AÇIK Opel Insıgnıa 1.6 T'den C200 Kompesöre geçilir mi?

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Esco
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

Esco

Davidphomi
Elit Apaçi
200
40
Marka
Suzuki
Arkadaşlar 1 yıldır bende insignia var 180hp'lik model. Aldığımda baya yaptırdım aracı son 8 9 aydır da sanayi yüzü görmeden biniyorum şükür, aracı sıkıntısız istikrarlı bi hale getirdim yani. Şimdi benim bu araçtan memnun olmadığım tek bir konu var, konforu. Aşırı sert araç daha yeni 0 lastik aldım ona rağmen çok sert 20 ile lakadan gecıyorum kasisten gecıyorum aşırı sert hala babamda e200 mercedes var opelden inip ona binince kasis olsada geçsem diyorum öyle bi rahat öyle bi zevk yok yani. Ama e200 görünüşü de bana hitap etmıyor genç işi değil. C200 takas teklifi geldi 2000 model Opel'den geçilir mi c200'e? konfor e200 kadar olmasa da yine benim Opel'e nazaran iyidir diye düşünüyorum. Önerilerinizi beklıyorum.
 
A1 yani makyajsız kasalarda sert ve konfordan bir miktar çalan amortisörler vardı. Bunu makyajda düzeltmişlerdi. Aracın sertliğinden şikayet ettiğinize göre jantlarınızın 18 inç olması lazım. Takas yaptıktan sonra pişman olma ihtimaline karşı aracınızı 17 inç jantlarla deneyebilirsiniz. Epey yumuşayacaktır. Hem aklınız da kalmaz. Sizin için hala sertse o zaman aracın karakteri size uygun değil diyebilirim. Bunları yazarken araçta bir sorun olmadığını var sayıyorum.
 
A1 yani makyajsız kasalarda sert ve konfordan bir miktar çalan amortisörler vardı. Bunu makyajda düzeltmişlerdi. Aracın sertliğinden şikayet ettiğinize göre jantlarınızın 18 inç olması lazım. Takas yaptıktan sonra pişman olma ihtimaline karşı aracınızı 17 inç jantlarla deneyebilirsiniz. Epey yumuşayacaktır. Hem aklınız da kalmaz. Sizin için hala sertse o zaman aracın karakteri size uygun değil diyebilirim. Bunları yazarken araçta bir sorun olmadığını var sayıyorum.
Aracta bi sorun yok alt takımlarını falan aldığım da sıkıntı olmamasına rağmen orjinal parçalarla revize etmiştim.
 
2000 model C kasaya giderseniz konforunu geçtim, kaliteden bile ödün vermiş olursunuz. E kasadan aşağı Mercedes'lerde konfor beklentinizi karşılayamazsınız. Konfordan memnun değilseniz aynı segmentte aynı jenerasyondan Insignia'dan daha konforlu gemi spec araçlar bakabilirsiniz. :)
 
2000 model C kasaya giderseniz konforunu geçtim, kaliteden bile ödün vermiş olursunuz. E kasadan aşağı Mercedes'lerde konfor beklentinizi karşılayamazsınız. Konfordan memnun değilseniz aynı segmentte aynı jenerasyondan Insignia'dan daha konforlu gemi spec araçlar bakabilirsiniz. :)
Babamın e200 üne çöksem mi diye düşünüyorrum şimdide :D
 
insignia o kadar sert bir araç değil, mercedes konforu sunmasa da idare etmesi lazım
Jant boyutu ve lastik markası ile alakalı olabilir sorununuz
 
Insignia A kasadan 2000 model C Serisi’ne geçilmez bence de. Yalnız A kasa bana da konforsuz gelmişti. Bir gün uzun yol yaklaşık 700km yol yaptım, ne konfor (süspansiyon, yol sesi hepsi dahil) ne de sürüş rafineliği anlamında etkilendim. Siz sonrasında E’ye bindiğiniz için tabii fark çok oluyor. Son iki kasalarda C ve E arasında konfor ve malzeme kalitesi açısından uçurum olmadığını rahatlıkla söyleyebilirim. Mercedes’te kompakt sınıf sert oluyor. C’den başlayan üst sınıf ise konfor açısından tatmin ediyor. Rüzgar sesi ve sürüş kalitesi ise C’ye oranla 20-30km/h fark ediyor. Yani C’de atıyorum 140’ta rüzgar sesi varsa E’de 160-170’te ancak geliyor. Ya da yol sesi yine aynı şekilde. C’de 160la giderken nasıl hissediyorsanız sürüşte E’de 190’da o hissediliyor vs. vs. Bana kalırsa en mantıklı karar babanızın E serisine geçmek 😬Insignia’dan sonra boyut olarak aşırı fark etmez. 30cm fark aşağı yukarı bir karış ediyor. Hali hazırda Insignia da fazlasıyla büyük Türkiye için.
 
Insignia A kasadan 2000 model C Serisi’ne geçilmez bence de. Yalnız A kasa bana da konforsuz gelmişti. Bir gün uzun yol yaklaşık 700km yol yaptım, ne konfor (süspansiyon, yol sesi hepsi dahil) ne de sürüş rafineliği anlamında etkilendim. Siz sonrasında E’ye bindiğiniz için tabii fark çok oluyor. Son iki kasalarda C ve E arasında konfor ve malzeme kalitesi açısından uçurum olmadığını rahatlıkla söyleyebilirim. Mercedes’te kompakt sınıf sert oluyor. C’den başlayan üst sınıf ise konfor açısından tatmin ediyor. Rüzgar sesi ve sürüş kalitesi ise C’ye oranla 20-30km/h fark ediyor. Yani C’de atıyorum 140’ta rüzgar sesi varsa E’de 160-170’te ancak geliyor. Ya da yol sesi yine aynı şekilde. C’de 160la giderken nasıl hissediyorsanız sürüşte E’de 190’da o hissediliyor vs. vs. Bana kalırsa en mantıklı karar babanızın E serisine geçmek 😬Insignia’dan sonra boyut olarak aşırı fark etmez. 30cm fark aşağı yukarı bir karış ediyor. Hali hazırda Insignia da fazlasıyla büyük Türkiye için.
Onun da duruşu çok küt klasik duruyor genç birine hitap etmıyor yani. Opelle devam edicez gibi lastik basınçlarını düşürücem birazcık