Hyundai’nin performanslı otomobillerinin yaratıcısı olan Hyundai N Departmanı, çalışmalarına Nürburgring‘de devam ediyor.
Geçtiğimiz aylarda RM16 N konsepti ile Güney Kore’deki Busan Fuarı’nda karşımıza çıkan Hyundai, arkadan motorlu konseptiyle otomobil tutkunlarını etkilemeyi başarmıştı. Konseptin tanıtımından sonra ”RM16 N üretime geçecek mi?” sorusu çokça sorulmuş ve N Departmanı’nın patronu Albert Biermann tarafından bazı ipuçları verilmişti. Biermann’a göre Hyundai, i30 N modelinin yanında 2 performanslı model daha üretecekti.
Geçtiğimiz günlerde Nürburgring’de objektiflere yansıyan görüntüler ise Biermann’ın sözlerini adeta doğruladı. Veloster altyapısına sahip RM16 N, kamuflajlı halde kameralara yakalandı.
RM16 N konsepti 2.0 litrelik 4 silindirli motorla tanıtılmıştı. Elektrik kompresör ve turbo desteği ile 295 beygir gücünde olan bu motor, 6 ileri manuel şanzımana ve elektronik kilitli diferansiyele sahipti.
Seri üretime geçecek olan otomobilin özellikleri ise şu an bilinmiyor ancak Hyundai, konsepte sadık kalarak bir üretim gerçekleştirirse hot-hatch sınıfında işler kızışacak.
Kaynak: www.motor1.com
Bu yazıyı ana sayfa portalımızdan okumak için tıklayınız..
Geçtiğimiz aylarda RM16 N konsepti ile Güney Kore’deki Busan Fuarı’nda karşımıza çıkan Hyundai, arkadan motorlu konseptiyle otomobil tutkunlarını etkilemeyi başarmıştı. Konseptin tanıtımından sonra ”RM16 N üretime geçecek mi?” sorusu çokça sorulmuş ve N Departmanı’nın patronu Albert Biermann tarafından bazı ipuçları verilmişti. Biermann’a göre Hyundai, i30 N modelinin yanında 2 performanslı model daha üretecekti.
Geçtiğimiz günlerde Nürburgring’de objektiflere yansıyan görüntüler ise Biermann’ın sözlerini adeta doğruladı. Veloster altyapısına sahip RM16 N, kamuflajlı halde kameralara yakalandı.
RM16 N konsepti 2.0 litrelik 4 silindirli motorla tanıtılmıştı. Elektrik kompresör ve turbo desteği ile 295 beygir gücünde olan bu motor, 6 ileri manuel şanzımana ve elektronik kilitli diferansiyele sahipti.
Seri üretime geçecek olan otomobilin özellikleri ise şu an bilinmiyor ancak Hyundai, konsepte sadık kalarak bir üretim gerçekleştirirse hot-hatch sınıfında işler kızışacak.
Kaynak: www.motor1.com
Bu yazıyı ana sayfa portalımızdan okumak için tıklayınız..