Bir spor otomobilin kar motorsikletine dönüştürülmesi kulağa fazla ütopik geliyor. Ama Nissan bu çılgın fikri gerçekleştirdi ve bir Nissan 370Z’yi kızaklı kar canavarına dönüştürdü!
Japonların kar canavarı ile tanışın: Nissan 370Z-ki
Nissan Amerika’nın özel olarak ürettiği araç, temel olarak seri üretim bir 370Z. Ancak Japon marka bu aracı çeşitli özelleştirmeler ile “370Z-ki” adında ilginç bir kar makinesine dönüştürmüş. Dönüşüm için gerekli olan palet ve malzemeler, Amerika’nın en büyük ticari araç yedek parça tedarikçisinden temin edilmiş. Daha sonra da hummalı bir mühendislik ve montaj çalışması başlamış.
Aracın arkasındaki üçgen paletin yerine oturtulabilmesi için özel bir yükseltici coilover üretilmiş. Bunun dışında fren sistemine arka yaylar ile temas etmesini kesebilmek için üç inçlik spacer flanş eklenmiş. Ayrıca paletin zarar vermemesi için gövde ve egzoz sisteminde de küçük tamiratlar yapılmış.
350Z’nin ön tarafında ise arkasına kıyasla daha ufak dokunuşlar görülüyor. Ön bölüm olduğu gibi bırakılırken, yalnızca süspansiyona çalışma aralığını arttırmak için özel bir adaptör yerleştirilmiş. Bunun dışında sıçrayan buz parçalarının motora zarar vermemesi için alt takıma metal koruma plakaları yapılmış.
332 beygir güç ve 326 Nm tork üreten aracın motoruna herhangi bir müdahalede bulunulmamış. Bu güçte bir aracın özel palet setleriyle ilginç şeyler yapabileceği ise pek uzak görünmüyor. Son olarak Nissan 370Z-ki’nin 2018 Chicago Otomobil Fuarı’nda sergileneceğini belirtelim.
1 arasında 12
Read the whole post here.
Japonların kar canavarı ile tanışın: Nissan 370Z-ki
Nissan Amerika’nın özel olarak ürettiği araç, temel olarak seri üretim bir 370Z. Ancak Japon marka bu aracı çeşitli özelleştirmeler ile “370Z-ki” adında ilginç bir kar makinesine dönüştürmüş. Dönüşüm için gerekli olan palet ve malzemeler, Amerika’nın en büyük ticari araç yedek parça tedarikçisinden temin edilmiş. Daha sonra da hummalı bir mühendislik ve montaj çalışması başlamış.
Aracın arkasındaki üçgen paletin yerine oturtulabilmesi için özel bir yükseltici coilover üretilmiş. Bunun dışında fren sistemine arka yaylar ile temas etmesini kesebilmek için üç inçlik spacer flanş eklenmiş. Ayrıca paletin zarar vermemesi için gövde ve egzoz sisteminde de küçük tamiratlar yapılmış.
350Z’nin ön tarafında ise arkasına kıyasla daha ufak dokunuşlar görülüyor. Ön bölüm olduğu gibi bırakılırken, yalnızca süspansiyona çalışma aralığını arttırmak için özel bir adaptör yerleştirilmiş. Bunun dışında sıçrayan buz parçalarının motora zarar vermemesi için alt takıma metal koruma plakaları yapılmış.
332 beygir güç ve 326 Nm tork üreten aracın motoruna herhangi bir müdahalede bulunulmamış. Bu güçte bir aracın özel palet setleriyle ilginç şeyler yapabileceği ise pek uzak görünmüyor. Son olarak Nissan 370Z-ki’nin 2018 Chicago Otomobil Fuarı’nda sergileneceğini belirtelim.
1 arasında 12
Read the whole post here.