Hayatı boyunca ben ne istersem yapmış olan 92 yılındaki braodway macerasından 2003 te clioya yükselmiş 2009 ve 2012 clio ile ailemizi renaulta bağlamış bir babam var.geçen yaz sen hayalin olan bmw yi aldın bende mercedes istiyorum demişti.tamam dedim ama ne yalan söyliyim çok da ciddiye almadım.daha sonrasında yaşadığımız üzücü bir kayıptan sonra babama mercedes almaya karar verdim hatta burda cla mı olsun c mi olsun diye konu bile açtım(adminler zorla açtılar ama olsun)
Araştırmalarım sonunda babam için ideal arabanın c kompresör olduğuna karar verdim (forumun katkısı büyük çünkü claya sanırım bir küfür edilmedi ama hakaret edildiğine eminim) .yeni kasaların pahalı ve turbolu olması sorun çıkarabiliceği düşüncesi yaşlı adam uğraşmasın yılda 3 bin km biniyor benzin önemli değil diyip makyajsız kasada karar kıldım.
Bulunduğum şehir malatyada 105 bin lira denilen bir mercedes ilanı uzun zamandır gözümdeydi kendisi daha önce 100 bin teklifimi kabul etmemişti.ama sonra kendiside sıkışmış olucakki aracı 90 bine anlaşıp aldım.
Araç 42 plaka idi alındığında.daha sonra arabayı şehirde çevre yolunda biraz kullandım.ilk 50 km yakıt tüketimi
Çevre yolunda böyleyse yakıt tüketimini düşürmede bir virtüöz olarak ben bunu düşürürüm dedim.arkadaşlar düşmüyor.aracı malatyadan alıp kastamonuya babama teslim için yola düştüm deposu 500 liraya doluyor.kastamonuya girdiğimizde babam arabadan biraz korktu sanırım.özellikle cuma günü aşırı yağış ve hayatında en fazla 130 tork 90 beygir bir araba kullanmış babamı ürküttü.malum emekli bir memur.arabanın yola yapışması mükemmel olmasına rağmen gazın tepkisi ilk başta yetersiz olsada sonra araç kükrüyor.
Neyse 110 km sabit hızla tempomatla yola çıktım rotam sivas amasya tokat kastamonu olarak belirledim.bmw 3.16 i var iken bende aynı yollarda 5.4 yaktırmıştım.bu arabanın az yakması imkansız
758 km lik yol bittiğinde cüzdanda para kalmadı ne yazıkki güncel benzin kuruyla km başı neredeyse jeton gibi 1 lira attım resmen.
Aracı babama verdiğim zaman babamın clio 4 icon aracını galeri tarafından babamın kandırılıp 40 bin tlye anlaşıldığını öğrendiğimde çıldırdım.clioya el koydum onunda garajda konusunu açıcam.
Aynı yıl üretilmiş bmw 3.16 inin en boşu ile mercedesin en dolusunu kullanmış birisi olarak şunu diyebilirimki bmw mercedesi tokatlar tokat manyağı yapar.tabiki kullanım kolaylığı iç mekan kalitesi ve kabin sessizliği bakımından.
Bu mercedes 156 beygir 5 vites ve manueli yalnızca 4 vites.mesela yokuşun sonuna geldiğimde vitesi düşürmesin diye bmw de manuele alırdım ve m6 yazardı yokuş bitince tekrar d ye alırdım.mercedeste böyle bir imkanınız yok ve araba hiçbir zaman 1 vites düşürmüyor en az 2 vites düşürüyor.130 la giderken kompresörlü bir motorun kendini 3. Vitese düşürdüğünü düşünün.
Mercedes ise özellik olarak kendine hayran bırakan bir arabaydı.
Diz hava yastığı
Tempomat
F1 vites
Cam tavan
Viraja duyarlı grand prix far
Led far
4 koltuk ısıtma
2010 olmasına rağmen araçta yok yoktu.ilk kez far yıkaması gördüm beni bu kadar eğlendirebiliceğini düşünmemiştim.
Unutmadan söyliyeyim araç içine çok ses alıyor cam tavanında etkisi olabilir.
Neyse babamdan clioyu alıp yola koyulup malatyaya döndüm .babam aracı beğenmediğini söyledi.eksperde motor yüzde 96 çıktı arabada tek parça boyayı bırakın çizik bile yoktu.arabam.com da arabamı trink sat ile 94 e anlaştığını sahibindene de ilan verdiğini söyledi.kastamonudan bir galeri babamdan 94 e almış ve aynı gün yani bugün ankaraya aracı satmış.babam ise clioyu geri istedi .neyse bu kadar gevezelik yeter iğrenç çekilmiş(yorgunlukla)fotoları ekliyorum son bir ayda 5 sahibi olan mercedes kendine iyi bak.
7 ay arabayı araştırdım şöför koltuğundaki deri yıpranması dışında mükemmel bir arabaydı umarım yeni Sahibi kazasız belasız sürer.
Araştırmalarım sonunda babam için ideal arabanın c kompresör olduğuna karar verdim (forumun katkısı büyük çünkü claya sanırım bir küfür edilmedi ama hakaret edildiğine eminim) .yeni kasaların pahalı ve turbolu olması sorun çıkarabiliceği düşüncesi yaşlı adam uğraşmasın yılda 3 bin km biniyor benzin önemli değil diyip makyajsız kasada karar kıldım.
Bulunduğum şehir malatyada 105 bin lira denilen bir mercedes ilanı uzun zamandır gözümdeydi kendisi daha önce 100 bin teklifimi kabul etmemişti.ama sonra kendiside sıkışmış olucakki aracı 90 bine anlaşıp aldım.
Araç 42 plaka idi alındığında.daha sonra arabayı şehirde çevre yolunda biraz kullandım.ilk 50 km yakıt tüketimi
Çevre yolunda böyleyse yakıt tüketimini düşürmede bir virtüöz olarak ben bunu düşürürüm dedim.arkadaşlar düşmüyor.aracı malatyadan alıp kastamonuya babama teslim için yola düştüm deposu 500 liraya doluyor.kastamonuya girdiğimizde babam arabadan biraz korktu sanırım.özellikle cuma günü aşırı yağış ve hayatında en fazla 130 tork 90 beygir bir araba kullanmış babamı ürküttü.malum emekli bir memur.arabanın yola yapışması mükemmel olmasına rağmen gazın tepkisi ilk başta yetersiz olsada sonra araç kükrüyor.
Neyse 110 km sabit hızla tempomatla yola çıktım rotam sivas amasya tokat kastamonu olarak belirledim.bmw 3.16 i var iken bende aynı yollarda 5.4 yaktırmıştım.bu arabanın az yakması imkansız
758 km lik yol bittiğinde cüzdanda para kalmadı ne yazıkki güncel benzin kuruyla km başı neredeyse jeton gibi 1 lira attım resmen.
Aracı babama verdiğim zaman babamın clio 4 icon aracını galeri tarafından babamın kandırılıp 40 bin tlye anlaşıldığını öğrendiğimde çıldırdım.clioya el koydum onunda garajda konusunu açıcam.
Aynı yıl üretilmiş bmw 3.16 inin en boşu ile mercedesin en dolusunu kullanmış birisi olarak şunu diyebilirimki bmw mercedesi tokatlar tokat manyağı yapar.tabiki kullanım kolaylığı iç mekan kalitesi ve kabin sessizliği bakımından.
Bu mercedes 156 beygir 5 vites ve manueli yalnızca 4 vites.mesela yokuşun sonuna geldiğimde vitesi düşürmesin diye bmw de manuele alırdım ve m6 yazardı yokuş bitince tekrar d ye alırdım.mercedeste böyle bir imkanınız yok ve araba hiçbir zaman 1 vites düşürmüyor en az 2 vites düşürüyor.130 la giderken kompresörlü bir motorun kendini 3. Vitese düşürdüğünü düşünün.
Mercedes ise özellik olarak kendine hayran bırakan bir arabaydı.
Diz hava yastığı
Tempomat
F1 vites
Cam tavan
Viraja duyarlı grand prix far
Led far
4 koltuk ısıtma
2010 olmasına rağmen araçta yok yoktu.ilk kez far yıkaması gördüm beni bu kadar eğlendirebiliceğini düşünmemiştim.
Unutmadan söyliyeyim araç içine çok ses alıyor cam tavanında etkisi olabilir.
Neyse babamdan clioyu alıp yola koyulup malatyaya döndüm .babam aracı beğenmediğini söyledi.eksperde motor yüzde 96 çıktı arabada tek parça boyayı bırakın çizik bile yoktu.arabam.com da arabamı trink sat ile 94 e anlaştığını sahibindene de ilan verdiğini söyledi.kastamonudan bir galeri babamdan 94 e almış ve aynı gün yani bugün ankaraya aracı satmış.babam ise clioyu geri istedi .neyse bu kadar gevezelik yeter iğrenç çekilmiş(yorgunlukla)fotoları ekliyorum son bir ayda 5 sahibi olan mercedes kendine iyi bak.
7 ay arabayı araştırdım şöför koltuğundaki deri yıpranması dışında mükemmel bir arabaydı umarım yeni Sahibi kazasız belasız sürer.