Alman spor otomobil devi Porsche 911 Turbo S Exclusive Series ‘in üzerindeki örtüyü kaldırdı. Porsche, otomobili bugüne dek üretilen “en güçlü ve benzersiz Turbo S” olarak tanımlıyor.
Jantlar centerlock, koltuklar 18 yöne ayarlanabilir!
Otomobil Metalik Altın Sarı renge, karbon fiber görünümlü şeritlere, karbon yan eteklere ve merkezden tek bijonlu (centerlock) 20 inç jantlara sahip. Arka tarafta ise değişiklikler biraz daha mütevazı: Turbo Aerokit’in tamponu ve kanadı kullanılmış, ayrıca hava girişi karbon, egzozlar ise siyah paslanmaz çelik.
İç mekanda 18 yöne ayarlanabilen, altın şeritli deri koltuklar bulunuyor. Alcantara tavan döşemesindeki ve koltuk kafalıklarındaki dikişler istenirse altın renkte sipariş edilebiliyor. Işıklandırılmış karbon kapı eşikleri ve karbon konsol trimleri ise kabinde dikkat çeken diğer ayrıntılar.
Fazladan 27 beygirle 2.9 saniyede 100 km/s
Otomobilin arka kaputunun altında ise 3.8 litrelik altı silindirli boxer ünitenin güçlendirilmiş bir versiyonu bulunuyor. Geliştirmelerle 27 beygir güçlenen motor, 607 HP güç ve 750 Nm tork üreterek otomobili sadece 2.9 saniyede durağan halden 100 km/s’ye çıkarıyor. Son sürat ise 330 km/s.
Karbon seramik frenler standart
Tüm bu gücü kontrol altında tutmak için otomobilde karbon seramik frenler ve Porsche Dinamik Şasi Kontrolü standart sunuluyor. Normal 911 Turbo S’te opsiyonel olarak sunulan Sport Chrono paket ve Porsche Aktif Süspansiyon Yönetimi sistemi, Exclusive Series’de standart.
Porsche 911 Turbo S Exclusive Series, Porsche Exclusive’in isminin “Porsche Exclusive Manufaktur” olarak değiştirilmesi şerefine üretilecek. Küçük bir isim değişikliği gibi görünebilir, ancak Turbo S Exclusive Series’in toplam üretim adedi 500 olacak!
Kol saati ve bavul seti de var!
Müşteriler, otomobille birlikte bir de Porsche Design kol saati satın alabilecek. Titanyumdan üretilen saatin karbon fiber kadranındaki sarı şerit otomobilde kullanılan boyanın aynısıyla yapılmış.
Eğer otomobili ve saati aldıktan sonra hala paranız kaldıysa, bir de Exclusive Series bavul seti de otomobille birlikte satışa sunuluyor!
1 arasında 12
Read the whole post here.
Jantlar centerlock, koltuklar 18 yöne ayarlanabilir!
Otomobil Metalik Altın Sarı renge, karbon fiber görünümlü şeritlere, karbon yan eteklere ve merkezden tek bijonlu (centerlock) 20 inç jantlara sahip. Arka tarafta ise değişiklikler biraz daha mütevazı: Turbo Aerokit’in tamponu ve kanadı kullanılmış, ayrıca hava girişi karbon, egzozlar ise siyah paslanmaz çelik.
İç mekanda 18 yöne ayarlanabilen, altın şeritli deri koltuklar bulunuyor. Alcantara tavan döşemesindeki ve koltuk kafalıklarındaki dikişler istenirse altın renkte sipariş edilebiliyor. Işıklandırılmış karbon kapı eşikleri ve karbon konsol trimleri ise kabinde dikkat çeken diğer ayrıntılar.
Fazladan 27 beygirle 2.9 saniyede 100 km/s
Otomobilin arka kaputunun altında ise 3.8 litrelik altı silindirli boxer ünitenin güçlendirilmiş bir versiyonu bulunuyor. Geliştirmelerle 27 beygir güçlenen motor, 607 HP güç ve 750 Nm tork üreterek otomobili sadece 2.9 saniyede durağan halden 100 km/s’ye çıkarıyor. Son sürat ise 330 km/s.
Tüm bu gücü kontrol altında tutmak için otomobilde karbon seramik frenler ve Porsche Dinamik Şasi Kontrolü standart sunuluyor. Normal 911 Turbo S’te opsiyonel olarak sunulan Sport Chrono paket ve Porsche Aktif Süspansiyon Yönetimi sistemi, Exclusive Series’de standart.
Porsche 911 Turbo S Exclusive Series, Porsche Exclusive’in isminin “Porsche Exclusive Manufaktur” olarak değiştirilmesi şerefine üretilecek. Küçük bir isim değişikliği gibi görünebilir, ancak Turbo S Exclusive Series’in toplam üretim adedi 500 olacak!
Kol saati ve bavul seti de var!
Müşteriler, otomobille birlikte bir de Porsche Design kol saati satın alabilecek. Titanyumdan üretilen saatin karbon fiber kadranındaki sarı şerit otomobilde kullanılan boyanın aynısıyla yapılmış.
Eğer otomobili ve saati aldıktan sonra hala paranız kaldıysa, bir de Exclusive Series bavul seti de otomobille birlikte satışa sunuluyor!
1 arasında 12
Read the whole post here.