Renault-Nissan ittifakının kanatları altına girdikten sonra hedef değiştiren ve SUV sınıfına yoğunlaşan Mitsubishi‘nin sedan temsilcisi Lancer kenara çekilmişti. Görünüşe göre Japon marka bu kararında fazla ısrarcı kalamadı ve sonunda geri adım atma kararı aldı!
Mitsubishi’den “sedan” itirafı: Lancer yeniden geliyor!
Artan SUV satışlarından dolayı bir karar vermek zorunda kalan Mitsubishi, sedan ve hatchback ürün grubunu ortadan kaldırmıştı. Markanın efsane modeli Lancer da bu dönüşümden nasibini aldı ve geçtiğimiz yıl son kez bantlardan indi. COO görevindeki Trevor Mann, bu dönüşümde gerçekleşmesi gereken geçiş sürecini atladıklarını itiraf etti.
Mann bir röportajında, “Doğrusunu söylemek gerekirse bir markanın temel modellere her zaman ihtiyacı vardır. Kullanıcılar, yaşam tarzları değiştikçe lüks ya da daha büyük sınıflara geçebilmeli.” diyerek Mitsubishi’nin hata yaptığını belirtti. Markanın bu konu hakkında bazı fikirler geliştirdiğini söyleyen Trevor Mann’a göre Mirage ve Lancer modellerinin geri dönmesi neredeyse kesinleşmiş.
Geliştirme çalışmaları başlayan yedinci nesil Mitsubishi Mirage, henüz netlik kazanmasa da Renault-Nissan ittifakının geliştirdiği CMF-B platformunu kullanacak. Renault Clio ve Nissan Juke ile kardeş haline gelecek model haliyle biraz daha genişleyecek. Tüketicileri asıl heyecanlandıracak konu ise Lancer’ın diriltilmesi. Bu noktada marka Megane’ın kullandığı CMF-C platformunu tercih etmeyecek, ancak bu büyüklükte modüler bir platform oluşturulacak.
Mitsubishi’nin ürün ve strateji sorumlusu Vincent Cobee de SUV sınıfının dışına geri dönmenin doğru karar olacağını düşünüyor. Cobee, yöneldikleri segmentin son yıllarda büyük bir sıçrama kaydettiğini fakat 40-50 milyon adet binek otomobil pazarını inkar edemeyeceklerini belirtti.
Read the whole post here.
Mitsubishi’den “sedan” itirafı: Lancer yeniden geliyor!
Artan SUV satışlarından dolayı bir karar vermek zorunda kalan Mitsubishi, sedan ve hatchback ürün grubunu ortadan kaldırmıştı. Markanın efsane modeli Lancer da bu dönüşümden nasibini aldı ve geçtiğimiz yıl son kez bantlardan indi. COO görevindeki Trevor Mann, bu dönüşümde gerçekleşmesi gereken geçiş sürecini atladıklarını itiraf etti.
Mann bir röportajında, “Doğrusunu söylemek gerekirse bir markanın temel modellere her zaman ihtiyacı vardır. Kullanıcılar, yaşam tarzları değiştikçe lüks ya da daha büyük sınıflara geçebilmeli.” diyerek Mitsubishi’nin hata yaptığını belirtti. Markanın bu konu hakkında bazı fikirler geliştirdiğini söyleyen Trevor Mann’a göre Mirage ve Lancer modellerinin geri dönmesi neredeyse kesinleşmiş.
Geliştirme çalışmaları başlayan yedinci nesil Mitsubishi Mirage, henüz netlik kazanmasa da Renault-Nissan ittifakının geliştirdiği CMF-B platformunu kullanacak. Renault Clio ve Nissan Juke ile kardeş haline gelecek model haliyle biraz daha genişleyecek. Tüketicileri asıl heyecanlandıracak konu ise Lancer’ın diriltilmesi. Bu noktada marka Megane’ın kullandığı CMF-C platformunu tercih etmeyecek, ancak bu büyüklükte modüler bir platform oluşturulacak.
Mitsubishi’nin ürün ve strateji sorumlusu Vincent Cobee de SUV sınıfının dışına geri dönmenin doğru karar olacağını düşünüyor. Cobee, yöneldikleri segmentin son yıllarda büyük bir sıçrama kaydettiğini fakat 40-50 milyon adet binek otomobil pazarını inkar edemeyeceklerini belirtti.
Read the whole post here.