Basite indirgemek gerekirse, haldex sistem elektronik kontrollü bir kavrama ile kontrol edilirken, torsen sistem mekanik kilitli diferansiyel ile kontrol ediliyor.
Haldex normal çalışmada çoğunlukla önden çeker araba gibi çalışır ve ön tekerdeki kayma sonucu elektronik kontrollü kavramanın diferansiyeli kitlemesi sonucu torkun bir kısmı arka tekerlere iletilir.
Torsende ise normal çalışmada güç hep ön ve arkaya paylaştırılmıştır. Tam emin değilim ama quattronun yılına göre galiba 50-50 veya 40-60 olarak değişiyor. Kayma durumunda ise mekanik olarak kilitlenme sonucu tork aktarımı gerçekleşir.
Yani özetle, haldex gerekmediği durumlarda 2 çeker, torsen ise her zaman 4 çeker
Edit: kısa bi google sonucu gördüğüm kadarıyla bahsettiğiniz araçta haldex sistem bulunmakta