Geniş İç Hacim İçin Çalışmalar
Eğer bir gün Mercedes-AMG R Coupe gibi bir araç alma fikriniz var da ‘arkaya iki kişiyi nasıl sığdırırım?’ şeklinde bir soru kafanıza dolaşıyorsa o zaman haberimizdeki casus görüntüleri, Mercedes’in konu üzerine çalışma yaptığını göreceğiniz nitelikte olacak.
Dış Tasarımda Göze Çarpanlar
Fotoğraflarda gördüğünüz araç aslında AMG C63 üzerinde ufak modifikasyonlar yapılmış olan bir Coupe tasarım. Bu bize ateşli bir R versiyonun geleceğini haber ediyor resmen. Mercedes’in versiyona ‘Black Series’ adını vermesi de olası; zîra marka, bu adı hayata geçirmeyi planladıklarını önceki lansmanlarda dile getirmişti. Tabi ki ismi ne olursa olsun, tasarımında performansa yönelik iyileştirmeler olduğu gözlerden kaçmıyor. Ön splittera eklenen küçük hava blokları, soğutmanın yanı sıra downforce’u (yere basma kuvveti) da destekleyecektir. Radyatör ızgarasındaki krom detaylar göze hitap ediyor. Yine fotoğraflara baktığımız zaman en büyük ayrıntı arka bölüme sabitlenmiş olan kanat. Agresif bir görünüme sahip olan kanadın şimdilik siyah olarak tasarlanan rengi, seri üretimde gövde rengi olacaktır diye düşünüyoruz.
Motor Özellikleri
Kaputunun altındaki canavar hakkında bize ipucu veren tek detay ön çamurlukta yer alan “V8 Biturbo” (V8 Çift Turbo) amblemi. AMG GT R, 4.0 litrelik çift turbolu V8 motorundan 585 bg (430 kW) güç ve 700 Nm tork üretebiliyor. Yeni AMG GT C Roadster ise aynı motorun farklı yazılıma sahip versiyonundan 557 bg (410 kW) güç ve 681 Nm tork üretebiliyor. Her iki değer de, orijinal C63 S Coupe’ta gördüğümüz 510 bg (375 kW) güç ve 700 Nm tork üzerine iyi bir gelişim olacaktır.
Sonuç
Daha da güçlendirilmiş AMG etiketi yaşıyan C Serisi modelinin ne zaman tanıtılacağını henüz bilmiyoruz. Ancak araçta kamuflaj olmayışı Mercedes’in aracı saklamaya gerek görmediğini işaret ediyor. Önümüzdeki aylarda yapılacak birçok otomobil fuarı olduğu düşünüldüğünde, C63 Coupe’nin olası R versiyonu kısa süre içinde resmen tanıtılabilir.
Mercedes-AMG C63 R Coupe
1 arasında 18
Resim kaynağı: tr.motor1.com
Bu yazıyı ana sayfa portalımızdan okumak için tıklayınız..
Eğer bir gün Mercedes-AMG R Coupe gibi bir araç alma fikriniz var da ‘arkaya iki kişiyi nasıl sığdırırım?’ şeklinde bir soru kafanıza dolaşıyorsa o zaman haberimizdeki casus görüntüleri, Mercedes’in konu üzerine çalışma yaptığını göreceğiniz nitelikte olacak.
Dış Tasarımda Göze Çarpanlar
Fotoğraflarda gördüğünüz araç aslında AMG C63 üzerinde ufak modifikasyonlar yapılmış olan bir Coupe tasarım. Bu bize ateşli bir R versiyonun geleceğini haber ediyor resmen. Mercedes’in versiyona ‘Black Series’ adını vermesi de olası; zîra marka, bu adı hayata geçirmeyi planladıklarını önceki lansmanlarda dile getirmişti. Tabi ki ismi ne olursa olsun, tasarımında performansa yönelik iyileştirmeler olduğu gözlerden kaçmıyor. Ön splittera eklenen küçük hava blokları, soğutmanın yanı sıra downforce’u (yere basma kuvveti) da destekleyecektir. Radyatör ızgarasındaki krom detaylar göze hitap ediyor. Yine fotoğraflara baktığımız zaman en büyük ayrıntı arka bölüme sabitlenmiş olan kanat. Agresif bir görünüme sahip olan kanadın şimdilik siyah olarak tasarlanan rengi, seri üretimde gövde rengi olacaktır diye düşünüyoruz.
Motor Özellikleri
Kaputunun altındaki canavar hakkında bize ipucu veren tek detay ön çamurlukta yer alan “V8 Biturbo” (V8 Çift Turbo) amblemi. AMG GT R, 4.0 litrelik çift turbolu V8 motorundan 585 bg (430 kW) güç ve 700 Nm tork üretebiliyor. Yeni AMG GT C Roadster ise aynı motorun farklı yazılıma sahip versiyonundan 557 bg (410 kW) güç ve 681 Nm tork üretebiliyor. Her iki değer de, orijinal C63 S Coupe’ta gördüğümüz 510 bg (375 kW) güç ve 700 Nm tork üzerine iyi bir gelişim olacaktır.
Sonuç
Daha da güçlendirilmiş AMG etiketi yaşıyan C Serisi modelinin ne zaman tanıtılacağını henüz bilmiyoruz. Ancak araçta kamuflaj olmayışı Mercedes’in aracı saklamaya gerek görmediğini işaret ediyor. Önümüzdeki aylarda yapılacak birçok otomobil fuarı olduğu düşünüldüğünde, C63 Coupe’nin olası R versiyonu kısa süre içinde resmen tanıtılabilir.
Mercedes-AMG C63 R Coupe
1 arasında 18
Resim kaynağı: tr.motor1.com
Bu yazıyı ana sayfa portalımızdan okumak için tıklayınız..