance geçiyorum. Dayanımı ve parlaklığı ile muazzam sonuç veiyor. Bu bittikten sonra Nanolex'in lastik koruyucusunu denemek istiyorum. Onunu finishi çok daha mat, bu sayede nefis bir görüntü bırakıyor.
Lastiklere uygulama yaptıktan sonra yıkmada fark ettiğim aracın üzerinde koruma kalmaması ve aylık cilasının da zamanının gelmesinden dolayı Soft 99 Authentic Pure Carnauba ile tek kat cila geçiyorum. Çeyizimde kalan Jayswax Ceramic Wax'ı da bitmesi amacı ile jantlara geçiyorum. Fren kaliperinin ısınmasından dolayı jantlardaki cilanın dayanımı çok az olsa da yine de o finishi görmek adına uygulaamyı yapıyorum.
Bu cilanın iddası sadece parlaklık. Dayanım konusunda Fusso kadar uzun gitmiyor. Ph nötr yıkama ve garajda kalmasına rağmen 1.5 ay sonra aracın üzerinden kalkmış oluyor. İlk uyguladığımda bıraktığı parlaklık ve hafif ıslak görüntü ise muazzam. Zaten aracıma cila uygulamak benim için keyif verici olduğu için odağım parlak gözükmesi. O yüzden benim kullanımımda sorun yaratmıyor. Bu uygulamaları tamamladıktan sonra finish görüntüleri ile sizi baş başa bırakıyorum.
Leonardo ile yıkama günümüz böyleydi. Umarım okurken keyif almışsınızdır. Şu finish görüntüsü katlandığım tüm çileye değiyor açıkçası
Leonardo ile en son arkadaşımın düğününe Kırşehir'e gitmiştim. Malum uzun yolda börtü böcek sinek ne varsa katletmişiz. Haricinde genel olarak aracın üstünde trafik filmi zaten vardı, en son yıkama üstünden yaklaşık 1.5 ay geçmişti. O yıkamada yıkamadan sonra Koch Chemie Protector Wax uygulamıştım, faydasını bu yıkamada kirleri sökerken az da olsa gördüm. Geçtiğimiz haftasonu aracın içini süpürüp Koch Chemie GreenStar ile temizleyip Auto Finesse Spritz ile koruma altına almıştım. Sıra dış yıkamaya gelmişti.
Yıkama için genelde Altünizade'deki Opet'i tercih ediyorum. Su 20tl pahalı olsa da akşam saatlerinde oldukça sakin oluyor. Çift kova yıkama, pompa ile ön yıkama saatlerce detay girmeme rağmen daha karışan eden de olmadığı için burada yapıyorum genelde yıkamalarımı.
Yıkamadan önceki görsellerle başlayalım.
Aracın üstündeki kiri sökmek adına Ön yıkama için Axel pompa içine Auto Brite Magifoam çözeltisini fıslatarak başlıyorum. Bu çözeltiyi yaklaşık 10 dk arabanın üstünde beklettim ve durulama sonrası kaba kirin neredeyse hepsini çıkardı.
Ön yıkama işini yaparken jantlara Auto Brite Demir Tozu Temizleyici ve SGCB detay fırçaları ile girişiyorum. Kanama başlıyor
Duruladıktan sonra büyük ölçüde kirler gitmiş oldu. Sonrasında çift kovama yıkama için @Basri Amca dostumun hediyesi yıkama kovası ve Auto Brite Purple Velvet şampuan ile temaslı yıkamaya geçiyorum. Aracın bu aşamasında maalesef fotoğraf çekemedim. Yıkama bittikten sonra aracı sakin bi yere çekip Spark kurulama havlusu ile kuruluyorum. Kapı aralarını 3D Final Touch ve mikrofiber ile geçiyorum.
Bu aşamada lastikler hala ıslak olduğu için lastiklere herhangi bir uygulama yapmıyorum. Eve gelene kadar yolda zaten lastikler kuruyor. Leonardo'yu garaja getirdikten sonra lastiklere uzun zamandır favorim olan Meguiars Endurance geçiyorum. Dayanımı ve parlaklığı ile muazzam sonuç veiyor. Bu bittikten sonra Nanolex'in lastik koruyucusunu denemek istiyorum. Onunu finishi çok daha mat, bu sayede nefis bir görüntü bırakıyor.
Lastiklere uygulama yaptıktan sonra yıkmada fark ettiğim aracın üzerinde koruma kalmaması ve aylık cilasının da zamanının gelmesinden dolayı Soft 99 Authentic Pure Carnauba ile tek kat cila geçiyorum. Çeyizimde kalan Jayswax Ceramic Wax'ı da bitmesi amacı ile jantlara geçiyorum. Fren kaliperinin ısınmasından dolayı jantlardaki cilanın dayanımı çok az olsa da yine de o finishi görmek adına uygulaamyı yapıyorum.
Bu cilanın iddası sadece parlaklık. Dayanım konusunda Fusso kadar uzun gitmiyor. Ph nötr yıkama ve garajda kalmasına rağmen 1.5 ay sonra aracın üzerinden kalkmış oluyor. İlk uyguladığımda bıraktığı parlaklık ve hafif ıslak görüntü ise muazzam. Zaten aracıma cila uygulamak benim için keyif verici olduğu için odağım parlak gözükmesi. O yüzden benim kullanımımda sorun yaratmıyor. Bu uygulamaları tamamladıktan sonra finish görüntüleri ile sizi baş başa bırakıyorum.
Leonardo ile yıkama günümüz böyleydi. Umarım okurken keyif almışsınızdır. Şu finish görüntüsü katlandığım tüm çileye değiyor açıkçası