KAPALI Murat 131 toplamak

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Kaan22ayz

Kaan Ayaz
Takipçi
1
23
Marka
Yok
Herkese Selamın Aleyküm toplu taşıma kullanmak istemediğim için bir araba almaya karar verdim fakat piyasa uçmuş ve sadece ayağımı yerden kesmek için alacağım bir arabaya tonlarca para ödemek istemiyorum ailemden kalan 86 model 1.6 131 var araba yıllardır yatıyor onu yeniden toplamaya karar verdim ne kadar para ayırmam gerekir? 30.000’den fazla vermek istemiyorum. Ve kaç ay sanayide yatar bilgisi olan var mı?
 
Ben de küçük çaplı 89 Doğan topluyorum. Aracın durumu nedir fotoğrafları var mı ? Tofaşlarda en çok para yiyen şey çürük ve kaporta-boya masrafları. Onun dışındaki iç trim eksikleri mekanik eksikler çok daha kolay halledilebilir. Elinden geliyorsa her işi sanayide yaptırma. Hem çok para harcarsın hem ustaların nasıl iş yapacağı belli değil. Tofaşteam forumunda her türlü içerik mevcut.

131leri bilmiyorum ama yeni kasa tofaşlarda ön direkler, kriko bağlantı demirleri, alt şase kolları, ön amortisörün alt kısımlarından çürüme başlar ilk olarak. Bunları kontrol et altına eğilip.

Araç için ailene para verecek misin bilmiyorum ama kaporta olarak komple boyansa çürükleri eksikleri yapılsa max 8-10bin tutar.
Muayene, lpg montajı, lastik, iç trim, far-stop vs için 5 bine yakın harcarsın. Çiçek gibi araba olur.,

3 aydır tofaş konusunda sürekli araştırma yapıyorum. Kafanda varsa bir plan fiyat konusunda yaklaşık bir tahminde bulunabilirim
 
Son düzenleme:

131'leri bilmem ama doğanlar falan tam şuradan çürüyor. Çamurluğun arkasında kalıyor, görünmüyor.

(Yalnız şasi denen şey arabaya uğramamış, kağıttan hallice maalesef)
 
Herkese Selamın Aleyküm toplu taşıma kullanmak istemediğim için bir araba almaya karar verdim fakat piyasa uçmuş ve sadece ayağımı yerden kesmek için alacağım bir arabaya tonlarca para ödemek istemiyorum ailemden kalan 86 model 1.6 131 var araba yıllardır yatıyor onu yeniden toplamaya karar verdim ne kadar para ayırmam gerekir? 30.000’den fazla vermek istemiyorum. Ve kaç ay sanayide yatar bilgisi olan var mı?


30 bin gibi bir paraya en ala Tofaş toplanır. Size tavsiyem iyi bir kaporta boya ustası bulmanız yönündedir. Eğer o kısmı hallederseniz geriye kalan kısımlar Tofaş için problem oluşturmayacaktır. Zaten eğerki 30 bin tl'lere çıkacaksanız masraf olarak duygusal bir bağınız yoksa başka otomobillere yönelmenizi tavsiye ederim.
 
Arabanın kendisi hariç 30bin bütçeniz varsa muhtemelen bi kısmı artar bile. Yukarda yazıldığı gibi 8-10 civarına kasa komple kurtarılır, en fazla bi o kadar daha harcamsyls muayeneden geçecek şekile gelir. Kurtarılamayacak çürüklerinin olup olmadığına bakmak lazım tabi.

Ne kadar sanayide yatacağı da işin yapılmasına bağlı çok iyi bi düzenle gidilirse oyalanmadan bi ayda bile sonuçlanabilir, kaportacı kısmınde özellikle erteleme falan olursa iş zorlaşır kaportacıyla iyi anlaşmak lazım
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...