HABER Polestar 1, güçlü hibrit motoruyla tanıtıldı!

Alcantara

Batuhan KARALAR
Yönetim
Editör
1,052
28
Marka
Renault
Volvo’dan ayrılıp yoluna bağımsız olarak devam etme kararı alan Polestar, “Polestar 1” adını taşıyan ilk modelini duyurdu. Performans markasının adına yaraşır bir model olan aracın detayları haberimizde!

İsveçlilerin güçlü coupesi ile tanışın: Polestar 1!

İki kapılı bir coupe modeli olan Polestar 1, 2013 yılında ortaya çıkan Volvo Coupe konseptini temel alıyor. Volvo’nun son olarak XC60 modelinde kullanılan SPA platformunu kullanan otomobil, her ne kadar İsveç merkezli markadan ayrılsa da Polestar’ın Volvo kökenini koruduğunu gösteriyor.

Aracın kaputunun altında ise oldukça teknolojik bir motor paketi yatıyor. Ön tekerleklere güç ileten 2.0 litrelik benzinli motorun yanı sıra arka aks için elektrikli çift motor yer alıyor. Böylece hibrit bir yapıya kavuşan Polestar; 600 beygir güç ve 1000 Nm tork gibi üst düzey değerlere ulaşabiliyor. Elektrikli motorları ile kullanılmak istenirse yaklaşık 150 kilometre menzil sunan otomobil, Volvo S90’ın 5.2 saniyelik 0-100 km performansına göre daha iyi bir zamanlama sunacak.

Volvo, Tesla’ya Polestar ile rakip olacak!

Görünüşe göre Volvo ile Polestar’ın geleceğinde Citroen-DS gibi bir ilişki olacak. 2018’in ortasında faaliyete geçecek Chengdu fabrikasında üretimine başlanacak olan Polestar 1’in ardından 2021’e kadar Polestar markasını taşıyan 5 otomobil daha tanıtılacak. Tesla Model 3 ve Model X rakibi bu otomobiller ile beraber Volvo, dolaylı olarak Tesla’nın rakibi olacak. Ayrıca Volvo’nun sahibi olan Geely, yeni markaya 4 yıl içinde 640 milyon Euro yatırım yapmayı planlıyor.

Teslimatları 2019‘da başlayacak olan Polestar 1 için internet üzerinden rezervasyon yapılabiliyor. Ayrıca “Polestar Spaces” adlı özel bayiler aracılığı ile de yakın zamanda sipariş alımlarına başlanacak.

1 arasında 11












Read the whole post here.
 
Son düzenleme:
5.2 saniye çok çok fazla geldi bana. 450 beygirlik M3'ün değeri 4.0 saniye iken 600 beygirlik, 1000 nM torka ulaşan bir otomobilin 3.5 saniyeleri görmesi lazım gibi. En yakın örneği Tesla...
 
  • Beğeni
Tepkiler: Porsche
5.2 saniye çok çok fazla geldi bana. 450 beygirlik M3'ün değeri 4.0 saniye iken 600 beygirlik, 1000 nM torka ulaşan bir otomobilin 3.5 saniyeleri görmesi lazım gibi. En yakın örneği Tesla...
Çeviride yanlışlık var sanırım.

Performance numbers have not been released, but it goes without saying these will trump those of the Volvo S90 in the range-topping T8 specification. As a refresher, the hybridized sedan needs 5.2 seconds for the 0-62 mph (0-100 kph) sprint en route to a top speed of 155 mph (250 kph). With a massive 200 hp and 265 lb-ft (360 Nm) more than the sedan, the Polestar 1 Coupe should prove to be substantially quicker and faster.

S90 T8 5.2 saniyede 100'e çıkıyormuş. 200 hp daha güçlü, 265 nm torka sahip Polester 1 açık çekilde hızlı olacaktır diyor.
 
Çeviride yanlışlık var sanırım.

Performance numbers have not been released, but it goes without saying these will trump those of the Volvo S90 in the range-topping T8 specification. As a refresher, the hybridized sedan needs 5.2 seconds for the 0-62 mph (0-100 kph) sprint en route to a top speed of 155 mph (250 kph). With a massive 200 hp and 265 lb-ft (360 Nm) more than the sedan, the Polestar 1 Coupe should prove to be substantially quicker and faster.

S90 T8 5.2 saniyede 100'e çıkıyormuş. 200 hp daha güçlü, 265 nm torka sahip Polester 1 açık çekilde hızlı olacaktır diyor.
Aynen orada Volvo S90'ın 0-100 değerini yazmışlar tam değer verilmemiş. Haberin o kısmını düzenledim teşekkürler.