Alman otomobil üreticisi Mercedes-Benz sevenlerini üzecek bir karar aldı. Firma rekabette geri düşmesi sebebiyle bir modelinin üretimini durduruyor.
Mercedes-Benz SLC serisi, 2020 modeliyle tüm dünyada veda etmeye hazırlanıyor. Sportlich (sportif),Leicht (hafif) ve Kurz (kısa) kelimelerinin baş harflerinden oluşan SLK ismiyle 1996 yılında piyasaya sürülen aracın satışları geçen yıl yüzde 30 düşmüştü. BMW ve Audi gibi markaların cabrio modelleri ile rekabet etmekte oldukça zorlanan model için yolun sonuna gelindi.
2020 modelinin ardından bir daha üretilmeyecek olan SLC için hem standart SLC300 hem de AMG SLC43 modelini kapsayan ‘Final Edition‘ adı verilen son araçlar gelecek yıl yollara çıkacak. İki model için de selenit grisi ve parlak güneş sarısı olmak üzere sadece iki renk seçeneği olacak. Bu sayede aracın kapanış versiyonunun akıllarda kalması hedeflenmiş.Markadan yapılan açıklamalara göre modelde köklü bir değişim yok. Mekaniz anlamda tanıdık olan 9 ileri otomatik şanzıman bizleri karşılıyor.
Final Edition kaputunun altında iddialı
SLC300 modelinde 2 litre turboşarjlı 4 silindir motor kullanılacak. 241 beygirgücüne sahip araç 370 nm tork üretebiliyor. Mercedes-Benz AMG SLC43 ise 3 litrelik iki turboşarj V6 motorla geliyor. 385 beygirgücüne sahip araç 520 nm tork üretebilecek. SLC300 modeli 5.8 saniyede 0’dan 100 kilometreye çıkarken bu değer AMG SLC43 için 4.6 saniyeye kadar düşüyor.
Read the whole post here.
Mercedes-Benz SLC serisi, 2020 modeliyle tüm dünyada veda etmeye hazırlanıyor. Sportlich (sportif),Leicht (hafif) ve Kurz (kısa) kelimelerinin baş harflerinden oluşan SLK ismiyle 1996 yılında piyasaya sürülen aracın satışları geçen yıl yüzde 30 düşmüştü. BMW ve Audi gibi markaların cabrio modelleri ile rekabet etmekte oldukça zorlanan model için yolun sonuna gelindi.
2020 modelinin ardından bir daha üretilmeyecek olan SLC için hem standart SLC300 hem de AMG SLC43 modelini kapsayan ‘Final Edition‘ adı verilen son araçlar gelecek yıl yollara çıkacak. İki model için de selenit grisi ve parlak güneş sarısı olmak üzere sadece iki renk seçeneği olacak. Bu sayede aracın kapanış versiyonunun akıllarda kalması hedeflenmiş.Markadan yapılan açıklamalara göre modelde köklü bir değişim yok. Mekaniz anlamda tanıdık olan 9 ileri otomatik şanzıman bizleri karşılıyor.
Final Edition kaputunun altında iddialı
SLC300 modelinde 2 litre turboşarjlı 4 silindir motor kullanılacak. 241 beygirgücüne sahip araç 370 nm tork üretebiliyor. Mercedes-Benz AMG SLC43 ise 3 litrelik iki turboşarj V6 motorla geliyor. 385 beygirgücüne sahip araç 520 nm tork üretebilecek. SLC300 modeli 5.8 saniyede 0’dan 100 kilometreye çıkarken bu değer AMG SLC43 için 4.6 saniyeye kadar düşüyor.
İlginizi çekebilir
Read the whole post here.
Son düzenleme: