KAPALI Opel mi ford mu

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan can2222
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

can2222

Taklacı Güvercin
9
Yeni kasa hatchback ford focus 1.6 125 ps mi yoksa opel astra 1.4 100 ps mi hangisi performans yalıtım konfor yol tutuş olarak öne çıkar


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 
  • Beğeni
Tepkiler: saracer
Focusada atmosferik alt devirleri cansız falan filan motoru eski bi motor dedikleri bi makale görmüştüm ne kadar doğrudur bilemem


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
Düşününce bu devirde atmosferik motorların hepsi eski sayılıyor :) Ti-VCT, değişken supap zamanlamasına sahip bir motor. Performans ve verimlilik kazancı sağlayan bir teknoloji. Toyota'da benzer şekilde vvt-i isminde bir sistem var. Honda'da da direk performansa çalışan VTEC sistemi vardır buna benzer. Çektiği ağırlık ve performansı düşünüldüğünde tüketimi makul seviyelerde kalıyor. Böyle bakınca modern motor. Ama downsizing görmüş aşırı beslemeli Ecoboost gibi motorların yanında tabii ki eski nesil olarak nitelendiriliyor. Alt devir performansı da tüm atmosferikler ne kadarsa o kadardır. Ekstra güçsüzlüğü yok.
 
Son düzenleme:
Gayet net açıkladın teşekkür ediyorum [emoji846] şuan ki fiyatı 70 bin 10 bin daha koyup opel 1.4 150 beygir almaya değer mi yoksa direk ford mu alınmalı sen olsan hangisini alırdın


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 
Evet bütçem o civarlarda fakat babam sıfır alma taraftarı ve aldığım arabayı uzun süre satmayı düşünmüyorum bende ikinci el taraftarıyım bakalım ikna edebilirsem neden olmasın mantıklı gayet


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 
  • Beğeni
Tepkiler: saracer
1.4 100 ps Astranın H kasasında yok muydu? 70 bin bütçeye bu araba ne alaka anlamadım :S
Edit: Evet yeni kasada da varmış bilmiyordum.
Fiyat listesinde 1.0 turbo motor da yok. Abi olaya bak 1.0 Turbo motor gitmiş 1.4 100 ps atmosferik gelmiş. Galiba millet 1.0 kaldırmaz deyip almayınca Opel 1.4 getirmiş.
 
Son düzenleme:
  • Beğeni
Tepkiler: Porsche
Opel mi Ford mu demişsiniz ama eş değer araçlar değiller.

Sabah 80 bine kadar diye başlığı açan sizdiniz sanırım. Oraya yazacaktım konuyu bulamadım buraya yazayım.
Toyota 1.6 Auris öneriyorum bende. 1.6'sı 75 bin lira civarı 132hp, 160nm torku var. 1.33'ü 62 bin lira 99 hp 128 nm torku var (Astra'yla kıyaslamak için yazdım neredeyse aynı değerler, daha hafif kasa ve 13 bin daha ucuz).
80'e kadar Megane hb 1.6 joy (115hp'ye 150nm tork gibi bir değeri vardı)'da bulabilirsiniz. Turbolu derseniz tek seçenek 74 bine leon 1.2 tsi style (110hp'ye 170nm torku vardı sanırım).
Astra o motorla o parayı hak etmiyor. Focus'u bilmiyorum. Megane'ı beğenmedim. Auris ve Leon'u incelerdim ben bakıyor olsaydım.
Söylediğim araçların tamamı düz vites.
 
Son düzenleme:
Düşününce bu devirde atmosferik motorların hepsi eski sayılıyor :) Ti-VCT, değişken supap zamanlamasına sahip bir motor. Performans ve verimlilik kazancı sağlayan bir teknoloji. Toyota'da benzer şekilde vvt-i isminde bir sistem var. Honda'da da direk performansa çalışan VTEC sistemi vardır buna benzer. Çektiği ağırlık ve performansı düşünüldüğünde tüketimi makul seviyelerde kalıyor. Böyle bakınca modern motor. Ama downsizing görmüş aşırı beslemeli Ecoboost gibi motorların yanında tabii ki eski nesil olarak nitelendiriliyor. Alt devir performansı da tüm atmosferikler ne kadarsa o kadardır. Ekstra güçsüzlüğü yok.
hay ağzına sağlık
 
Uzun süre kullanacağım diyorsunuz, atmosferik motorlar zaten eskidi birde önümüzdeki 5 yılda tamamen eskiyip çok verimsiz hal alacaklar. Bu yüzden turbo motor almakta fayda var. 10 bin tl daha konulup 1.4 t astra almak daha mantıklı. Eğer ki koyamiyorsaniz 2.el 20 bin km nin altında 1.4 t çok rahat alınabilir.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Porsche
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...