Renault‘nun 2016 Paris Otomobil Fuarı kapsamında kullanıcılar ile buluşturduğu konsept model Trezor‘un resmi fotoğrafları ve tüm özellikleri belli oldu.
Renault’nun elektrikli konsept modeli Trezor birlikte markanın tasarım tarihinde yepyeni bir sayfaya tanık oluyoruz. Trezor’un ismindeki “Z” harfi markanın elektrikli modellerinde kullanılan Z.E kanadını temsil edecek.
Trezor’da en dikkat çekici tasarım detayı araca erişim sağlayan kapıların açılış geometrisinde. 2 kapı şeklinde tasarlanan sürücü sütununa erişim tavanın yukarı doğru kaldırılması ile sağlanıyor. Yenilikçi tasarım hatlarını karbon fiber parçalar ile birleştiren Renault geleneksel hatların oldukça ötesinde bir model ortaya çıkarıyor. Renault aracın panoramik cam tavan renk tercihini ise kırmızıdan yana kullanarak tıpkı tasarımda olduğu gibi burada da radikal bir seçeneği kullanmış.
Formula E teknolojinde yer alan teknoloji ile birlikte geliştirilecek olan motor ile birlikte 2 adet batarya Trezor’da yer alacak. Otomobilin ağırlığı ise 1.600 kg olarak belirlenmiş.Trezor elektrikli motoru ile 350 beygir güç ve 380 nm tork değerine sahip olacak. Otomobilin 0’dan 100’e hızlanma zamanı ise 4 saniyenin altında olması bekleniyor. Tamamen otonom sürüş yeteneği ile birlikte gelecek olan Trezor’da on konsolda dış tasarım hatları kadar fütüristik hatlara sahip. Aracın merkezinde konumlandırılan büyük multimedya paneli ve teknolojik konsol, kullanıcısını bir hayli tatmin edeceğe benziyor. Trezor’da yer alacak olan multimedya ekran OLED teknolojisi ile birlikte sunulacak ve Corning Gorilla Glass tarafından korunacak. Renault’un otonom teknolojisi (hands-off/eyes-off) ile birlikte aracın 2020‘nin ardından üretime geçmesi bekleniyor.
Bu yazıyı ana sayfa portalımızdan okumak için tıklayınız..
Renault’nun elektrikli konsept modeli Trezor birlikte markanın tasarım tarihinde yepyeni bir sayfaya tanık oluyoruz. Trezor’un ismindeki “Z” harfi markanın elektrikli modellerinde kullanılan Z.E kanadını temsil edecek.
Trezor’da en dikkat çekici tasarım detayı araca erişim sağlayan kapıların açılış geometrisinde. 2 kapı şeklinde tasarlanan sürücü sütununa erişim tavanın yukarı doğru kaldırılması ile sağlanıyor. Yenilikçi tasarım hatlarını karbon fiber parçalar ile birleştiren Renault geleneksel hatların oldukça ötesinde bir model ortaya çıkarıyor. Renault aracın panoramik cam tavan renk tercihini ise kırmızıdan yana kullanarak tıpkı tasarımda olduğu gibi burada da radikal bir seçeneği kullanmış.
Formula E teknolojinde yer alan teknoloji ile birlikte geliştirilecek olan motor ile birlikte 2 adet batarya Trezor’da yer alacak. Otomobilin ağırlığı ise 1.600 kg olarak belirlenmiş.Trezor elektrikli motoru ile 350 beygir güç ve 380 nm tork değerine sahip olacak. Otomobilin 0’dan 100’e hızlanma zamanı ise 4 saniyenin altında olması bekleniyor. Tamamen otonom sürüş yeteneği ile birlikte gelecek olan Trezor’da on konsolda dış tasarım hatları kadar fütüristik hatlara sahip. Aracın merkezinde konumlandırılan büyük multimedya paneli ve teknolojik konsol, kullanıcısını bir hayli tatmin edeceğe benziyor. Trezor’da yer alacak olan multimedya ekran OLED teknolojisi ile birlikte sunulacak ve Corning Gorilla Glass tarafından korunacak. Renault’un otonom teknolojisi (hands-off/eyes-off) ile birlikte aracın 2020‘nin ardından üretime geçmesi bekleniyor.
Bu yazıyı ana sayfa portalımızdan okumak için tıklayınız..