Murat 131 100 bg yapmak

emirc

Emir çığın
Düz Yol Gazcısı
10
24
Marka
Tofaş
Merhabalar abilerim kardeşlerim benim Murat131'im var motorunu rektefiye ettirmeye karar verdik 78 bg açılmışken 95-100 bg yapsam çok yormadan tatlı olabilir diye düşündüm ilk etapda turbo takmak gibi bir hedefim yok (arabayı ailemde kullanıyor) ortalama95-100 bg e ufak dokunuşlarla ve sağlıklı bir şekilde nasıl çıkartabilirim tavsiyelerinizi bekliyorum teşekkürler.
 
motor içini açınca heralde piston değiştirebilirsin, performans arttıracak bir tane bulabilir misin bilmiyorum ama; dereceli egzantrik (devir dalgalanmasına sebep olabilir), performans tipi emme manifoldu (motorun sesi artacaktır ve bu da bulunabilir mi emin değilim) bir de yüksek akışlı hava filtresi yaptırabilirsin başka seçeneğin sanıyorum yoktur
 
daha önceden yapan varsa konuşun bence, bir arabanın pistonunun diğerine uyuyor olması garip geldi bana oluyosa da etkisini yaptırana sormak lazım
 
296 veya 278 dereceli egzantrik, M40-M43 piston uyar mı bilmiyorum 🤔 bakmak gerek piston ve egzantrik sonrası, headers ve 51 veya 48 lik düz boru ile 75 bg olan 1.6 Murat 131 belki 100 küsür bgleri görebilir.
 
  • Beğeni
Tepkiler: S.Asil ve dthhasan
tavsiyeleriniz için teşekkürler açık hava filtresi ve piston değişikliğinden sonra avans ayarı ile daha çok sıkıştırma sağlasam 78 bg üzerine tahmini kaç bg kazanabilirim
 
tavsiyeleriniz için teşekkürler açık hava filtresi ve piston değişikliğinden sonra avans ayarı ile daha çok sıkıştırma sağlasam 78 bg üzerine tahmini kaç bg kazanabilirim
Sallıyorum tamamen; dereceli 15, filtre 5, piston 10 falan olur, 100hpye çıkabilirsin belki ama üzerini bilemem
 
Son düzenleme:
  • Beğeni
Tepkiler: emirc
tavsiyeleriniz için teşekkürler açık hava filtresi ve piston değişikliğinden sonra avans ayarı ile daha çok sıkıştırma sağlasam 78 bg üzerine tahmini kaç bg kazanabilirim
Normal M40-M43 316i BMW ler 100 bg ama onlar elektronik ateşlemeli dolayısıyla açık hava filtresi avans ayarı ve hava filtresi ile maks 90-95 olur sanırsam, ama net bir şey söylemek saçma olur.
 
Yaptığınız bu işlemler yakıt tüketimini de arttıracak, belki tükettiğine deymeyecektir.
egzantrik yapmayı ve emme manifoldunu degiştirmeyi düşünmüyorum hava filtresi ve piston değişimi ile avans ayarı ile güç almaya çalışacağım avans ayarı max kilometrede 10-15 kuruş artar diye düşünüyorum şuan lpg de 62 kuruş civarı yakıyor rektefiye edilince 40 45 kuruş yaksa oynamam ile yine 60 kuruş yaksa pek bir fark hissetmem bence fikrinizi belirtiğiniz için teşekkür ederim.
 
Son düzenleme:
Bence güzelce yaptırın karbüratörünü falan temizletip iyi bi ustada ayar çektirdikten sonra benzinle kullanın, 78 beygirse eğer 78beygiri tam alın. Fazlası hem yorar hem de değip değmeyeceği tartışılır
 
Bence güzelce yaptırın karbüratörünü falan temizletip iyi bi ustada ayar çektirdikten sonra benzinle kullanın, 78 beygirse eğer 78beygiri tam alın. Fazlası hem yorar hem de değip değmeyeceği tartışılır
karbüratör temizlendi benzinde 1 tl nin üstünde yakıyor hemen hemen tavsiyeniz için teşekkürler
 
  • Beğeni
Tepkiler: Toprak
slx tip ateşleme dedikleri platinden full elektroniğe geçiş yapabilirseniz yakıt ve gidişte baya fark alabilirsiniz onun dışında standart s motor koyabiliyorsaniz daha zevkli olur ses vs
onun dışında dereceli egzantirik vs aile kullanımında yorar, baba baya bi söylenebilir.
1.6 ve 2.0 taunusa aynı anda sahip oldum aralarında kağıt üzeri beygir farkı var ama kullanıma çok bi etkisi yoktu. eski arabadan çok bişey beklememek lazım bütçe kısıtlı ise
ek olarak da yakitiniz aşırı fazla geldi bana 2.0 taunusla güncel olarak şehir içi şehir dışı karışık ortalama 9.5 10.5 litre lpg yakıyorum kuruş olarak 30 da gördüm 40 da gördüm ve bazen insani sürmem. avans subap gaz karbüratör ayarlarınızın düzgün olduğuna emin olun
 
Son düzenleme: