Renault Clio 4 0.9 TCE Chip Tuning veya Güç Artırma Önerileri

Emiinatile

Emin Atile
Düz Yol Gazcısı
40
25
Marka
Renault
arkadaşlar aracım 2019 model 14bin km de clio 4 0.9 tce 90 hp 145 tork olan modeli araç istekli bir araç ama 3-4 kişi bindiğimde araç turbolu değilde atmosferik gibi oluyor gaz ölüyor baya bi
önerileriniz varsa açığım
 
Arabamızın teknolojisi eski ,downsizing denilen motorların en eskilerinden mercedes smartlara takıyordu ,demode olunca renoya verdi. Bildiğim kadarıyla benimki 135 ,yeniler 140 tork. İndirek enjeksiyon var. Yazılım attıranlar oluyor ama ben yaptırmadım. Alıcağım 5-10 beygir çok işime gelmez. Kendim tanıttığım zaman arabamı anlattım. Arabanın cidden verimsiz bir 4. Vitesi var. Bende senelerdir 5 ten 3 e çekmek zorunda kalıyorum.
 
Son düzenleme:
0.9 motor neticede,çok bir şey beklememek lazım.Ciğeri 1.0 lardan bile daha az olduğu ve motorun teknolojisi taa ilk küçük hacim trendine uyan bir teknoloji barındırdığı için güçte alınamıyor muhtemelen,yazılıma karşı pek açılabilen bir motor değil.Sağlıklı bir biçimde 110-120 beygir 200 tork elde edilebilseydi yapın derdim ama şu halde pek değmez gibi görünüyor.
 
Son düzenleme:
Şöyle bir gerçek var bu motor performans elde etmek için üretilmedi. A noktasından B noktasına uygun bir biçimde gidebilmek için. Motora yazılım 10hp hadi 15hp için ben yaptırmam doğrusu. Bana kalırsa bu motoru amacı doğrultusunda kullanmak en doğrusu diyebiliriz. Sonuçta 0.9 bir motordan bahsediyoruz. Normal kullanımda az yakmanın keyfini çıkarabilirsiniz.
 
Yazılımla vereceği 10 beygir oluyor gördüğüm kadarıyla. Bence masrafına ve motordan çaldığı ömre pek değmez
dr ecu firması ile konuştum 120 hp 200 torku çok rahat bi şekilde alındığını belirtmişlerdi

Şöyle bir gerçek var bu motor performans elde etmek için üretilmedi. A noktasından B noktasına uygun bir biçimde gidebilmek için. Motora yazılım 10hp hadi 15hp için ben yaptırmam doğrusu. Bana kalırsa bu motoru amacı doğrultusunda kullanmak en doğrusu diyebiliriz. Sonuçta 0.9 bir motordan bahsediyoruz. Normal kullanımda az yakmanın keyfini çıkarabilirsiniz.
normal kullanımda dahi 50 kuruş yakıyor o yüzden yazılım düşünmüştüm

Arabamızın teknolojisi eski ,downsizing denilen motorların en eskilerinden mercedes smartlara takıyordu ,demode olunca renoya verdi. Bildiğim kadarıyla benimki 135 ,yeniler 140 tork. İndirek enjeksiyon var. Yazılım attıranlar oluyor ama ben yaptırmadım. Alıcağım 5-10 beygir çok işime gelmez. Kendim tanıttığım zaman arabamı anlattım. Arabanın cidden verimsiz bir 4. Vitesi var. Bende senelerdir 5 ten 3 e çekmek zorunda kalıyorum.
dr ecu ve 2cr firması ile konuştuğumda 120 hp 200 tork alınabildiğini söylediler sağlıklı bir biçimde, yazılım yaptıran birisi ile görüşme fırsatım olmadı hiç fikirlerini alamadım

0.9 motor neticede,çok bir şey beklememek lazım.Ciğeri 1.0 lardan bile daha az olduğu ve motorun teknolojisi taa ilk küçük hacim trendine uyan bir teknoloji barındırdığı için güçte alınamıyor muhtemelen,yazılıma karşı pek açılabilen bir motor değil.Sağlıklı bir biçimde 110-120 beygir 200 tork elde edilebilseydi yapın derdim ama şu halde pek değmez gibi görünüyor.
2cr ve dr ecu firması ile görüştüğümde 120 hp 200 tork alınabildiğini belirttiler ama ben daha öncesinde yaptırıp kullanan birisi ile görüşüp fikir almak istemiştim ama bulamadım
 
Bakın bu arabalarda su eksiltme problemi var. Hatta ben size kaliteli bir obd almanızı öneririm. Hararet göstergesi yok kırmızı yandığında ise geçmiş olsun deniyor. Benim 68 binde 2012 model arabam. Termostatın sıvı kaçırdığı ve değiştirmem öneriliyor çok binmediğim için bu sene öteliyorum. 140 torku 200 e çıkarmak çok fena bir yükseliş. Ben sorduğumda dr ecu 155 önermişti. Temkinli olmakta fayda var.
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Bende +10hp +15nm diye biliyorum. Öyle bir yükselişin 0.9 motorda sağlıklı olacağını sanmıyorum.
makyajsız kasada 10 hp 15 tork veriyor ama makyajlı kasada ki motorun daha güçlendirilmiş olduğunu duydum sıkıntısız kullanan varmı bilmiyorum ama yaptıranlar mevcut düzeltme : 2cr de 115 hp 175 tork veriyormuş
 
Son düzenleme:
makyajsız kasada 10 hp 15 tork veriyor ama makyajlı kasada ki motorun daha güçlendirilmiş olduğunu duydum sıkıntısız kullanan varmı bilmiyorum ama yaptıranlar mevcut düzeltme : 2cr de 115 hp 175 tork veriyormuş

Bu şekilde güzel keyif veren bir motor olabilir ama arıza kısmı tamamen şans,yazılım her türlü parça ömrünü kısaltan bir uygulama.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Emiinatile
Bu şekilde güzel keyif veren bir motor olabilir ama arıza kısmı tamamen şans,yazılım her türlü parça ömrünü kısaltan bir uygulama.
Bu şekilde güzel keyif veren bir motor olabilir ama arıza kısmı tamamen şans,yazılım her türlü parça ömrünü kısaltan bir uygulama.
aracımın bakımlarını yaptırıp çok sıkıştırmadan sakin kullansam bi zararı olacağını düşünmüyorum ama çok kafa kurcalıyor yazılımla cidden çok keyifli olduğunu iddia eden yazılım firmaları var
 
makyajsız kasada 10 hp 15 tork veriyor ama makyajlı kasada ki motorun daha güçlendirilmiş olduğunu duydum sıkıntısız kullanan varmı bilmiyorum ama yaptıranlar mevcut düzeltme : 2cr de 115 hp 175 tork veriyormuş
Yüzde 27 beygir artışı çok iddialı. 3 silindir, düşük hacim motor ne kadar baskıya dayanır bilemiyorum.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Emiinatile
Bakın bu arabalarda su eksiltme problemi var. Hatta ben size kaliteli bir obd almanızı öneririm. Hararet göstergesi yok kırmızı yandığında ise geçmiş olsun deniyor. Benim 68 binde 2012 model arabam. Termostatın sıvı kaçırdığı ve değiştirmem öneriliyor çok binmediğim için bu sene öteliyorum. 140 torku 200 e çıkarmak çok fena bir yükseliş. Ben sorduğumda dr ecu 155 önermişti. Temkinli olmakta fayda var.
bana öneriniz nedir soft bi yazılım yaptırmak mı yoksa yazılım olmadan kutu içi filtre hava filtresi kullanarak gazı biraz daha tepkileştirmek mi
 
Reklam gibi olacak ama yazılım düzgün yapıldığında araca özel map yüklendiğinde güzel sonuçlar veriyor :) Konuştuğunuz firmaların ne dediklerini bilmiyorum fakat ben çalışma yürüttüğüm yere güveniyorum , sorunuz varsa zevkle yanıtlarım :)



@alfhonso müsade vardır değil mi başkanım :)
 
  • Beğeni
Tepkiler: Emiinatile