Herkese selamlar
Aracımı geçen sene ekim ayında aldım ve şuan 30.000km'ye yaklaştım yani aracı artık gayet iyi tanıdığımı söyliyebilirim.Bir garaj konusu açmanın vakti geldi.( Ilk postum )
Aracı neden aldım ? Aklımda böyle bir araç hiç yoktu, günlük olarak cla180 dizel kullanıyordum
(clanın fotoğrafı)
Bir gün Maslak tarafında trafikte kalmıştık babamla, o gün de mercedes'den yeni a serisinin tanıtımıyla ilgili bir kokteyl daveti gibi bir şey gelmişti. Hazır trafikte kalmışken bir uğrayalım bakalım dedik. Uğrayış o uğrayış.. Kapıda gördüm aracı ve direk ilk görüşte beğendim.
Tanıdık bir kaç kişiden dolayı güzel bir teklif de alınca o gün akşamında cla'ya elveda dedim ve
bu dağ grisi ve gece paketli a180d amg'ye merhaba dedik.
Eski cla veya a ile karşılaştıracak olursam süspansiyon sistemi kesinlikle daha iyi hale gelmiş. Iç dizaynına , teknolojik imkanları falan değinmeme gerek bile yok zaten eski version ile arasında dağlar kadar fark var. Eskisindeki hantallık ortadan kalkmış,araç cidden şehir içi kullanımlarında çok seri ( 116hp 260nm olmasına rağmen şaşırttı. 208 km/h 'de limitör var o biraz can sıkıyor yoksa daha gidicek gibi haha )
Tamam eyvallah günlük kullanılacak dizel bir araba ama ufak tefek modifiyeler yapmadan da duramadım.
Öncelikle her zamanki gibi Maslak Carbon Dizayn Sinan Usta'da sağ sol marşpiyeller siyaha kaplandı gece paketine uyum sağlaması için.
"Kısa bir özet gece paketi nedir diyenler için ; Fabrika çıkışlı Jantlar siyah piano black detaylı , arka camlar siyah karartmalı , ön lip siyah , kapı-cam çıtaları siyah , aynalar piano black "
Stoplara siyah çerçeve yapıldı. ( ufak tefek detayları seviyoruz )
Aracın içinde konsolda tamamen piano black kullanıldığı için çok fazla toz tutuyordu ve çok kolay çiziliyordu. Bunun için yurtdışında carbon bir set aldım (kaplama değil) bu piano black kısımları onlarla değiştirdik.
Türkiye'de henüz yeni bir araç olduğundan parça anlamında çok bir imkanımız yok. Sağ aynam park halindeyken bir aracın çarpması sonucu kırıldığında sadece 1.5 ay Almanya'dan gelmesini bekledik.. ( bantla ufak bir ayna yapıştırıp öyle gezdim ) aynı şekilde modifiye parçaları da Türkiye'de hiç yok diyebilirim daha yeni yeni modifiye garajları parça getirmeye başladı onlar da pek kaliteli değil.
Araç üzerinde yaptığım en güzel değişiklik ( bana göre ) ön taraftaki panjuru gtr panjur ile değiştirmek oldu. Aracın ön panjurunda radar-sensör olduğu için buna uygun panjuru bulmak çok zor oldu. Almanya'da bir firmadan şase numarasıyla sipariş ettim. Ve cidden aracın görüntüsünü cidden değiştirdi.
Yeni kasa a45'in spoilerinı takmayı düşünüyordum ama pek olumlu yorumlar almadım o yüzden vazgeçtim , şimdilik araç böyle kalıcak gibi
Aracın eksi yönlerinden bahsetmek gerekirse de ambiyans aydınlatması arada sırada bozuluyor , renkler değişmiyor
Ilk 10.000kmde bakıma gitmeden önce yağ eksiltme sorunu vardı ama çözüldü.
Frenler kesinlikle eski kasadakinden farklı , çok çabuk eskiyor ve bitiyor. Şuan 28bin km'deyim disk-balata bitti..
Sürücü koltuğunun altındaki socketlerdeki sorundan dolayı airbag arızası verdi.
Aynı arızayı 3 ay sonra yolcu koltuğu tarafından verdi.
Sanayideki ustaların henüz araba hakkında bilgisi yok , sanayiyi bırakın yetkili serviste bile bilen usta yok.. Kaç kere servis değiştirdim şuan otomol merter'deyim buradakiler yine daha iyi
Yakıt tüketimi ise aldığımdan beri hiç sıfırlamadım 6.6L/100km ve cidden hiç dikkat etmedim. Açıkçası sürekli performanslı kullanıyorum ne yapsan da bu tüketim 7-7,5 litrenin üstüne çıkmıyor. Uzun yolda 110-120 sabit gittiğinizde ise 4-5 litre aralarını yakalamak çok kolay
Araç hakkında sorusu olan herkese yardımcı olmak isterim
Aracımı geçen sene ekim ayında aldım ve şuan 30.000km'ye yaklaştım yani aracı artık gayet iyi tanıdığımı söyliyebilirim.Bir garaj konusu açmanın vakti geldi.( Ilk postum )
Aracı neden aldım ? Aklımda böyle bir araç hiç yoktu, günlük olarak cla180 dizel kullanıyordum
(clanın fotoğrafı)
Bir gün Maslak tarafında trafikte kalmıştık babamla, o gün de mercedes'den yeni a serisinin tanıtımıyla ilgili bir kokteyl daveti gibi bir şey gelmişti. Hazır trafikte kalmışken bir uğrayalım bakalım dedik. Uğrayış o uğrayış.. Kapıda gördüm aracı ve direk ilk görüşte beğendim.
Tanıdık bir kaç kişiden dolayı güzel bir teklif de alınca o gün akşamında cla'ya elveda dedim ve
bu dağ grisi ve gece paketli a180d amg'ye merhaba dedik.
Eski cla veya a ile karşılaştıracak olursam süspansiyon sistemi kesinlikle daha iyi hale gelmiş. Iç dizaynına , teknolojik imkanları falan değinmeme gerek bile yok zaten eski version ile arasında dağlar kadar fark var. Eskisindeki hantallık ortadan kalkmış,araç cidden şehir içi kullanımlarında çok seri ( 116hp 260nm olmasına rağmen şaşırttı. 208 km/h 'de limitör var o biraz can sıkıyor yoksa daha gidicek gibi haha )
Tamam eyvallah günlük kullanılacak dizel bir araba ama ufak tefek modifiyeler yapmadan da duramadım.
Öncelikle her zamanki gibi Maslak Carbon Dizayn Sinan Usta'da sağ sol marşpiyeller siyaha kaplandı gece paketine uyum sağlaması için.
"Kısa bir özet gece paketi nedir diyenler için ; Fabrika çıkışlı Jantlar siyah piano black detaylı , arka camlar siyah karartmalı , ön lip siyah , kapı-cam çıtaları siyah , aynalar piano black "
Stoplara siyah çerçeve yapıldı. ( ufak tefek detayları seviyoruz )
Aracın içinde konsolda tamamen piano black kullanıldığı için çok fazla toz tutuyordu ve çok kolay çiziliyordu. Bunun için yurtdışında carbon bir set aldım (kaplama değil) bu piano black kısımları onlarla değiştirdik.
Türkiye'de henüz yeni bir araç olduğundan parça anlamında çok bir imkanımız yok. Sağ aynam park halindeyken bir aracın çarpması sonucu kırıldığında sadece 1.5 ay Almanya'dan gelmesini bekledik.. ( bantla ufak bir ayna yapıştırıp öyle gezdim ) aynı şekilde modifiye parçaları da Türkiye'de hiç yok diyebilirim daha yeni yeni modifiye garajları parça getirmeye başladı onlar da pek kaliteli değil.
Araç üzerinde yaptığım en güzel değişiklik ( bana göre ) ön taraftaki panjuru gtr panjur ile değiştirmek oldu. Aracın ön panjurunda radar-sensör olduğu için buna uygun panjuru bulmak çok zor oldu. Almanya'da bir firmadan şase numarasıyla sipariş ettim. Ve cidden aracın görüntüsünü cidden değiştirdi.
Yeni kasa a45'in spoilerinı takmayı düşünüyordum ama pek olumlu yorumlar almadım o yüzden vazgeçtim , şimdilik araç böyle kalıcak gibi
Aracın eksi yönlerinden bahsetmek gerekirse de ambiyans aydınlatması arada sırada bozuluyor , renkler değişmiyor
Ilk 10.000kmde bakıma gitmeden önce yağ eksiltme sorunu vardı ama çözüldü.
Frenler kesinlikle eski kasadakinden farklı , çok çabuk eskiyor ve bitiyor. Şuan 28bin km'deyim disk-balata bitti..
Sürücü koltuğunun altındaki socketlerdeki sorundan dolayı airbag arızası verdi.
Aynı arızayı 3 ay sonra yolcu koltuğu tarafından verdi.
Sanayideki ustaların henüz araba hakkında bilgisi yok , sanayiyi bırakın yetkili serviste bile bilen usta yok.. Kaç kere servis değiştirdim şuan otomol merter'deyim buradakiler yine daha iyi
Yakıt tüketimi ise aldığımdan beri hiç sıfırlamadım 6.6L/100km ve cidden hiç dikkat etmedim. Açıkçası sürekli performanslı kullanıyorum ne yapsan da bu tüketim 7-7,5 litrenin üstüne çıkmıyor. Uzun yolda 110-120 sabit gittiğinizde ise 4-5 litre aralarını yakalamak çok kolay
Araç hakkında sorusu olan herkese yardımcı olmak isterim