Toyota’nın arkadan itişli spor arabası GT86, küçük bir makyaj operasyonu geçirdi.
Motordan çok aerodinamik yapıya önem verilen bu makyaj operasyonunda, yapılan değişiklikler dışarıdan çok da belli olmuyor. Ancak iş otomobilin altyapısına geldiğinde olaylar değişiyor!
Nürburgring’de 24 saatlik yarış testine sokulan yeni GT86, elde edilen veriler sonucunda daha sert bir şasinin üzerine inşa edildi. GT86’nın tasarımcısı Tetsuya Tada’nın açıklamalarına göre yeni rijit şasi ve Nürburgring’e göre ayarlanmış yeni süspansiyonlar sayesinde GT86, pistlerde daha iyi sonuçlar elde edecek.
Dış tasarımda ise yeni büyük ön ızgara, yeni tamponlar ve yeni LED teknolojili farlara yer veren GT86, daha sportif bir görünüme de kavuşmuş oldu.
Motor konusunda ise herhangi bir değişiklik yapılmadı. 200 beygir güç üreten 2.0 litrelik boxer motor, makyajlı GT86’da da kullanılmaya devam edecek.
Yeni GT86, gelecek ay Avrupa’da satışa çıkacak.
Bu yazıyı ana sayfa portalımızdan okumak için tıklayınız..
Motordan çok aerodinamik yapıya önem verilen bu makyaj operasyonunda, yapılan değişiklikler dışarıdan çok da belli olmuyor. Ancak iş otomobilin altyapısına geldiğinde olaylar değişiyor!
Nürburgring’de 24 saatlik yarış testine sokulan yeni GT86, elde edilen veriler sonucunda daha sert bir şasinin üzerine inşa edildi. GT86’nın tasarımcısı Tetsuya Tada’nın açıklamalarına göre yeni rijit şasi ve Nürburgring’e göre ayarlanmış yeni süspansiyonlar sayesinde GT86, pistlerde daha iyi sonuçlar elde edecek.
Dış tasarımda ise yeni büyük ön ızgara, yeni tamponlar ve yeni LED teknolojili farlara yer veren GT86, daha sportif bir görünüme de kavuşmuş oldu.
Motor konusunda ise herhangi bir değişiklik yapılmadı. 200 beygir güç üreten 2.0 litrelik boxer motor, makyajlı GT86’da da kullanılmaya devam edecek.
Yeni GT86, gelecek ay Avrupa’da satışa çıkacak.
Bu yazıyı ana sayfa portalımızdan okumak için tıklayınız..