KAPALI Renault Symbol 0.9 Turbo Touch

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

tersiyer

Profesör
8 Eyl 2016
583
477
1,570
İstanbul
Merhaba, bir yakınım başlıktaki modeli almayı düşünüyor. Bu motoru daha önce kullanmış olan var mıdır? Çekişi, yakıt tüketimi, sorunsuzluğu nasıldır herhangi bir kronik sorunu var mıdır? Yoksa 1.2 atmosferik olanı mı tercih etmelidir? Bir de genel olarak güncel Symbol nasıldır? Konfor, yol tutuş, yalıtım vs. Cevaplarınızı bekliyorum.
 

At

Takipçi
Beta Programı
29 Eki 2016
6,487
16,238
5,020
Antalya
Marka
Aston Martin
Satışının nenden durduruldupunu çoğu kişi tartıştı ama asıl sebebinin ne olduğunu bilen biri ben görmedim. 0.9 a lpg takmayın alırsanız.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Porsche

mehmethakantarhan

Profesör
11 Eyl 2016
652
1,139
2,270
1.2 16v reno motoru rezil bir motor bircok kronik sorunu var.cok bagirir gitmez.motorun 1.2 olmasindan degil kendi sorunlu yoksa 1.0 olupta guzel sorumsuz motor da cok.

0.9 motor su an van da gorev yapan meslektasimda vardi.ozellikle klima acikken ilk kalkista biraz sorun oluyo diyordu onun disinda cok memnundu .
 
  • Beğeni
Tepkiler: Porsche

tersiyer

Profesör
8 Eyl 2016
583
477
1,570
İstanbul
1.2 16v reno motoru rezil bir motor bircok kronik sorunu var.cok bagirir gitmez.motorun 1.2 olmasindan degil kendi sorunlu yoksa 1.0 olupta guzel sorumsuz motor da cok.

0.9 motor su an van da gorev yapan meslektasimda vardi.ozellikle klima acikken ilk kalkista biraz sorun oluyo diyordu onun disinda cok memnundu .
1.2 nin ne gibi kronik sorunları var?
 
  • Beğeni
Tepkiler: Porsche

furkankaya585597

Profesör
8 Eyl 2016
1,778
1,064
2,420
Mutlaka. Bir de aklıma şu takıldı: 0.9 Turbo sadece 2013de satılmış. Acaba ilgi görmediğinden satışı sonra durduruldu mu? Böyleyse ikinci elde satarken çok sıkıntı çıkarır mı?
Bizim ülkede düşük hacimli motorlar fazla tutmuyor. O bakımdan ikinci elde zayıf olabilir. Ama 1.2 motor yokuşta sıkıntı çıkarıyormuş. Kullanan tanıdıklardan öyle duydum.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Porsche

bt

Takipçi
Destekçi
Beta Programı
8 Eyl 2016
18,042
7
51,377
6,820
Kocaeli
Marka
Opel
1.2 Symbol'ü eski kasada kullanmıştım. İğrenç bir çekişi var. Şu anki aracım da 1.2 atmosferik, kendi aracımın lpg'lisini de kullanmıştım, 1.0 Chevrolet Spark filan da kullandım. Küçük motorların kullanımı konusunda tecrübem var, normalde yolda tıkanmazlar ama bahsi geçen 1.2 atmosferik Symbol, içinde tek başına olmama rağmen gerçekten dik yokuşta tıkanıyordu. Arabanın yapısını düşünüp normalde 2. viteste rahat rahat tırmanmasını beklediğim yerde beni 1. vitese düşürüyordu. Yüklü halini düşünemiyorum. Arıza konusunu bilemiyorum. 1.4'ünde devirdaim pompası patlamıştı elimde ama münferit bir arızadır diye tahmin ediyorum. Zaten 1.2'de geçerliliği yoktur.

0.9 Clio'dan arkadaşımda var. Bu kış 2. el aldı. Şu ana kadar bir sorunu olduğunu duymadım. Her gün düzenli olarak kullanıyor. Yeri geldi 5 izbandut gibi adam bindik içine, o şartlarda bile çekişi fena değildi. 1.4 atmosferik arabalar gibi gidiyor. Yakıtı da motora yüklenilmezse iyi diye biliyorum. Ama arıza potansiyeli hakkında bir şey diyemem.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Mehmet ve Porsche

tersiyer

Profesör
8 Eyl 2016
583
477
1,570
İstanbul
1.2'nin performanstan çok yakıt tüketimi düşündürücü duruyor. Fabrika verisi 7.9 diyor ve 1.2 75 beygir araba için çok fazla. Hele ki ağırlığı 1000 kilonun altında.
 

Gurdal07

Profesör
29 Eyl 2016
354
342
1,295
Antalya
Symboldeki motor ile benim clio 3 teki motor hacmi aynı tork aynı sayılır clio 5 bg daha fazla ama daha ağır. Fakat yakit tuketiminde bariz fark var. Clio 7.1 symbol 7.9 nerdeyse ayni özellikte motorlarda bu fark neden oluşuyor anlayamadım.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
AdBlock Tespit Edildi!

OTOPARK.COM Forum'u Adblock ile kullanmanız bizi üzdü

Değerli ziyaretçimiz/üyemiz, OTOPARK.COM Forum ücretsiz bir oluşum olup, maliyetlerin karşılanması için reklamların yayınlanması gerekmektedir. Lütfen Adblock'u OTOPARK.COM'dan hariç tutunuz.

Tamam, AdBlock'u devre dışı bıraktım