Merhabalar. Aracımız bir Polo 6n. 99 model, otomatik vites, benzinli. Aracı ilk sahiplerinden eşim için almıştım. 124.000km civarındaydı, şu anda 127.000km yi geçtik. Aracın bakımları düzenli yapılmış fakat çok sık kullanılmadığı için ufak tefek eksiklikleri vardı. Ben almadan önce yanılmıyorsam radyatör değişimi yapılmıştı. Bendeyken yapılanlar da:
Taban halısına dek bütün döşemeler sökülüp detaylı temizlendi, koltuk kılıfları çıkartıldı
Plastik akşamların bakımı yapıldı
Alarm uzaktan kumanda bakımı yapıldı
Havalandırma ızgaraları tamir edildi
Vites göstergesi yenilendi
Bagaj amortisörü değiştirildi
Bagaj halısı yenilendi
Teyp yenilendi, ses sistemi elden geçirildi.
Silecekler yenilendi ön-arka
Motor yağı ve bütün filtreler yenilendi
Motoriçi soğutma hortumları yenilendi
Triger kayışı, gergi bilyesi, su pompası, v kayışı ve bilyesi, bujiler değiştirildi
Jant boyası yapıldı, etiketleri yenilendi
Anten contası yenilenerek tavan döşemesi değiştirildi
İç aydınlatmalar yetersiz olduğu için LED olarak yenilendi
Şu anda aracın içinde kondisyonu neredeyse fabrikadan çıktığı günlerdeki gibi. Tavan döşemesi dahil iç aksam tamiratı ve tadilatını ben yaptığım için ufak tefek nazarlıklar oldu tabi. Boya olarak temizlik boyası var ve bagajda bir cisim düşmesi/çarpma nedeniyle işlem yapılmış. Bu dört aylık sürede sadece motor soğutma sistemindeki plastik hortumlarda sıkıntı yaşadım ve bir de tavandan su alma. Mevcut haliyle evin ikinci aracı olarak gelen Polo, 2 yaşındaki Scala'yı satmamıza vesile olarak evin tek aracı haline geldi. Haftasonu yaptığım uzun km testinde sakin kullanımda 6.3-6.5 civarı yakıt tüketerek fabrika verilerinden çok uzakta olmadığını gösterdi. Kronik istop etme durumu ağır bakımdan önce kısmen vardı ama sonrasında hiç istop ettiğini hatırlamıyorum. Genel olarak temiz örneklerini çok rahat bir şekilde tavsiye edebileceğim bir araç. Süreçle ilgili araç fotoğraflarını paylaşıyorum.
Taban halısına dek bütün döşemeler sökülüp detaylı temizlendi, koltuk kılıfları çıkartıldı
Plastik akşamların bakımı yapıldı
Alarm uzaktan kumanda bakımı yapıldı
Havalandırma ızgaraları tamir edildi
Vites göstergesi yenilendi
Bagaj amortisörü değiştirildi
Bagaj halısı yenilendi
Teyp yenilendi, ses sistemi elden geçirildi.
Silecekler yenilendi ön-arka
Motor yağı ve bütün filtreler yenilendi
Motoriçi soğutma hortumları yenilendi
Triger kayışı, gergi bilyesi, su pompası, v kayışı ve bilyesi, bujiler değiştirildi
Jant boyası yapıldı, etiketleri yenilendi
Anten contası yenilenerek tavan döşemesi değiştirildi
İç aydınlatmalar yetersiz olduğu için LED olarak yenilendi
Şu anda aracın içinde kondisyonu neredeyse fabrikadan çıktığı günlerdeki gibi. Tavan döşemesi dahil iç aksam tamiratı ve tadilatını ben yaptığım için ufak tefek nazarlıklar oldu tabi. Boya olarak temizlik boyası var ve bagajda bir cisim düşmesi/çarpma nedeniyle işlem yapılmış. Bu dört aylık sürede sadece motor soğutma sistemindeki plastik hortumlarda sıkıntı yaşadım ve bir de tavandan su alma. Mevcut haliyle evin ikinci aracı olarak gelen Polo, 2 yaşındaki Scala'yı satmamıza vesile olarak evin tek aracı haline geldi. Haftasonu yaptığım uzun km testinde sakin kullanımda 6.3-6.5 civarı yakıt tüketerek fabrika verilerinden çok uzakta olmadığını gösterdi. Kronik istop etme durumu ağır bakımdan önce kısmen vardı ama sonrasında hiç istop ettiğini hatırlamıyorum. Genel olarak temiz örneklerini çok rahat bir şekilde tavsiye edebileceğim bir araç. Süreçle ilgili araç fotoğraflarını paylaşıyorum.