“M4 gibi olsun ama daha özel olsun” mu diyorsunuz? O zaman temelinde Alpina eli değmiş bir M4 olan Alpina B4 S Bi-Turbo’ya kesinlikle göz atmalısınız.
Güçten ödün vermiyor
En büyük artısı da güçten hiç ödün vermiyorsunuz, hatta fazlası var. B4 S Bi-Turbo, normal M4’ten 9 beygir ve 56 Nm daha fazla güç çıktısına sahip. Bu toplamda 434 HP güç ve 660 Nm tork demek.
Fotoğraftaki beyaz model özel ön splitter, yan etekler ve arka spoylerinin bulunduğu Alpina gövde kiti ile birlikte BMW Abu Dhabi’de bulunuyor. Aynı zamanda otomobil çok kollu büyük alaşım jantlara, mavi fren kaliperlerine ve Alpina çıkartmalarına sahip. Alpina spor süspansiyon ve Alpina Switch-Tronic teknolojisine sahip yenilenmiş 8 ileri otomatik şanzıman da iyileştirmeler arasında.
Hem sportif, hem zarif
İç mekanda ise bolca deri ve karbon kullanılmış. Karbon detaylar orta konsolu boydan boya kaplamış. Kabin yalnızca sportif değil, aynı zamanda da oldukça zarif; ki bu Alpina’da sıklıkla gördüğümüz bir durum.
1 arasında 18
Read the whole post here.
Güçten ödün vermiyor
En büyük artısı da güçten hiç ödün vermiyorsunuz, hatta fazlası var. B4 S Bi-Turbo, normal M4’ten 9 beygir ve 56 Nm daha fazla güç çıktısına sahip. Bu toplamda 434 HP güç ve 660 Nm tork demek.
Fotoğraftaki beyaz model özel ön splitter, yan etekler ve arka spoylerinin bulunduğu Alpina gövde kiti ile birlikte BMW Abu Dhabi’de bulunuyor. Aynı zamanda otomobil çok kollu büyük alaşım jantlara, mavi fren kaliperlerine ve Alpina çıkartmalarına sahip. Alpina spor süspansiyon ve Alpina Switch-Tronic teknolojisine sahip yenilenmiş 8 ileri otomatik şanzıman da iyileştirmeler arasında.
Hem sportif, hem zarif
İç mekanda ise bolca deri ve karbon kullanılmış. Karbon detaylar orta konsolu boydan boya kaplamış. Kabin yalnızca sportif değil, aynı zamanda da oldukça zarif; ki bu Alpina’da sıklıkla gördüğümüz bir durum.
1 arasında 18
Read the whole post here.