Hyundai markasının en küçük üyesi i10, makyajlı versiyonu ile Paris Otomobil Fuarı’nda ortaya çıktı.
Fuara 3. jenerasyon i30 ve RN30 konsepti ile damga vuran Hyundai, A segmentindeki temsilcisi i10 ile de dikkat çekmeyi başardı.
Ön tarafta kullanılan yeni LED gündüz farları ve ön ızgara sayesinde i10, daha modern ve sportif bir görünüme kavuşmuş oldu. Arka tarafta kullanılan yeni tampon ve farlar ise eskisinden çok da farklı durmadığı için otomobilin arkasındaki değişikliği anlamak çok zor.
Peki yeni Hyundai i10’da ne değişti?
Hyundai, yeni i10’da yepyeni bir direksiyon sistemi kullanacak. Güncellenmiş yönlendirme oranları sayesinde daha net bir direksiyona kavuşan yeni i10, 14 inçlik alaşımlı jantlarıyla da artık daha iyi yol tutacak.
Aracın iç mekanında yer verilen Android Auto ve Apple CarPlay ile uyumlu yeni eğlence sistemi, otomatik klima, ısıtmalı ön koltuklar ve direksiyon gibi donanımlar sayesinde i10, kullanıcılarına daha zevkli yolculuklar sunacak.
Güvenlik anlamında ise yeni i10, boyundan büyük işler başaracak gibi görünüyor.
Üst segmentteki çoğu araçta dahi bulunmayan ”Şerit Takip Sistemi” ve ”Çarpışma Önleme Sistemi” gibi güvenlik donanımlarına yer verecek olan yeni i10, ”Büyük araç daha güvenlidir!” klişesini yıkmak için elinden geleni yapacak.
Peki yeni i10’da hangi motorlar kullanılacak?
Yeni Hyundai i10, 1.0 ve 1.25 litrelik atmosferik benzinli motorları kullanmaya devam edecek. Küçük Koreli gücünü, 5 ileri manuel ve 4 ileri otomatik şanzıman ile yere aktaracak.
Otomobilin daha ekonomik bir türevi ise i10 BlueDrive adı altında satışa sunulacak.
Bu yazıyı ana sayfa portalımızdan okumak için tıklayınız..
Fuara 3. jenerasyon i30 ve RN30 konsepti ile damga vuran Hyundai, A segmentindeki temsilcisi i10 ile de dikkat çekmeyi başardı.
Ön tarafta kullanılan yeni LED gündüz farları ve ön ızgara sayesinde i10, daha modern ve sportif bir görünüme kavuşmuş oldu. Arka tarafta kullanılan yeni tampon ve farlar ise eskisinden çok da farklı durmadığı için otomobilin arkasındaki değişikliği anlamak çok zor.
Peki yeni Hyundai i10’da ne değişti?
Hyundai, yeni i10’da yepyeni bir direksiyon sistemi kullanacak. Güncellenmiş yönlendirme oranları sayesinde daha net bir direksiyona kavuşan yeni i10, 14 inçlik alaşımlı jantlarıyla da artık daha iyi yol tutacak.
Aracın iç mekanında yer verilen Android Auto ve Apple CarPlay ile uyumlu yeni eğlence sistemi, otomatik klima, ısıtmalı ön koltuklar ve direksiyon gibi donanımlar sayesinde i10, kullanıcılarına daha zevkli yolculuklar sunacak.
Güvenlik anlamında ise yeni i10, boyundan büyük işler başaracak gibi görünüyor.
Üst segmentteki çoğu araçta dahi bulunmayan ”Şerit Takip Sistemi” ve ”Çarpışma Önleme Sistemi” gibi güvenlik donanımlarına yer verecek olan yeni i10, ”Büyük araç daha güvenlidir!” klişesini yıkmak için elinden geleni yapacak.
Peki yeni i10’da hangi motorlar kullanılacak?
Yeni Hyundai i10, 1.0 ve 1.25 litrelik atmosferik benzinli motorları kullanmaya devam edecek. Küçük Koreli gücünü, 5 ileri manuel ve 4 ileri otomatik şanzıman ile yere aktaracak.
Otomobilin daha ekonomik bir türevi ise i10 BlueDrive adı altında satışa sunulacak.
Bu yazıyı ana sayfa portalımızdan okumak için tıklayınız..