Passat aracım için 235/45/18 lastik arıyorum!

salihseker

Salih
Senkromeççi
11
Marka
Volkswagen
Herkese merhaba. 2016 model Passat 1.6 TDI aracım için lastik arayışındayım. Yol tutuşu gercekten iyi ve konfor anlamında da üzmeyecek lastik önerilerinize açığım şimdiden teşekkür ederim.
Ebat: 235/45/18
 
ps5 biraz fazla sert olabilir diye düşünüyorum Premium Contact 5 ile Primacy 4+ arasındayım.

Pc5 bu devirde alınacak lastik değil bence,öte yandan PS5 performans serisi lastikler arasında en yumuşaklarından biri.Primacy 4+ ise bu ikisiyle performans bakımından mukayese edilebilecek bir lastik değil.
 
hocam yanlış yazmışım Premium Contact 7 yazacaktım. Primacy 4+ neden tavsiye etmezsiniz? Ayrıca SportContact 7de olabilir diye düşünüyorum.
 
Son düzenleme:
hocam yanlış yazmışım Premium Contact 7 yazacaktım. Primacy 4+ neden tavsiye etmezsiniz? Ayrıca SportContact 7de olabilir diye düşünüyorum.
Primacy 4'ü Accent Blue aracımda yaklaşık 60 bin kmdir kullanıyorum,öncelikle bu lastiğin tamamen konfor odaklı üretilmiş olduğunu söyleyebilirim.Benim aracımın limitleri lastiğin limitiyle genel anlamda başa baş gittiği için ben performans konusunda da sorun yaşamadım lakin bu lastik performans arıyorsanız doğru seçim olmayacaktır,sakin bir sürücüyseniz ve gittiğiniz yere konforla gitmek ilk amacınızsa alınabilecek bir lastiktir.Ekstra olarak ıslak yolda şaşırtıcı derecede iyi bir lastiktir.

İşin içine performans ve konfor bir arada olsun isterseniz PC7 giriyor,konfordan biraz ödün vererek çok daha performanslı bir lastik almış olursunuz.Tamamen performans odaklı bir lastik arıyorsanız SC7 en iyi seçeneklerden biridir.Yani ilk öncelikle konfor mu,ortası mı yoksa tamamen performans odaklı bir lastik mi bunu belirlemelisiniz.
 
biraz geç cevap veriyorum öncelikle kusura bakmayın. Aracı ailecek kullanıyoruz normalde sakin şekilde fakat direksiyona ben geçince işler biraz değişiyor :) Şuan üstünde 3 tane sportcontact 5 sağ arka lastikte de PremiumContact6 var(önceki sahibi patladığından dolayı böyle takmış.) Tek isteğim aşırı sert olmasın bam güm ama aynı zamanda da iyi tutsun mesela bu lastikler aşındığı için baya sarıyor neredeyse 3. vites de bile ve kafadan çok açmasın bu da galiba beni ps5 veya SC7ye yönlendiriyor.
 
Conti premium contact 6, 7 ve asy 5-6 arasında dağlar kadar fark olduğunu düşünmüyorum. Primacy çok çabuk aşındığını düşündüğüm için ve primacy 3 tecrübemden dolayı hiç düşünmezdim ben.
CPC6-7 ve Asy 5-6 arasında uygun olanı tercih ederdim.
 
Conti premium contact 6, 7 ve asy 5-6 arasında dağlar kadar fark olduğunu düşünmüyorum. Primacy çok çabuk aşındığını düşündüğüm için ve primacy 3 tecrübemden dolayı hiç düşünmezdim ben.
CPC6-7 ve Asy 5-6 arasında uygun olanı tercih ederdim.
Bi göz atacağım asymmetric serisine teşekkür ederim bilgiler için.
 
Sorduğunuz soruya buradan cevap vermeye çalışayım. Sport contact serilerinin hepsi sert lastiklerdir. Onlardan konfor beklememek lazım. Asymmetric 6 ya da Pirelli Pzero PZ4 bakabilirsiniz. Pirelli, performanslı sürüş olarak oldukça tatmin eder ama diğer rakipleri kadar üst sırada olmaz. Bunun yanında konfor olarak da beklentinizi karşılar. Asym 6'nın ise performans olarak eli biraz daha kuvvetlidir.

Michelin Pilot Sport serilerinin ve Conti Premium Contact serilerinin de konfor olarak ekstra bir iddiası yok.

Geniş tabanlı, büyük jantlı lastik ebatlarında ne yazık ki konfor beklentisi biraz sıkıntı olabiliyor. Bu ebatlar konforlu sürüşler için üretilmiyor. Ama yinede performans konfor dengesinde lastik almak istiyorsanız Asym 6 - Pzero PZ4 - Conti Premium Contact 7 şeklinde sıralayabilirim.
 
Sorduğunuz soruya buradan cevap vermeye çalışayım. Sport contact serilerinin hepsi sert lastiklerdir. Onlardan konfor beklememek lazım. Asymmetric 6 ya da Pirelli Pzero PZ4 bakabilirsiniz. Pirelli, performanslı sürüş olarak oldukça tatmin eder ama diğer rakipleri kadar üst sırada olmaz. Bunun yanında konfor olarak da beklentinizi karşılar. Asym 6'nın ise performans olarak eli biraz daha kuvvetlidir.

Michelin Pilot Sport serilerinin ve Conti Premium Contact serilerinin de konfor olarak ekstra bir iddiası yok.

Geniş tabanlı, büyük jantlı lastik ebatlarında ne yazık ki konfor beklentisi biraz sıkıntı olabiliyor. Bu ebatlar konforlu sürüşler için üretilmiyor. Ama yinede performans konfor dengesinde lastik almak istiyorsanız Asym 6 - Pzero PZ4 - Conti Premium Contact 7 şeklinde sıralayabilirim.
cevabınız için teşekkür ederim. Peki SportContact5 den 7 ye geçince acaba konfor kaybı yaşanır mı anlayacağınız sc7 5den sert midir? Bu arada kullanımda olan sc5 ler bitti bitecek tahminimce lastik aşındıkça konfor düşecektir
 
cevabınız için teşekkür ederim. Peki SportContact5 den 7 ye geçince acaba konfor kaybı yaşanır mı anlayacağınız sc7 5den sert midir? Bu arada kullanımda olan sc5 ler bitti bitecek tahminimce lastik aşındıkça konfor düşecektir
Rica ederim. Sport Contact serileri tamamen performanslı sürüş üstüne üretilirler. Bu modellerde konfor pek gözetilmez. Yanakları, omuzları serttir. Gürültü seviyeleri yüksektir. Özellikle premium contact serilerini performanslı sürüş kısmına çekerek üretime geçtiklerinden beri sport contact serileri ultra yüksek performanslı lastikler kategorisine çıktı. Sport Contact 6 ve 7 bu şekilde üretildi. O yüzden o modellere çıkmayın derim eğer konfor da arıyorsanız.
 
  • Beğeni
Tepkiler: salihseker
Rica ederim. Sport Contact serileri tamamen performanslı sürüş üstüne üretilirler. Bu modellerde konfor pek gözetilmez. Yanakları, omuzları serttir. Gürültü seviyeleri yüksektir. Özellikle premium contact serilerini performanslı sürüş kısmına çekerek üretime geçtiklerinden beri sport contact serileri ultra yüksek performanslı lastikler kategorisine çıktı. Sport Contact 6 ve 7 bu şekilde üretildi. O yüzden o modellere çıkmayın derim eğer konfor da arıyorsanız.
o zaman PremiumContact 7 de karar kıldım gibi performan ve konfor kısmen bir arada olduğu için
 
o zaman PremiumContact 7 de karar kıldım gibi performan ve konfor kısmen bir arada olduğu için
O da olur hocam. Belli oranda bile konfor beklentisi olanlar ancak Premium Contact 6-7, Asymmetric 5-6, Pilot Sport 4-5 gibi serilerde kalmalı. Daha üst modellere çıkıldığı vakit artık konfor beklentisi pek olmamalı. Pc7 de sizi konfor olarak tatmin edecektir diye umuyorum.
 
245/45/18 Asymmetric 5 kullanıcısıyım. Ciddi anlamda zorlarım aracımı. 4. yılında ve kaç km yaptığımı hesaplamadığım, lastikçimin senin sürüşünü bu yaz da çıkarır ama bir dahaki yaz bunu bekleme dediği lastiklerimin hala konfor seviyesi yüksek. İlk karar verirken bile konfor ve performansı dengeli verdiği için seçmiştim. Sanırım seneye 6. modeli alıp aynı denge politikasına devam ederim :)
 
  • Beğeni
Tepkiler: salihseker
O da olur hocam. Belli oranda bile konfor beklentisi olanlar ancak Premium Contact 6-7, Asymmetric 5-6, Pilot Sport 4-5 gibi serilerde kalmalı. Daha üst modellere çıkıldığı vakit artık konfor beklentisi pek olmamalı. Pc7 de sizi konfor olarak tatmin edecektir diye umuyorum.
inşallah hocam tavsiyeleriniz için teşekkür ederim. Fakat pc7 nin 235/45/18 ölçüsünü bulamadım halbuki çok kullanilan bı ölçü olmasına rağmen. 235/40/18 var bir de 245/45/18 var 40 yanağa düşmek istemiyorum 245 taban alsam herhangi bir zarari olur mu?
 
inşallah hocam tavsiyeleriniz için teşekkür ederim. Fakat pc7 nin 235/45/18 ölçüsünü bulamadım halbuki çok kullanilan bı ölçü olmasına rağmen. 235/40/18 var bir de 245/45/18 var 40 yanağa düşmek istemiyorum 245 taban alsam herhangi bir zarari olur mu?
Conti'nin sitesinde 235 45 18 ürün yelpazesinde var. Muhtemelen internette bulunmuyordur. Bayileri ararsanız bulursunuz. 245 45 18'e de geçebilirsiniz. Ama siz yine de bayileri arayın 235 ebat için bir sorun.
 
Conti'nin sitesinde 235 45 18 ürün yelpazesinde var. Muhtemelen internette bulunmuyordur. Bayileri ararsanız bulursunuz. 245 45 18'e de geçebilirsiniz. Ama siz yine de bayileri arayın 235 ebat için bir sorun.
tamamdır çok yardım ettiniz teşekkür ederim iyi günler
 
  • Beğeni
Tepkiler: Cenk