HABER NISSAN’dan Yeni LEAF E-Plus

Baris Inselel

Yönetim
Editör
2,170
NISSAN, dünyanın en çok satan elektrikli otomobili LEAF’in yeni versiyonu olan NISSAN LEAF E-Plus’ı Consumer Electronics Show (CES)’da “Akıllı Güç, Akıllı Sürüş ve Akıllı Entegrasyon” mesajlarıyla lanse etti.

Japon otomotiv devi NISSAN, en son teknoloji ürünlerinin tanıtıldığı, dünyanın en büyük elektronik fuarı CES’te %100 elektrikli modeli LEAF’in yeni versiyonu sahneledi. 458 km’lik sürüş menziline sahip LEAF E-plus, kullanışlı grafik tabanlı İnsan-Makine Ara yüzü sayesinde, sürücüler, araçlar ve topluluklar arasında bağlantı kurulmasını sağlıyor.

Piyasaya sürüldüğü 2010 yılından bu yana dünya çapında 380 bin adetlik satış performansıyla dünyanın en çok satan elektrikli otomobili unvanını alan NISSAN, yeni LEAF E-Plus ile müşterilerine güç ve menzil açısından daha fazla seçenek sunuyor. Müşterilere kendi ihtiyaçlarına uygun güç aktarma mekanizması seçenekleri sunan ödüllü Nissan LEAF, E-Plus ile artık her zamankinden daha kullanışlı ve cazip.

1547278338_LEAF1-1.jpg


NISSAN LEAF E-Plus’tan 458 km’lik sürüş menzili

NISSAN LEAF E-Plus, NISSAN Intelligent Mobility’i “Akıllı Güç, Akıllı Sürüş ve Akıllı Entegrasyon” alanında kaydedilen ilerlemeyle temsil ediyor. Nissan LEAF, 322 km’ye varan sürüş menzili, neredeyse sessiz çalışan motoru, yumuşak ve hassas gaz pedalı ile birçok müşterinin ihtiyacını karşılarken, NISSAN LEAF E-Plus %40’ın üzerinde bir artış ile 458 km’lik bir sürüş menzili sunuyor.

1547278335_LEAF3-1.jpg


LEAF E-Plus, yüksek kapasiteli akü ve güçlü motor bir arada 160 KW güç, 340 Nm tork üreterek, aracın yüksek hızda sürüş esnasında daha çabuk ivme almasını sağlıyor. Böylece 80 km/s’den 120 km/s’ye çıkış yaklaşık %13 daha hızlı oluyor. Bu özelliği LEAF E-plus’ın daha yavaş seyreden araçları güvenli bir şekilde sollamasına, virajları daha hızlı ve sorunsuz bir şekilde dönmesine, hızlı akan trafiğin içine kolayca girmesine olanak sağlıyor.

Read the whole post here.
 
Kesinlikle gelecek bu araçlarda, eski Nissan kullanıcısı olarak ilk nesline göre dış görünüşü ve içi mekan çok daha başarılı olmuş. Menzil de bayağı başarılı, şarj istasyonları yaygınlaştıkça uzun yolculuklar için normal şartlara göre 1-2 saat gecikme anca yaşanır ama yolculuk maliyetine bence değer.
 
Bence zaman kaybı olmaz. Dolu çıktığın yolda zaten 300-400km arası mola vermeme ihitimalin yok ama tuvalet ama lokanta ama alışveriş. Bu durumda zaten en az bir saat harcanıyor 1.5 saattede zaten hızlı şarz pili doldurabiliyor. Soru Bu oyuncak nezaman gelecek?
 
  • Beğeni
Tepkiler: Basri Amca
Bizde bu vergi sistemi olduğu sürece zor gelir. Millet teşvik verir bu tür araçlar için bizde tam tersi.