OguzhanC

Panpa
Destekçi
825
27
Marka
Peugeot
Herkese merhabalar;
Hazır herkes beklettiği garaj konusunu birer birer açıyorken, 9-10 aydır ertelediğim konuyu bende açayım dedim.
Clio 4 2012'den beri(2017'den itibaren makyajlı) var olduğu için yollarda bolca görüyoruz. Bu nedenle büyük çoğunluğun araç hakkında fikri olduğunu düşünüyorum. Ama yine de görüşlerimi aktarmak isterim.

20190427_183031.jpg


Aracımız 2018 Model Haziran trafiğe çıkışlı. Türkiye ve özellikle Karadeniz şartlarında Renault aldıran 1.5 dCi motora sahip. Joy paket olduğu için 75hp güç ve 200nm tork değeri var. 2018 Aralık ayında 8000+ kilometredeyken satın aldık ve 2.Clio serüvenimiz başlamış oldu. Şuanda 21.000+ kilometredeyiz. 17.000 civarında ilk bakımımızı garantiden dolayı serviste yaptırdık.

20190427_184452.jpg


Babam mevcut bütçe dahilinde yeni, garantili ve dizel bir araç arayışında olduğu için, seçeneklerimiz arasında isteklerimize en çok olumlu yanıt vereni Clio oldu. 13 sene boyunca, kaput içine bakım dışında anahtar değmeyen, 1.5dCi sedan clio II(ilk symbol) kullanmamızın da bunda payı büyük tabi. Bilenler vardır, Clio II'den sonra aldığımız Egea(2016 1.6 MJ2 Lounge) kazada pert olduğu için listemizde Egea yer almıyordu. Egea'nın yerine gelen atmosferik Astra J(2017 1.6 115hp edition plus)'yi de babam lpg'ye sıcak bakmadığı için(hiç lpgli araç kullanmamış. Öyle ki zamanında şahin broadway ve kartalı bile benzinli kullanmış birinden bahsediyoruz :D ) ve benzinine dayanamadığımız için 8 ay gibi bir süre sonra sattık.

20190602_192718.jpg


Gelelim bu hikayenin ve ailemizin son üyesi Clio'muzun + ve - yönlerine;
+1.5 dCi motor atik ve esnek bir yapıya sahip ve bir dizel klasiği olarak ne yaparsanız yapın yakıtta üzmüyor. Şanzıman oranları sayesinde uzun yolculuklarda avantaj sağlayabiliyor. 5.vites 2000devir/dk'da tam olarak 110km/saat hız görüyor. Hatta arada şöyle çılgınlıklar yapabiliyorsunuz;

şanzıman oranları.jpg


+ Araç en alt donanım seviyesi olan 'JOY' paket olmasına rağmen start&stop, hız sabitleyici ve bluetooth gibi özelliklere sahip olması günü kurtarıyor ve yüz güldürüyor. Bağlantı olarak Usb(2 adet) ve aux seçenekleri mevcut.
+ Bluetooth bağlanma,müzik ve telefon görüşmeleri konusunda iyi çalışıyor.
- Hız sabitlemeyi veya sınırlayıcıyı seçtiren tuşun, el freninin yanında yer alan yeri çok saçma.
- Yine de çağa ayak uyduran güncel bir multimedya sisteminin eksikliği hissediliyor.
- Klimanın analog olması ve ön cam için ekstra buğu çözme tuşu olmaması klima ayarı yapma açısından kötü maalesef.

hdr_1567210935239.jpg


0 Aracın kalçalı yapısını seviyorum ama bundan dolayı aracın arkasının nerede bittiğini kestirmek biraz güç. Bu yüzden alırken serviste orj. park sensörü montajı yaptırdık. Egea'daki gibi geri görüş kamerasına sahip olsa iyi olurdu.
+ Boş paket olmasına rağmen alaşım jant gibi görünen jant kapakları güzel.
- Astra'da ve Vag araçlarda olan hız uyarısı olsun isterdim. Geçtiğimiz günlerde babam farkına varamayıp 110luk yerde 123 ile ceza yedi.
+ Karadenizin inişli çıkışlı kullanımına ayak uydurabiliyor.
+ 1.93 olan boyuma rağmen koltuk ve direksiyon ayarları sayesinde ideal sürüş pozisyonumu elde edebiliyorum. Eski renaultların hastalığı olan dümen direksiyon olayı bunda yok.
+ Hb kasanın da Sport Tourer(Doğal olarak hb'e göre arkası biraz daha oynak) kasanın da yol tutuş limitlerinin beklenenin üzerinde olduğunu düşünüyorum. (Bilen bilir Perşembe sahil yolunda test edildi onaylandı :D )
- Limitler kendinize güvendiğiniz sürece yüksek ama direksiyon hissiz ve yumuşak.

filtreli1.jpg


0 445 litrelik bagaj hacmi hb'e göre fazla olsa da bize limitinde yetiyor.
0 Rüzgar sesi olarak sınıfında beklenen limitlerde
- Ancak yol sesi için aynısını söyleyemem. Üzerinde 195/55/16 Continental ecocontact 5 lastikler mevcut. İçeri yol gürültüsünü fazla alıyor.
- Aynı fiyatlara alabileceğimiz daha yaşlı c ve d segmenti araçlara göre MTV'si yüksek.
+ Garantinin faydası olarak görebileceğimiz şeyler; bozulan ve maaliyeti yüksek yedek anahtarımız bedelsiz olarak yenisi ile değiştirildi. 21000'de biten ön fren balatalarımız sanayiye yakın bir fiyat verilince serviste değiştirildi.
- Atmosferik astradan sonra motor biraz daha canlı gelse de ne öldürür ne yüz güldürür diyebilirim. Üzmüyor ama çokta mutlu etmiyor. Buna da şükür deyip yakıtı ile mutlu olup geçinip gidiyoruz :D

Ekran Alıntısı.JPG


Yakıt değerleri her araçta olduğu gibi katalog değerlerini tutmuyor. Şehir içi sakin kullanımda 5.5-6, atik kullanımda 6.5-7 litre civarında yakıyor. Şehir dışı kasınca 3.7'leri gördüğüm oldu. 90-100 sabit gidince 4.2 civarında yakıyor. pek kasmadan gidince 5-5.2. Hiç dikkat etmeden çokça atik kullandığım 2000+ kmlik karma tüketimim 6.3lt.
- 45 Litrelik yakıt deposu biraz küçük geliyor.
- Bizden önce şirket aracıydı ama bir olumsuzluğunu görmedik çok şükür.
- Konfor olarak eski cliomuzun helvalığından sonra egea gergin gelmişti. Sonrasında astra j bizim için aşırı konforluydu ve astradan buna geçiş biraz üzdü. Clio beklenenin aksine biraz gergin ayarlanmış. Keskin kasislerde bam güm yapabiliyor. Bu gerglnlikle virajlarda yana yatmalar azalmış evet ama konfor konusunda durum beklenenin altında.

Şimdilik aklıma gelenler bunlar. Şaka maka bi oturduk 3 saat olmuş :D Heves meselesi tabi :) umarım hoşunuza gider. Yine aklınıza takılan bir şey olursa sorabilirsiniz. Konuyu açtık bir kere. Artık ara ara güncellemeler gelecektir :)

Not: Konu kalıcı ve faydalı olsun isterim. Gözümden kaçmış, anımsayamamış olabilirim. Hatalarım veya eksiklerim varsa gönül rahatlığıyla ekleyebilir/düzeltebilirsiniz.
 
Son düzenleme:
Tekrardan hayırlı olsun.Bilirsin,75 hp benim için altın oran,200nm torkta tam sınır.Motor tam sınırda beklentileri karşılıyor yani :D Şaka bir yana,atmosferikten çok daha iyi olduğu kesin,güç yetersiz gelse en azından seçeneklerin var arttırmak için chip gibi.Yakıtı zaten bahsetmeye dahi gerek yok,bakım masrafları da zaten kendini amorti ediyor bu şekilde ve sonuç;Dizel candır :D

Arabanın Sw kasası oldukça bizim insanımıza hitap eden cinsten,ucuza hem bagajı geniş,hem de bilinen bir modeli alıyorsun.

Yol tutuş olarakta dediklerine katılıyorum,halamda İcon 1.2 tce 120 hp edc var onda test etme fırsatı bulmuştum.Segmentinin üzerinde,lakin bir fiesta değil tabii ki.

Benim şaşırdığım nokta hız sabitleme oldu,joyda standart ise şahane özellik gerçekten.Tekrardan hayırlı olsun,kazasız belasız kullanılması nasip olsun diyelim.
 
Petrolhead Parking Only :cool:
Severek takip etmeye başladım konuyu. Kazasız, belasız nice kilometrelere..
Severiz :) sağol dostum hep birlikte insallah

Tekrardan hayırlı olsun.Bilirsin,75 hp benim için altın oran,200nm torkta tam sınır.Motor tam sınırda beklentileri karşılıyor yani :D Şaka bir yana,atmosferikten çok daha iyi olduğu kesin,güç yetersiz gelse en azından seçeneklerin var arttırmak için chip gibi.Yakıtı zaten bahsetmeye dahi gerek yok,bakım masrafları da zaten kendini amorti ediyor bu şekilde ve sonuç;Dizel candır :D

Arabanın Sw kasası oldukça bizim insanımıza hitap eden cinsten,ucuza hem bagajı geniş,hem de bilinen bir modeli alıyorsun.

Yol tutuş olarakta dediklerine katılıyorum,halamda İcon 1.2 tce 120 hp edc var onda test etme fırsatı bulmuştum.Segmentinin üzerinde,lakin bir fiesta değil tabii ki.

Benim şaşırdığım nokta hız sabitleme oldu,joyda standart ise şahane özellik gerçekten.Tekrardan hayırlı olsun,kazasız belasız kullanılması nasip olsun diyelim.
Hız sabitleyici ve yukarıda bahsetmeyi unuttuğum yokuş kalkış destek sistemi standart. Güzel oyuncaklar seviyoruz :D
 
Herkese merhabalar;
Hazır herkes beklettiği garaj konusunu birer birer açıyorken, 9-10 aydır ertelediğim konuyu bende açayım dedim.
Clio 4 2012'den beri(2017'den itibaren makyajlı) var olduğu için yollarda bolca görüyoruz. Bu nedenle büyük çoğunluğun araç hakkında fikri olduğunu düşünüyorum. Ama yine de görüşlerimi aktarmak isterim.

Ekli dosyayı görüntüle 20488

Aracımız 2018 Model Haziran trafiğe çıkışlı. Türkiye ve özellikle Karadeniz şartlarında Renault aldıran 1.5 dCi motora sahip. Joy paket olduğu için 75hp güç ve 200nm tork değeri var. 2018 Aralık ayında 8000+ kilometredeyken satın aldık ve 2.Clio serüvenimiz başlamış oldu. Şuanda 21.000+ kilometredeyiz. 17.000 civarında ilk bakımımızı garantiden dolayı serviste yaptırdık.

Ekli dosyayı görüntüle 20489

Babam mevcut bütçe dahilinde yeni, garantili ve dizel bir araç arayışında olduğu için, seçeneklerimiz arasında isteklerimize en çok olumlu yanıt vereni Clio oldu. 13 sene boyunca, kaput içine bakım dışında anahtar değmeyen, 1.5dCi sedan clio II(ilk symbol) kullanmamızın da bunda payı büyük tabi. Bilenler vardır, Clio II'den sonra aldığımız Egea(2016 1.6 MJ2 Lounge) kazada pert olduğu için listemizde Egea yer almıyordu. Egea'nın yerine gelen atmosferik Astra J(2017 1.6 115hp edition plus)'yi de babam lpg'ye sıcak bakmadığı için(hiç lpgli araç kullanmamış. Öyle ki zamanında şahin broadway ve kartalı bile benzinli kullanmış birinden bahsediyoruz :D ) ve benzinine dayanamadığımız için 8 ay gibi bir süre sonra sattık.

Ekli dosyayı görüntüle 20490

Gelelim bu hikayenin ve ailemizin son üyesi Clio'muzun + ve - yönlerine;
+1.5 dCi motor atik ve esnek bir yapıya sahip ve bir dizel klasiği olarak ne yaparsanız yapın yakıtta üzmüyor. Şanzıman oranları sayesinde uzun yolculuklarda avantaj sağlayabiliyor. 5.vites 2000devir/dk'da tam olarak 110km/saat hız görüyor. Hatta arada şöyle çılgınlıklar yapabiliyorsunuz;

Ekli dosyayı görüntüle 20491

+ Araç en alt donanım seviyesi olan 'JOY' paket olmasına rağmen start&stop, hız sabitleyici ve bluetooth gibi özelliklere sahip olması günü kurtarıyor ve yüz güldürüyor. Bağlantı olarak Usb(2 adet) ve aux seçenekleri mevcut.
+ Bluetooth bağlanma,müzik ve telefon görüşmeleri konusunda iyi çalışıyor.
- Hız sabitlemeyi veya sınırlayıcıyı seçtiren tuşun, el freninin yanında yer alan yeri çok saçma.
- Yine de çağa ayak uyduran güncel bir multimedya sisteminin eksikliği hissediliyor.
- Klimanın analog olması ve ön cam için ekstra buğu çözme tuşu olmaması klima ayarı yapma açısından kötü maalesef.

Ekli dosyayı görüntüle 20493

0 Aracın kalçalı yapısını seviyorum ama bundan dolayı aracın arkasının nerede bittiğini kestirmek biraz güç. Bu yüzden alırken serviste orj. park sensörü montajı yaptırdık. Egea'daki gibi geri görüş kamerasına sahip olsa iyi olurdu.
+ Boş paket olmasına rağmen alaşım jant gibi görünen jant kapakları güzel.
- Astra'da ve Vag araçlarda olan hız uyarısı olsun isterdim. Geçtiğimiz günlerde babam farkına varamayıp 110luk yerde 123 ile ceza yedi.
+ Karadenizin inişli çıkışlı kullanımına ayak uydurabiliyor.
+ 1.93 olan boyuma rağmen koltuk ve direksiyon ayarları sayesinde ideal sürüş pozisyonumu elde edebiliyorum. Eski renaultların hastalığı olan dümen direksiyon olayı bunda yok.
+ Hb kasanın da Sport Tourer(Doğal olarak hb'e göre arkası biraz daha oynak) kasanın da yol tutuş limitlerinin beklenenin üzerinde olduğunu düşünüyorum. (Bilen bilir Perşembe sahil yolunda test edildi onaylandı :D )
- Limitler kendinize güvendiğiniz sürece yüksek ama direksiyon hissiz ve yumuşak.

Ekli dosyayı görüntüle 20492

0 445 litrelik bagaj hacmi hb'e göre fazla olsa da bize limitinde yetiyor.
0 Rüzgar sesi olarak sınıfında beklenen limitlerde
- Ancak yol sesi için aynısını söyleyemem. Üzerinde 195/55/16 Continental ecocontact 5 lastikler mevcut. İçeri yol gürültüsünü fazla alıyor.
- Aynı fiyatlara alabileceğimiz daha yaşlı c ve d segmenti araçlara göre MTV'si yüksek.
+ Garantinin faydası olarak görebileceğimiz şeyler; bozulan ve maaliyeti yüksek yedek anahtarımız bedelsiz olarak yenisi ile değiştirildi. 21000'de biten ön fren balatalarımız sanayiye yakın bir fiyat verilince serviste değiştirildi.
- Atmosferik astradan sonra motor biraz daha canlı gelse de ne öldürür ne yüz güldürür diyebilirim. Üzmüyor ama çokta mutlu etmiyor. Buna da şükür deyip yakıtı ile mutlu olup geçinip gidiyoruz :D

Ekli dosyayı görüntüle 20494

Yakıt değerleri her araçta olduğu gibi katalog değerlerini tutmuyor. Şehir içi sakin kullanımda 5.5-6, atik kullanımda 6.5-7 litre civarında yakıyor. Şehir dışı kasınca 3.7'leri gördüğüm oldu. 90-100 sabit gidince 4.2 civarında yakıyor. pek kasmadan gidince 5-5.2. Hiç dikkat etmeden çokça atik kullandığım 2000+ kmlik karma tüketimim 6.3lt.
- 45 Litrelik yakıt deposu biraz küçük geliyor.
- Bizden önce şirket aracıydı ama bir olumsuzluğunu görmedik çok şükür.
- Konfor olarak eski cliomuzun helvalığından sonra egea gergin gelmişti. Sonrasında astra j bizim için aşırı konforluydu ve astradan buna geçiş biraz üzdü. Clio beklenenin aksine biraz gergin ayarlanmış. Keskin kasislerde bam güm yapabiliyor. Bu gerglnlikle virajlarda yana yatmalar azalmış evet ama konfor konusunda durum beklenenin altında.

Şimdilik aklıma gelenler bunlar. Şaka maka bi oturduk 3 saat olmuş :D Heves meselesi tabi :) umarım hoşunuza gider. Yine aklınıza takılan bir şey olursa sorabilirsiniz. Konuyu açtık bir kere. Artık ara ara güncellemeler gelecektir :)

Not: Konu kalıcı ve faydalı olsun isterim. Gözümden kaçmış, anımsayamamış olabilirim. Hatalarım veya eksiklerim varsa gönül rahatlığıyla ekleyebilir/düzeltebilirsiniz.
PPO'nun station tek üyesi :)
Türkiye'deki otomobil pazarının sw karoserdeki satışların %85'ini Clio oluşturuyor. Bu da çok sevdiğimiz sw kasanın tr'de alınabilecek en mantıklı araçlardan biri :) Umarım kazasız belasız kullanmak nasip olur :)
 
PPO'nun station tek üyesi :)
Türkiye'deki otomobil pazarının sw karoserdeki satışların %85'ini Clio oluşturuyor. Bu da çok sevdiğimiz sw kasanın tr'de alınabilecek en mantıklı araçlardan biri :) Umarım kazasız belasız kullanmak nasip olur :)

Teşekkür ederim. Cidden ilginç ıstatistikmiş ilk defa duyuyorum. Mantık bu arabayı alırken en çok öne çıkan kelime oldu zaten hepiniz biliyorsunuz.
 
Bana ilginç gelen bir detayı da paylaşmak istiyorum. Gündüz ledleri, gece şaşırtıcı derecede iyi bir aydınlatma sağlıyor :D tabiki yollarda böyle kullanmıyorum ama görüldüğü üzere vasat bir kısa far ampulü kadar aydınlatma sağlıyor
hdr_1567241448635.jpg

hdr_1567241468771.jpg


Far ile karşı duvarın taban hizaları arasında 1 metre civarında fark vardır. Eğimsiz bir yerde çeksem daha iyi olurmuş ama elde bunlar var :D
 
Bana ilginç gelen bir detayı da paylaşmak istiyorum. Gündüz ledleri, gece şaşırtıcı derecede iyi bir aydınlatma sağlıyor :D tabiki yollarda böyle kullanmıyorum ama görüldüğü üzere vasat bir kısa far ampulü kadar aydınlatma sağlıyor
Ekli dosyayı görüntüle 20498
Ekli dosyayı görüntüle 20499

Far ile karşı duvarın taban hizaları arasında 1 metre civarında fark vardır. Eğimsiz bir yerde çeksem daha iyi olurmuş ama elde bunlar var :D
Bu olay egeada da var bunun kadar olmasa da. Kontakla birlikte bunlar ve arka stoplar yandığı için far yakmayı unuttuğum çok oldu :D benim favoritin sislerinden daha çok aydınlatıyo egeanın gündüz ledleri bu clio ondan da iyiymiş :D
 
Bu olay egeada da var bunun kadar olmasa da. Kontakla birlikte bunlar ve arka stoplar yandığı için far yakmayı unuttuğum çok oldu :D benim favoritin sislerinden daha çok aydınlatıyo egeanın gündüz ledleri bu clio ondan da iyiymiş :D
Benim de bunda yakmayı unuttuğum oluyor ama farlar sarı ledler beyaz olduğu için farketmem uzun sürmüyor
 
Kazasız belasız günlerde, yıllara yollara meydan okumanızı diliyorum. Aracı kullandığım zaman beni iyi yönde şaşırtmıştı. Viraj kabiliyeti üst seviyede. 75 hplik motor hakkında aklında soru işareti olan varsa(ki 1.5dci motor kendini kanıtlamış bi motor) hiç tereddüt etmesinler , bizim 1.6tdci 95hp 215nm torklu aracımızla rollda kafa kafaya yürüyor. Yakıt konusunda da şu fiyatlarda binilebilecek mantıklı araçlardan. Naçizane bunlar da benim motor ve sürüş dinamikleri hakkındaki düşüncelerim.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Basri Amca
Koltuklar yatırılıp pandizot sökülünce güzel bir hacim elde ediliyor. Fotoğrafta olduğu gibi dikkat ederek, koruyarak ve zarar vermeden bu hacmin hakkını veren yüklemeler yapabiliyorsunuz.

hdr_1567242535116~01.jpg


hdr_1567322258828.jpg


Siz arabanıza iyi bakarsanız o da size iyi bakar hizmet eder :)
 
viraj canavarı çılgın steyşın. #stationlarısevin
dinamikleri ile, kafasının tutunması ile çok keyifli arabalar bu clio'lar. sw'deki arkanın tatlı uzunluğu ile biraz daha oynak olması daha eğlenceli hale getiriyordur. kazasız belasız kullan dostum.
 
viraj canavarı çılgın steyşın. #stationlarısevin
dinamikleri ile, kafasının tutunması ile çok keyifli arabalar bu clio'lar. sw'deki arkanın tatlı uzunluğu ile biraz daha oynak olması daha eğlenceli hale getiriyordur. kazasız belasız kullan dostum.
Teşekkür ederiz dede, tespitler doğru :)
 
Aynı aracın makyajsız hb icon donanımlısını 2012 den beri kullanıyoruz benzin turbo 0.9 motor bizdeki.bizimkinde aşırı rüzgar sesi var ama sonrasına renaultun bunu önlediğini duyunca seviniyorum ,sanırım makyajdan sonra iyileştirmeler oldu.kazasız belasız binin kendileri sadece görev adamı değil yakışıklı da bir arkadaştır.yalnız araçta start stop var demişsiniz.sadece kontağı mı start tuşuyla çalıştırıyorsunuz yoksa ışıklarda falan kendisi dururken devreye otomatik giren ve debriyaja basıldığı anda çıkan ve aracı çalıştıran sistemden mi bahsettiniz.
 
  • Beğeni
Tepkiler: OguzhanC ve Toprak
Kazasız, belasız, iyi günlerde kullanmanız dileğiyle.

Bunların 0.9'unu merak ediyorum.
Teşekkürler. Açıkçası bende çok merak ediyorum. Belki tecrübe eden vardır. Bize görüşlerini aktarabilir.
Arkadaş 100k km'yi devirmişti 0.9 ile, iş kurarken nakit ihtiyacından geçenlerde sattı. Arabanın hiçbir sıkıntısı olmamıştı. Yakıtı da gidişi de tam olarak ekonomik bir 1.4 atmosferik gibiydi.

Bana ilginç gelen bir detayı da paylaşmak istiyorum. Gündüz ledleri, gece şaşırtıcı derecede iyi bir aydınlatma sağlıyor :D tabiki yollarda böyle kullanmıyorum ama görüldüğü üzere vasat bir kısa far ampulü kadar aydınlatma sağlıyor
Ekli dosyayı görüntüle 20498
Ekli dosyayı görüntüle 20499

Far ile karşı duvarın taban hizaları arasında 1 metre civarında fark vardır. Eğimsiz bir yerde çeksem daha iyi olurmuş ama elde bunlar var :D
Arkadaşın bahsettiğim 0,9'unda far performansı berbattı. Hakikaten bu gündüz led'leri daha iyi aydınlatıyordu :D
 
Son düzenleme:
Aynı aracın makyajsız hb icon donanımlısını 2012 den beri kullanıyoruz benzin turbo 0.9 motor bizdeki.bizimkinde aşırı rüzgar sesi var ama sonrasına renaultun bunu önlediğini duyunca seviniyorum ,sanırım makyajdan sonra iyileştirmeler oldu.kazasız belasız binin kendileri sadece görev adamı değil yakışıklı da bir arkadaştır.yalnız araçta start stop var demişsiniz.sadece kontağı mı start tuşuyla çalıştırıyorsunuz yoksa ışıklarda falan kendisi dururken devreye otomatik giren ve debriyaja basıldığı anda çıkan ve aracı çalıştıran sistemden mi bahsettiniz.
Rüzgar sesi konusunda makyajla birlikte geliştirme yapıldı sanırım. Start&stop hem kontak tuşu olarak var hem de durunca stop edip kalkınca tekrar çalışan sistem var.
Arkadaş 100k km'yi devirmişti 0.9 ile, iş kurarken nakit ihtiyacından geçenlerde sattı. Arabanın hiçbir sıkıntısı olmamıştı. Yakıtı da gidişi de tam olarak ekonomik bir 1.4 atmosferik gibiydi.


Arkadaşın bahsettiğim 0,9'unda far performansı berbattı. Hakikaten bu gündüz led'leri daha iyi aydınlatıyordu :D
Kısa farlardan bende memnun değilim. Ampul değiştirmeyi düşünüyorum.