Pandemiyle birlikte dönüşen tüketim alışkanlıklarının yanı sıra, insanların sağlıklı, güvenli ve ekonomik ulaşım alternatifi arayışları ve çevresel hassasiyetler, 2021 yılında motosiklet satışlarına doping etkisi yarattı.
Motosiklet pazarı, pandeminin yarattığı toplumsal etkilerle giderek gelişen e-ticaret hacmi ve insanların daha sağlıklı, güvenli, ekonomik ve bireysel ulaşım alternatifi arayışları doğrultusunda yükselişini sürdürmeye devam ediyor. 2019’da 154.627 adet, 2020’de ise 208.466 adet motosiklet satışı gerçekleştirilen pazar, 2021 yılında 241.957 adetlik satışla önemli bir büyümeye imza attı. Motosiklet sektörü, tüm zamanların satış rekorunu, 2006 yılında 373 bin seviyesiyle kırmıştı.
“Motosiklet pazarı, Türkiye’nin gelişime en açık pazarlarından biri…”
Konuyla ilgili Ekrem Ata, “Motosiklet pazarı, hacim olarak Türkiye’nin gelişime, büyümeye en açık pazarlarından biri konumunda. Yaşadığımız pandemi süreci ve içinde bulunduğumuz konjonktür, her şeyden önce...
Okumaya devam et...