Merhaba herkese.
Geçen hafta stw aracımı sattım.
Şimdi hayırlısı ile olabildiğince ufak ve projeye yatkın araç bulmaya çalışıyorum.
Açıkçası eleye eleye elimde 4 model 2 motor araç kaldı.
Biri 1.4 HDI C2 ya da C1 (68'lik 8V Motor) diğeri ise 1.4 TDI Polo ya da Fabia olacak (75'lik AMF motor).
Şimdi neden bu araçlar diyen olacaktır, sebebi şu gündelik olarakta bineceğim için ve park sorunu olmayacak şekilde bunlarda karar kıldım.
İki araç için de intercooler + downpipe + komple 62lik krom düzboru + egr/dpf iptal + stage 1 yazılım düşünüyorum. Ortalama 110HP bandında koşacak.
Zaten enjektör ve turboyu bu yaş ve model araçlarda gidici olarak göze alıyorum. Lakin blok kafamda soru işareti.
1.4 TDI 3 silindir olması negatif, pump-duse olması pozitif.
1.4 HDI 4 silindir ve cr olması pozitif, potansiyel enjektör maliyeti negatif.
Sonuç olarak bir bütüne baktığımızda sizce mantıklı olan yol nedir? Ben işin içinden çıkamıyorum bir de sizlerden yorum almak istedim
Geçen hafta stw aracımı sattım.
Şimdi hayırlısı ile olabildiğince ufak ve projeye yatkın araç bulmaya çalışıyorum.
Açıkçası eleye eleye elimde 4 model 2 motor araç kaldı.
Biri 1.4 HDI C2 ya da C1 (68'lik 8V Motor) diğeri ise 1.4 TDI Polo ya da Fabia olacak (75'lik AMF motor).
Şimdi neden bu araçlar diyen olacaktır, sebebi şu gündelik olarakta bineceğim için ve park sorunu olmayacak şekilde bunlarda karar kıldım.
İki araç için de intercooler + downpipe + komple 62lik krom düzboru + egr/dpf iptal + stage 1 yazılım düşünüyorum. Ortalama 110HP bandında koşacak.
Zaten enjektör ve turboyu bu yaş ve model araçlarda gidici olarak göze alıyorum. Lakin blok kafamda soru işareti.
1.4 TDI 3 silindir olması negatif, pump-duse olması pozitif.
1.4 HDI 4 silindir ve cr olması pozitif, potansiyel enjektör maliyeti negatif.
Sonuç olarak bir bütüne baktığımızda sizce mantıklı olan yol nedir? Ben işin içinden çıkamıyorum bir de sizlerden yorum almak istedim
