KAPALI Renault 12 mi Murat 131 mi ?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Hangisi yolda bırakmaz o açıdan sormuş idim
Eski araçlarda yolda bırakma olayı daha çok bakımsızlıktan oluyor. Elektronik anlamda bozulacak pek bir parçası olmamasından dolayı. Eğer siz bakımlarını eksiksiz yaparsanız ikisi de olumsuz bir durum olmadıkça yolda bırakmayacaktır.

Bakım demek yürütme maliyeti demek. İki araç hakkında da çok net bir bilgim yok ama 131' in parçaları daha kolay ve daha ucuza bulunacaktır.

Kapımda araba bulunsun diyerek alınabilir fakat sürekli ulaşım aracı olarak ikisi de kullanılmaz bence. İkisi de ciddi manada yoracaktır. Dedemin 131' ini kullandım, zevkliydi ama kısa süre için; sonrası eziyet olacaktır.
 
Son düzenleme:
Eski araçlarda yolda bırakma olayı daha çok bakımsızlıktan oluyor. Elektronik anlamda bozulacak pek bir parçası olmamasından dolayı. Eğer siz bakımlarını eksiksiz yaparsanız ikisi de olumsuz bir durum olmadıkça yolda bırakmayacaktır.

Bakım demek yürütme maliyeti demek. İki araç hakkında da çok net bir bilgim yok ama 131' in parçaları daha kolay ve daha ucuza bulunacaktır.

Kapımda araba bulunsun diyerek alınabilir fakat sürekli ulaşım aracı olarak ikisi de kullanılmaz bence. İkisi de ciddi manada yoracaktır. Dedemin 131' ini kullandım, zevkliydi ama kısa süre için; sonrası eziyet olacaktır.
Teşekkürler
 
Hangisi daha temizse o daha güvenilirdir. 0 km satıldıkları dönemlerde ikisinin de bakımlısı yolda bırakmazdı :)

Yeni ve sağlam hallerini düşünerek bildiğim kadarıyla karşılaştırayım: Yakıt ekonomisi olarak Renault 12 bir tık daha iyi (131'i 1.6 olarak varsayarsak), yol tutuş olarak ise kesinlikle Murat 131 çok daha iyidir. Renault12 için 3 bijonlu jant bulmak biraz sıkıntı olabilir, ama Murat 131 4 bijonludur, sorun yaşanacağını sanmıyorum. İkisinin de frenleri Allah'a emanettir. Karda kışta sürerseniz Renault 12'nin önden çekişi avantaj getirir.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...