KAPALI Renault Latitude

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan umt35
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

umt35

Elit Apaçi
56
Renault'un Talisman'dan önceki d segmenti temsilicisi Latitude nasıl bir araçtır?50-60 bin bandında güzel bir tercih midir?Bana fiyatı donanımına göre güzel gibi geldi.Aracın artıları eksileri nelerdir?Yol tutuş,konfor,yakıt performansı vb. konularda yorumlarınızı bekliyorum.Bu fiyat bandında başka hangi araçlar(geniş,dizel ve konforlu olması şartı ile) tercih edilebilir?
 
istanbul'da bulunduğum dönemde renault servisinde calısan bi arkadaşım sirket aracı olarak kullanıyordu o yüzden ben de bol bol kullandım aklımda kalanları yazayım;
trim sesi ve rüzgar sesi fazla
yakıt konusuna gelirsek klasil dci işte güzel
yol tutş beklemeyin
koltukları rahattı
30bin km'deki araçta klima ve multimedya tuşları üzerinde soyulma vardı
bagajı genişti
 
istanbul'da bulunduğum dönemde renault servisinde calısan bi arkadaşım sirket aracı olarak kullanıyordu o yüzden ben de bol bol kullandım aklımda kalanları yazayım;
trim sesi ve rüzgar sesi fazla
yakıt konusuna gelirsek klasil dci işte güzel
yol tutş beklemeyin
koltukları rahattı
30bin km'deki araçta klima ve multimedya tuşları üzerinde soyulma vardı
bagajı genişti
Yorumunuz icin tesekkur ederim peki sizin bu fiyat aralığında tercihiniz ne olurdu?
 
Renault'un Talisman'dan önceki d segmenti temsilicisi Latitude nasıl bir araçtır?50-60 bin bandında güzel bir tercih midir?Bana fiyatı donanımına göre güzel gibi geldi.Aracın artıları eksileri nelerdir?Yol tutuş,konfor,yakıt performansı vb. konularda yorumlarınızı bekliyorum.Bu fiyat bandında başka hangi araçlar(geniş,dizel ve konforlu olması şartı ile) tercih edilebilir?
Latitude 1.5 manuel executive 3 yıldan fazladır kullanmaktayım. 67binlerde, 2012 çıkışlı. Şu ana kadar eskiyen yıpranan soyulan bir şeyi yok. Her şey ilk günkü gibi. İlk olarak şirket aracı olarak kullanılmış. Garanti dahilinde direksiyon simidi değişmişti. Rahat ve konforlu. Uzun yollarda hiç yormaz, 5.4 Lt/100km yakar. Sevmediğim yönlerinden birincisi çukurlarda çok sallanmakta bunu yeni lastiklerim büyük oranda çözdü, ikincisi 1000 devirin altı güç çok hızlı düşmekte yokuşlarda 2. vites 1. vites arası hassaslaşmakta. Motorunun şaşırtıcı bir atikliği var. Rüzgar sesi yok sayılır. 2012 Passat Comfortline 1.6 DSG'ye de sık sık binmekteyim ve kullanmaktayım. Rüzgar sesi bunda daha belirgin. Aslında rüzgar sesi biraz da rüzgarın yön ve şiddetine bağlı. Son aylarda bir de şanzımandan (sanırım) bir harmonik gürültü çıkmaya başladı. Arka amortisörler zaten hep gürültülüydü. Elektronik el freni otomatik devreye girmiyor (çoğu zaman). Otoparka gelindiğinde duvara yanaşırken park sensörü çıtını çıkarmayabiliyor. Passatta da eskime yıpranma gözüme çarpmadı. Sonuç olarak eğer temiz ve full donanımlı bir latitude bulursanız bir deneyin tarzı hoşunuza giderse alın. Çünkü gerçekten verilen paranın çok üzerinde bir araçtır.
 
Son düzenleme:
Y
Latitude 1.5 manuel executive 3 yıldan fazladır kullanmaktayım. 67binlerde, 2012 çıkışlı. Şu ana kadar eskiyen yıpranan soyulan bir şeyi yok. Her şey ilk günkü gibi. İlk olarak şirket aracı olarak kullanılmış. Garanti dahilinde direksiyon simidi değişmişti. Rahat ve konforlu. Uzun yollarda hiç yormaz, 5.4 Lt/100km yakar. Sevmediğim yönlerinden birincisi çukurlarda çok sallanmakta bunu yeni lastiklerim büyük oranda çözdü, ikincisi 1000 devirin altı güç çok hızlı düşmekte yokuşlarda 2. vites 1. vites arası hassaslaşmakta. Motorunun şaşırtıcı bir atikliği var. Rüzgar sesi yok sayılır. 2012 Passat Comfortline 1.6 DSG'ye de sık sık binmekteyim ve kullanmaktayım. Rüzgar sesi bunda daha belirgin. Aslında rüzgar sesi biraz da rüzgarın yön ve şiddetine bağlı. Son aylarda bir de şanzımandan (sanırım) bir harmonik gürültü çıkmaya başladı. Arka amortisörler zaten hep gürültülüydü. Elektronik el freni otomatik devreye girmiyor (çoğu zaman). Otoparka gelindiğinde duvara yanaşırken park sensörü çıtını çıkarmayabiliyor. Passatta da eskime yıpranma gözüme çarpmadı. Sonuç olarak eğer temiz ve full donanımlı bir latitude bulursanız bir deneyin tarzı hoşunuza giderse alın. Çünkü gerçekten verilen paranın çok üzerinde bir araçtır.
Yorumunuz için zaman ayırdığınız için teşekkür ederim aracı değiştirmeyi ileri ki zamanlarda düşünüyoruz(2017 yaz gibi) ben şu anda sadece piyasa araştırması yapıp arac hakkında fikir ediniyorum anladığım kadarıyla genel anlamda siz arabanızdan memnunsunuz elektronik el freninin otomatik devreye girmemesi sizin aracınıza özgü bir şey mi acaba? hatırladığım kadarıyla tesstte böyle bir sorun olduğunu söylememişlerdi ama dediğiniz gibi aracın fiyatına göre donanımı gerçekten şaşırtıyor
 
Y

Yorumunuz için zaman ayırdığınız için teşekkür ederim aracı değiştirmeyi ileri ki zamanlarda düşünüyoruz(2017 yaz gibi) ben şu anda sadece piyasa araştırması yapıp arac hakkında fikir ediniyorum anladığım kadarıyla genel anlamda siz arabanızdan memnunsunuz elektronik el freninin otomatik devreye girmemesi sizin aracınıza özgü bir şey mi acaba? hatırladığım kadarıyla tesstte böyle bir sorun olduğunu söylememişlerdi ama dediğiniz gibi aracın fiyatına göre donanımı gerçekten şaşırtıyor
O dediklerim passatla ilgili idi. O kadar para sayıldığı halde durumunu anlattım. Latitude de böyle şeyler hiç olmaz manasında anlattım. Üstte 2 unsur var sadece beni üzen 1000 devir altı ve süspansiyonlar. Süspansiyon konusu zaten güncel araçlarda hep sert olmakta. Trim sesi belki pek yok yada ben hiç algılamıyorum.
 
  • Beğeni
Tepkiler: umt35
O dediklerim passatla ilgili idi. O kadar para sayıldığı halde durumunu anlattım. Latitude de böyle şeyler hiç olmaz manasında anlattım. Üstte 2 unsur var sadece beni üzen 1000 devir altı ve süspansiyonlar. Süspansiyon konusu zaten güncel araçlarda hep sert olmakta. Trim sesi belki pek yok yada ben hiç algılamıyorum.
Hıım yanlış anlamışım kusura bakmayın trim sesi renault un genel sorunu herhalde onu wd40 ile hallederiz :Dşaka bi yana anlattıklarınız gerçekten araca sıcak bakmamı sağlıyor.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...