Merhaba
Yakın fiyatlara bir tane 2014 model 1.2 d-cvvt(85 beygir, 120 küsür de tork) i20 buldum kusursuza yakın durumda ve 19.000 km'de. Bir de 125.000 km'de 1.4 crdi 2010 model buldum ufak tefek boyaları var ama önemsemiyorum.
Yılda 12000-13000 km civarı yapıyorum benzinli bir adım öne geçiyor ama yılda birkaç kez uzun yola çıkıyorum ve bayağı uzun yol. Burada da dizel öne çıkıyor gibi.
Siz olsanız o km için dizelin bakım yükünü, yürütme maliyetini çekmek istemeyip benzinlinin düşük torkuna katlanmayı mı seçerdiniz, yoksa dizelden şaşmamak daha mı mantıklı? Ayrıca 125.000 kmde bir turbo dizel çok riskli bir hamle olur mu? Motor hariç araç gayet temiz çünkü.
not: en azından kısa vadede lpg düşünmüyoruz.
Yakın fiyatlara bir tane 2014 model 1.2 d-cvvt(85 beygir, 120 küsür de tork) i20 buldum kusursuza yakın durumda ve 19.000 km'de. Bir de 125.000 km'de 1.4 crdi 2010 model buldum ufak tefek boyaları var ama önemsemiyorum.
Yılda 12000-13000 km civarı yapıyorum benzinli bir adım öne geçiyor ama yılda birkaç kez uzun yola çıkıyorum ve bayağı uzun yol. Burada da dizel öne çıkıyor gibi.
Siz olsanız o km için dizelin bakım yükünü, yürütme maliyetini çekmek istemeyip benzinlinin düşük torkuna katlanmayı mı seçerdiniz, yoksa dizelden şaşmamak daha mı mantıklı? Ayrıca 125.000 kmde bir turbo dizel çok riskli bir hamle olur mu? Motor hariç araç gayet temiz çünkü.
not: en azından kısa vadede lpg düşünmüyoruz.