Çıkar çıkmasına ama aracın youtube veya herhangi bir yerde böyle bir bilgisi bulunmadığı için böyle bir şey yazmak istedim. Bu hız zaten gecenin yarısında, otobanda, bomboş yolda yapıldı. Tabi ki normalde bu kadar yüksek hızlara çıkılmaz ama insan denemek istiyor, sınırlarını bilmek istiyor aracının.Çoğu 1.6 araçlar 200 km hıza çıkar fakat yapmayın değmez
Çıkar çıkmasına ama aracın youtube veya herhangi bir yerde böyle bir bilgisi bulunmadığı için böyle bir şey yazmak istedim. Bu hız zaten gecenin yarısında, otobanda, bomboş yolda yapıldı. Tabi ki normalde bu kadar yüksek hızlara çıkılmaz ama insan denemek istiyor, sınırlarını bilmek istiyor aracının.
Şöyle söyliyim araba 5 yıldır ilk kez 200 gördü eski sahibi yapmış mıdır bilemem ama motoru açmak çiin arada bi 180 190 yapıyoruz. Güvenlik konusunda da haklısınız lastik bi gümledi mi geçmiş olsun ama tabi bunları yaparken bu riskleri göze alarak yapıyoruz. Haklısınız yoksa öyle her zaman yapılmaz.210 km/h hızı aracınız görür , biraz açın devamlı 2-3 tur bir o tarafa bir bu tarafa sıkın açılacaktır araç , ama yinede hız felaket getirebilir dikkatli olmak lazım , en basitinden lastiğiniz patlasa geçmiş olsun yanlış anlama genç kardeşim beni yoksa bizde yapıyoruz ama tavsiye etmiyorum ve mümkün oldukça uzak duruyorum.
Ailenle zaten yapılmaz iki arkadaş gece gezerken birden "hadi 0-100 deneyelim, top speed deneyelim" diye çıktık otobana denedik. Motoru da denemiş olduk hemHangimiz denemiyoz ki arada bi başkasını riske atmadan yapılması daha iyi en azından
Motoru açmak için 180-190 yapmaya gerek yok. Gerçi, motoru açmak diye bir şey de yok aslında. Normal otoban hızlarında alt vitese geçip devri yüksek tutarak da aynı şeyi başarabilirsiniz.Şöyle söyliyim araba 5 yıldır ilk kez 200 gördü eski sahibi yapmış mıdır bilemem ama motoru açmak çiin arada bi 180 190 yapıyoruz. Güvenlik konusunda da haklısınız lastik bi gümledi mi geçmiş olsun ama tabi bunları yaparken bu riskleri göze alarak yapıyoruz. Haklısınız yoksa öyle her zaman yapılmaz.
bu arada ford ve peugeot un 1.6 dizelleri aynı olsa bile ford'un performansı daha iyi. o yüzden çok da sasırmamak lazım asdassadsagasgBende de 1.6 tdci 115'lik dizel makine var. Psa'nın e-hdi diye geçen motoru. Dizeller zaten son hız sevmez ki hatta o devirleri çevirmeyi bile sevmez. İsteksizliğini bariz belli eder. Düşük hacim dizelde aracın ulaşabileceği maksimum son hız nedir sorusunun cevabı ancak eğimli yolda belli olur. Düzde son hızını görmesi zor. Aracım 90 bin km'ye geldi. İlk aldığımda rodaj süresini geçtikten sonra acaba kaç yapar diye bir kere boş bir yolda denemiştim. Bir kere de şu görselini attığım Sinop - Gerze arası ciddi eğimi olan yolda denemiştim son hızı. Sabah saatleri önüm arkam boş diye dik yokuşu da görünce kadranda 228'i gördüm. Aracın kapasitesini öğrenmek açısından bir deneme oldu. Ondan sonra müsait yollar bulsam da hiç son hız denemedim. Ek olarak düşük hacim dizelde son hızı falan görmek de istemiyor insan.
Yol da buydu. Zaten böyle bir eğim olmadan 1.6 dizelde o hızları görmek zor ahdshad
Önceki nesillerde durum tam olarak nedir bilemiyorum. Güncel peugeot modellerinde misal focus'un dengi olan 308'de de 1.6 psa motoru kullanılmıştı. Sonra 1.5 bluehdi motora geçtiler. Bu 1.6 motor focus'la aynı motordu. 308'in kasası focus'tan 100-150 kg arası daha hafif olduğu için daha iyi iş yapıyor. Bu motor citroen cephesinde focus'un dengi olan c4'te de kullanıldı. Bu sefer focus'ta bu motor daha iyi iş yapıyordu. Bunlar herhangi bir ekstrası olmayan motorlar olduğu için hangi aracın kasası daha hafifse onda daha iyi iş yapıyor.bu arada ford ve peugeot un 1.6 dizelleri aynı olsa bile ford'un performansı daha iyi. o yüzden çok da sasırmamak lazım asdassadsagasg