Neresinden başlayayım doğrusu bilemiyorum. Kardeşime aldık bu aracı. Ufaktan toparlamaya başladık. Tam Lagunayı aldım huzura erdim derken bu başıma bela oldu
Onlarca araca baktık. Tek kriterimiz çürüksüz ve enjeksiyonlu bir motorunu almaktı. Şükür çürük vs yok. Arka panelde ufak tefek paslar var oda bagaj fitilinin artık ömrünü doldurması vs su alması kaynaklı.
Aracımız 1.4i enerji motor, çelik bloklu sağlam olarak nitelendiriliyor. Bildiğiniz 1.4 karbüratörlü motorun tek nokta enjeksiyonlusu. Araçta fabrikasyon airbag ve klima sistemi varmış. Mış diyorum çünkü airbag in bir bağlantısı şu an yok ve klimanın motor içindeki parçaları yok. Muhtemelen söküp satmışlar ya da bir yerlerde tamirdeyken çalınmış
Doğru dürüst fotoğraf çekemedik zira alalı 3 hafta oldu halen tamirhanede ve ağırında ağırı bir bakımla toplamaya başladık. 28500 TL gibi uygun bir rakama aldık. Maksadımız eksiklerini giderip eldeki sermayemizi artırarak Megane 1 serisi bir modele geçebilmek. Ama ilerleyen süreçte belkide kalıcı olur artık nasip diyoruz.
İlk etapta yapılanlar şöyle:
Triger seti devirdaim ve diğer kayışlar değişti (GVA marka). Külbütör contası yağı ve filtreleri değişti. Debriyaj set olarak değişiyor (Valeo). Antifiriz ve termostatı yenilendi. Arka amortisörler (Maysan), el freni telleri, Arka amortisör üst takozları değişti. Ön fren hortumları arka balatalar değişti. Enjektör ve kelebek kutusuna gelen elektrik bağlantısı yapan bir parça var adını bilmediğim o değişti. Triger muhafaza kapağı yoktu oda alındı yolda gelecek. Sol ön cam çalışmıyordu cam açma kapama tuşu ve bir soketi değişti. Kırık olan ön panjur ve far ayakları tamir edildi. Radyatör takozları alınıp takıldı. Fan tesisatı ve röleleri değişti. Ön rotiller kollarıyla beraber değişiyor. Mekanik atölyesinde işlemleri bitince Sıradaki ilk iş 1 tk lastik almak. Sonrasında elektrik işlerine sıra gelecek.
Onlarca araca baktık. Tek kriterimiz çürüksüz ve enjeksiyonlu bir motorunu almaktı. Şükür çürük vs yok. Arka panelde ufak tefek paslar var oda bagaj fitilinin artık ömrünü doldurması vs su alması kaynaklı.
Aracımız 1.4i enerji motor, çelik bloklu sağlam olarak nitelendiriliyor. Bildiğiniz 1.4 karbüratörlü motorun tek nokta enjeksiyonlusu. Araçta fabrikasyon airbag ve klima sistemi varmış. Mış diyorum çünkü airbag in bir bağlantısı şu an yok ve klimanın motor içindeki parçaları yok. Muhtemelen söküp satmışlar ya da bir yerlerde tamirdeyken çalınmış
Doğru dürüst fotoğraf çekemedik zira alalı 3 hafta oldu halen tamirhanede ve ağırında ağırı bir bakımla toplamaya başladık. 28500 TL gibi uygun bir rakama aldık. Maksadımız eksiklerini giderip eldeki sermayemizi artırarak Megane 1 serisi bir modele geçebilmek. Ama ilerleyen süreçte belkide kalıcı olur artık nasip diyoruz.
İlk etapta yapılanlar şöyle:
Triger seti devirdaim ve diğer kayışlar değişti (GVA marka). Külbütör contası yağı ve filtreleri değişti. Debriyaj set olarak değişiyor (Valeo). Antifiriz ve termostatı yenilendi. Arka amortisörler (Maysan), el freni telleri, Arka amortisör üst takozları değişti. Ön fren hortumları arka balatalar değişti. Enjektör ve kelebek kutusuna gelen elektrik bağlantısı yapan bir parça var adını bilmediğim o değişti. Triger muhafaza kapağı yoktu oda alındı yolda gelecek. Sol ön cam çalışmıyordu cam açma kapama tuşu ve bir soketi değişti. Kırık olan ön panjur ve far ayakları tamir edildi. Radyatör takozları alınıp takıldı. Fan tesisatı ve röleleri değişti. Ön rotiller kollarıyla beraber değişiyor. Mekanik atölyesinde işlemleri bitince Sıradaki ilk iş 1 tk lastik almak. Sonrasında elektrik işlerine sıra gelecek.
Son düzenleme: