ABD’nin Kaliforniya eyaleti, Porsche’nin ülke genelindeki satışlarının %23‘ünü oluşturuyor. Hal böyle olunca, ülkedeki ikinci Porsche Experience Center‘ın Kaliforniya’da açılmış olması pek de şaşırtıcı olmasa gerek. Carson şehrinde kurulan bu merkez, 60 milyon dolarlık yatırımla 21.5 hektarlık bir alana kurulmuş ve bünyesinde sürüş eğitimlerinin de verildiği bir yarış pistini, küçük bir müzeyi, bir restoranı ve bir etkinlik alanını bulunduruyor.
Bu merkez, 2015‘te Atlanta‘da açılan Amerika’nın ilk Porsche Experience Center’ının izinden gidiyor. PEC Atlanta; ilk yılında 36 bin kişiyi ağırlamıştı ve Porsche, Kaliforniya’da yıllık 50 bin gibi bir ziyaretçi sayısı hedefliyor.
Kaliforniya’daki merkezin en önemli özelliklerinden biri 6.6 kilometre uzunluğundaki yapılandırılabilir pist. Burada buzdan bir tepe, düşük sürtünmeli yol tutuş alanları ve launch control sistemlerinin denenebildiği bir alanın yanında özel bir off-road parkuru da mevcut. Müşteriler, bu pist üzerinde Porsche eğitmenleriyle 90 dakikalık eğitimler alabiliyor.
Pist dışında ise, markanın ünlü yarış otomobiline ithafen isimlendirilmiş Restaurant 917 adlı bir restoran ve 557 metrekarelik bir etkinlik alanı bulunuyor.
Merkez aynı zamanda Porsche Motorsport North America‘ya da ev sahipliği yapıyor. Burası, ABD ve Kanada’nın Cayman GT4 Clubsport, 911 GT3 R ve GT3 Cup otomobil satışı, servisi ve yedek parçası konusunda tek yetkili merkez olma özelliğini de taşıyor.
Porsche Kuzey Amerika CEO‘su Klaus Zellmer, yaptığı bir açıklamada yeni merkezle ilgili “Otomobil tutkusunun üst düzeyde olduğu batı yakasındaki yeni merkezimiz, müşterilerimize ve hayranlarımıza eşsiz bir marka ve ürün deneyimi sunuyor,” dedi.
Yeni Porsche Experience Center ile ilgili daha fazla bilgiye buradan ulaşabilirsiniz.
Bu yazıyı ana sayfa portalımızdan okumak için tıklayınız..
Bu merkez, 2015‘te Atlanta‘da açılan Amerika’nın ilk Porsche Experience Center’ının izinden gidiyor. PEC Atlanta; ilk yılında 36 bin kişiyi ağırlamıştı ve Porsche, Kaliforniya’da yıllık 50 bin gibi bir ziyaretçi sayısı hedefliyor.
Kaliforniya’daki merkezin en önemli özelliklerinden biri 6.6 kilometre uzunluğundaki yapılandırılabilir pist. Burada buzdan bir tepe, düşük sürtünmeli yol tutuş alanları ve launch control sistemlerinin denenebildiği bir alanın yanında özel bir off-road parkuru da mevcut. Müşteriler, bu pist üzerinde Porsche eğitmenleriyle 90 dakikalık eğitimler alabiliyor.
Pist dışında ise, markanın ünlü yarış otomobiline ithafen isimlendirilmiş Restaurant 917 adlı bir restoran ve 557 metrekarelik bir etkinlik alanı bulunuyor.
Merkez aynı zamanda Porsche Motorsport North America‘ya da ev sahipliği yapıyor. Burası, ABD ve Kanada’nın Cayman GT4 Clubsport, 911 GT3 R ve GT3 Cup otomobil satışı, servisi ve yedek parçası konusunda tek yetkili merkez olma özelliğini de taşıyor.
Porsche Kuzey Amerika CEO‘su Klaus Zellmer, yaptığı bir açıklamada yeni merkezle ilgili “Otomobil tutkusunun üst düzeyde olduğu batı yakasındaki yeni merkezimiz, müşterilerimize ve hayranlarımıza eşsiz bir marka ve ürün deneyimi sunuyor,” dedi.
Yeni Porsche Experience Center ile ilgili daha fazla bilgiye buradan ulaşabilirsiniz.
Bu yazıyı ana sayfa portalımızdan okumak için tıklayınız..