BMW, Paris Otomobil Fuarı’nda yaptığı açıklama ile yeni elektrikli otomobil serisi i4’ün tanıtım tarihini paylaştı. 2021 yılında aramızda olacak BMW i4, Tesla Model 3’e dişli bir rakip olarak doğacak!
Tesla’ya BMW i4 cevabı: 2021 yılında geliyoruz!
BMW patronu Harald Krüger, makyajlı i3 modelinin Paris’teki tanıtımında markanın gelecek stratejilerinden söz etti. Şimdiye kadar tamamen elektrikli olarak yalnızca 1 model ürettiklerini belirten Krüger, 2020 yılından itibaren agresif bir strateji benimseyeceklerini açıkladı. Bu parçanın en büyük halkası ise 2021’de duyurulacak BMW i4 Grand Coupe modeli olacak.
Aracın sadece tanıtım tarihi açıklansa da, BMW i4 ile ilgili önemli bilgiler dolaşıyor. Bu bilgilere göre BMW’nin ilk elektrikli sedanı, 2017 Frankfurt Otomobil Fuarı’nda gösterilen i Vision Dynamic konseptini temel alacak. Konsept 0’dan 100 kilometre hıza 4 saniyede çıkarken, tek şarjda 600 km yol kat edebiliyordu.
Önümüzdeki 7 yılda 25’ten fazla hibrit ve 12 saf elektrikli model duyuracak olan BMW, bütün stratejisini buna göre ayarlamış durumda. Şu anda üzerinde çalışılan 60, 90 ve 120 kWh kapasiteli beşinci nesil batarya paketleri de bunun en somut örneği. Bakalım Alman marka, Tesla’nın hakim olduğu elektrikli otomobil pazarında dengeyi değiştirecek hamlelerde bulunabilecek mi?
* Görseller BMW i Vision Dynamic konseptine aittir.
1 arasında 7
Read the whole post here.
Tesla’ya BMW i4 cevabı: 2021 yılında geliyoruz!
BMW patronu Harald Krüger, makyajlı i3 modelinin Paris’teki tanıtımında markanın gelecek stratejilerinden söz etti. Şimdiye kadar tamamen elektrikli olarak yalnızca 1 model ürettiklerini belirten Krüger, 2020 yılından itibaren agresif bir strateji benimseyeceklerini açıkladı. Bu parçanın en büyük halkası ise 2021’de duyurulacak BMW i4 Grand Coupe modeli olacak.
Aracın sadece tanıtım tarihi açıklansa da, BMW i4 ile ilgili önemli bilgiler dolaşıyor. Bu bilgilere göre BMW’nin ilk elektrikli sedanı, 2017 Frankfurt Otomobil Fuarı’nda gösterilen i Vision Dynamic konseptini temel alacak. Konsept 0’dan 100 kilometre hıza 4 saniyede çıkarken, tek şarjda 600 km yol kat edebiliyordu.
Önümüzdeki 7 yılda 25’ten fazla hibrit ve 12 saf elektrikli model duyuracak olan BMW, bütün stratejisini buna göre ayarlamış durumda. Şu anda üzerinde çalışılan 60, 90 ve 120 kWh kapasiteli beşinci nesil batarya paketleri de bunun en somut örneği. Bakalım Alman marka, Tesla’nın hakim olduğu elektrikli otomobil pazarında dengeyi değiştirecek hamlelerde bulunabilecek mi?
* Görseller BMW i Vision Dynamic konseptine aittir.
1 arasında 7
Read the whole post here.