KAPALI Merhaba Arkadaşlar iki araç arasında kaldım yardımcı olabilirmisiniz?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Arkadaşın dediği gibi bir bütçen varsa aslında Jazz'a da bakabilirsin. Şehir aracı oldukça iyi rahat ve konforlu. Auris'lerden daha dikkat çekici olduğu da kesin :D Belli ki sen alacağın aracı da değiştirirsin bu yüzden ikinci el satışlarda Honda zararda ettirmez. İyi araştır derim ben seçeneklerini pek beğenmedim.
 
Baktığınız araçlar mmt yani Multi mode tiptronik diye geçiyor.robotize şanzıman .8 yıl kullandım .vites geçişleri epey hissedilir.belli şartlara dikkat ederseniz arıza yapmaz.
1- yoğun trafikte manuel moda alın
2-dik yokuşta kalkarken manuel alın.
3-yogun trafikte çok fazla bekleme yapınca n moduna alın.

Ben 8 yıl boyunca en ufak sorun yaşamadım bu arada bilginiz olsun
 
Çaprazdan alınan darbeler yürüyen üzerinde onarılamaz geometrik deformasyonlara sebep olabilir. 2. elde bu tarz arabalar her zaman risklidir. Almadan önce tekerleklerin geometrileri gözle değil, cihazla kontrol edilmeli. Lastiklerin aşınmaları da gözle kontrol edilmeli. Bunların üstüne de mümkünse rüzgarı az olan bir günde otoyol sürüşüne çıkıp maksimum hıza kadar çıkılmalı. Titreme veya çekme yapıyor mu yapmıyor mu bakmak gerekir. Aynı sürüşte sert ve arabayı zorlayan frenajlar da yapılırsa o zaman arabanın geometrisinde sorun olup olmadığı anlaşılır.
Ben bunlarla uğraşamam diyorsanız boş donanım da olsa kazasız olan aracı tercih etmenizi öneririm. Riski daha azdır. :)
 
  • Beğeni
Tepkiler: yaso
Arkadaşın dediği gibi bir bütçen varsa aslında Jazz'a da bakabilirsin. Şehir aracı oldukça iyi rahat ve konforlu. Auris'lerden daha dikkat çekici olduğu da kesin :D Belli ki sen alacağın aracı da değiştirirsin bu yüzden ikinci el satışlarda Honda zararda ettirmez. İyi araştır derim ben seçeneklerini pek beğenmedim.[/QU

Evet 1 sene icinde degistiririm gibi duruyor jazzlar benimde aklimdan gecti ama daha once 2007 yaris kullanmistik mmt sanzimanli 30.000 km civarinda bi yol yaptik toplam aractan memnun kalmistik sanziman yavas yokusta hemen birakiyor vites gecisleri sarsiyor yinede memnun kalmistik ama toyotadan simdi birde c segmentinin daha iyi olacagini dusundugum icin aurislere bakiyorumm
 
Baktığınız araçlar mmt yani Multi mode tiptronik diye geçiyor.robotize şanzıman .8 yıl kullandım .vites geçişleri epey hissedilir.belli şartlara dikkat ederseniz arıza yapmaz.
1- yoğun trafikte manuel moda alın
2-dik yokuşta kalkarken manuel alın.
3-yogun trafikte çok fazla bekleme yapınca n moduna alın.

Ben 8 yıl boyunca en ufak sorun yaşamadım bu arada bilginiz olsun
Bizde yariste 30 k kilometre yaptik mmt sanzimanli sanziman iyi degil ama diger forumlarda bahsedilen kadarda gomulecek degil klasik bir yari otomatik en buyuk sorunu bana gore yokusta kacirmasi
 
Çaprazdan alınan darbeler yürüyen üzerinde onarılamaz geometrik deformasyonlara sebep olabilir. 2. elde bu tarz arabalar her zaman risklidir. Almadan önce tekerleklerin geometrileri gözle değil, cihazla kontrol edilmeli. Lastiklerin aşınmaları da gözle kontrol edilmeli. Bunların üstüne de mümkünse rüzgarı az olan bir günde otoyol sürüşüne çıkıp maksimum hıza kadar çıkılmalı. Titreme veya çekme yapıyor mu yapmıyor mu bakmak gerekir. Aynı sürüşte sert ve arabayı zorlayan frenajlar da yapılırsa o zaman arabanın geometrisinde sorun olup olmadığı anlaşılır.
Ben bunlarla uğraşamam diyorsanız boş donanım da olsa kazasız olan aracı tercih etmenizi öneririm. Riski daha azdır. :)

Dediginiz kesinlikle dogru ama babam cok titiz bir adam kazasi boyasi olmasin kafasinda hep ama bu araci ablamda kullanacak ve ablam yeni ogreniyor arac kullanmayi vurucak surtecek degiseni olacak belki ufak tefek seyler yine deger kaybettirir degisensiz almamizin bi onemi olur mu onu bilemiyorum
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...