KAPALI RENAULT CLİO 1.5 DCİ 90 PS EDC NASIL SZİCE ARKADAŞLAR?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Edc şanzıman dsg kadar hassas hissettirmiyor genel olarak dizel motorla uyumu iyi ama tabi ki İstanbul'da kullanacaksanız n ye almanız gerekir dur kalk trafikte onun haricinde malzeme kalitesi doğal olarak bu sınıfın iyi değildir Clio nun da böyle konfor olarak ise polo ya ve Fiesta ya kıyasla daha yumuşak hissettiriyor koltuklar rahat yol tutuşu güzel ve alt takım ve motor olarak sağlam ve az yakıyor bakım masrafı da gayet uygun kronik sorun olarak bagaj kapağından tıkırtılar geliyor zamanla ama çok rahat yetkili servis cozuyor ses olayini.Makyajlı kasada var mı tıkırtı muhabbeti bunu bilmiyorum ne yazık ki ayriyeten makyajsız in farları fabrikasyon olarak zayıftı biz değiştirdik makyajlı da ise ledd far daha iyi olabilir tam emin değilim .Her araba gibi bu arabanın fiyatı da uçtu ama genel olarak dediğim gibi sorunsuz benim de kullandığım kadarıyla parçası ve servisi uygun bir araba.İlk aklıma gelenler bunlar.:):rolleyes:Birde eksi yön olarak bagaj bazen bize küçük geliyor 300 litre
 
2.el temiz c segmenti de alabilir b sınıfı arabaya bu kadar para verecegine.
Konuya dönersem; B segmentinde daha maliyetten kaçılmamış modeller varken clio ya vermem bu parayı.Kasa değiştirmiş fiesta-ibiza-polo-yaris dururken hele yanına yaklaşmam.Güncel kasa geldiğinde eski kasa clio piyasası çok sarsılmıştı.Renault'un yeni kasa çıkışları eski kasaları fazla silikleştiriyor bana kalırsa
 
  • Beğeni
Tepkiler: TheAMG56
Konuya dönersem; B segmentinde daha maliyetten kaçılmamış modeller varken clio ya vermem bu parayı.Kasa değiştirmiş fiesta-ibiza-polo-yaris dururken hele yanına yaklaşmam.Güncel kasa geldiğinde eski kasa clio piyasası çok sarsılmıştı.Renault'un yeni kasa çıkışları eski kasaları fazla silikleştiriyor bana kalırsa
İşte ben de diyorum boş olsun c segment olsun kafasindayim bu zamanda ben de bu kadar parayı baglamam
 
B segment bir otomobile binmek isteyen biri olduğunuzu varsayalım. Bunun sebepleri sizde saklı. Renault Clio model sıfır km otomobiller arasında kıyaslama yaparsak;

1.5 dCi EDC 90PS kombinasyonunu Renault sadece Icon donanım paketiyle veriyor. Onun 2018 model satış fiyatı 107,000 TL
Buna karşın; 1.2 benzinli 120PS EDC kombinasyonlu Joy paketli versiyonunun yine 2018 model satış fiyatı: 83,500 TL

Allah'ın bahşettiği düşünme yetisini bu fiyat farkını koyan satıcıya küfretmek için kullanmadığınızı kabul ediyorum; bu durumda da mantık işleterek ikinci seçeneği alıp opsiyonlar ekleterek işi maksimum 90bin TL'ye kapatırsanız;

  • Hem fazladan bir adet buzdolabı edinmekten kurtulmuş,
  • Vergi avantajını cebinize saklamış,
  • Daha sessiz bir otomobile binmek suretiyle trim seslerinin keyfine varmış,
  • Cebinize kalan 17bin TL ile dolar almayarak ülke ekonomisine de katkıda bulunmuş,
olursunuz diye düşünüyorum.

Şundan birkaç yıl öncesinde DH forumlarında 60bin liraya dizel otomatik Clio alan birine hunharca güldüğümü hatırlıyorum. Bugün bu post için baktığım sıfır km araç fiyatları yüzünden ağlıyorum. Allah yardımcınız olsun hocam. VATAN SAĞOLSUN. :(
 
Konuya dönersem; B segmentinde daha maliyetten kaçılmamış modeller varken clio ya vermem bu parayı.Kasa değiştirmiş fiesta-ibiza-polo-yaris dururken hele yanına yaklaşmam.Güncel kasa geldiğinde eski kasa clio piyasası çok sarsılmıştı.Renault'un yeni kasa çıkışları eski kasaları fazla silikleştiriyor bana kalırsa
Yaris makyajlandı (hem de ikinci kez), kasa değişimi söz konusu değil.
 
Son düzenleme:
Hocam delirdiniz mi ? Burada tartışılması gereken Clio alınır mı değil, o kadar para B sınıfı tenekelere verilir mi olması gerekir. Yukarıda 107 bin fiyat yazılmış, onun 57' si vergi zaten. O kadar parayı gömüp rahat uyuyabilecek misiniz gerçekten ?

Kredi açıyorlar mı bilmiyorum fakat versinler hadi en fazla 60 bin kredi, geriye yine 50 bin peşin isteyecekler. 50 bine tonla ikinci el otomatik araba var babalar gibi. Bu hesabım aslında saçmalık ama ülke şartlarına bakarsak 50 bine ikinci el araba aldığınızda 57 bin liranız cebinize kalmış oluyor.

Dizelde ısrarcı olmanıza da gerek yok aslında. Lpg ile dizelin standart kullanıcı için kuruş bazında bir farkı kalmadı. Dizel otomatik 2008 model bir araba alacağıma Lpg otomatik 2012 model araba alabiliyorsam Lpg' yi seçerim. Kilometre olarak da düşünülebilir (200k dizel vs 100k benzin vb.) Dizel otomatik piyasasının şişirilmiş olduğunu biliyorsunuz.

Clio nasıl 107 bin olur kafayı yiyeceğim. 40 bin liraydı bu arabalar. :mad:
 
  • Beğeni
Tepkiler: HusoRX7
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...