Öncelikle merhaba;
2008 model s60 2.0T aracımız var, bakım aralıklar 15.000 km ve aracı aldığımızdan beri bu şekilde hareket ediyoruz. Aracı aldığım ilk dönemde bir yağ eksiltmesi ile karşılaşmıştık ve lpg lidir normaldir tepkisi ile karşılaştık mobil tam sentetik 5-30 yağına geçiş yaptık uzunca bir süre eksiltme sorunu olmadı( çok küçük eksiltmeler dışında) , son bakımda castrol magnatec tercih ettim şu anda son bakım üzerinden 10.000 km geçti ve yağ seviyesi minimum konma gelmiş vaziyette... Genleşme kabında eksiklik yok, yağ kaçağı kartonla test ettim damlayan bir şey yok, duman yok, motor kapağında üfleme yok vakumluyor gayet ama yağın nereye gittiği belli değil.
Bilen, deneyimi olan arkadaşlardan yağ seçimi ve mevcut sorunla ilgili fikirlerini rica ediyorum zira şanzıman arızası vs derken epeyce yordu ve bunalttı, satma fikri olgunlaşmıyor değil...
2008 model s60 2.0T aracımız var, bakım aralıklar 15.000 km ve aracı aldığımızdan beri bu şekilde hareket ediyoruz. Aracı aldığım ilk dönemde bir yağ eksiltmesi ile karşılaşmıştık ve lpg lidir normaldir tepkisi ile karşılaştık mobil tam sentetik 5-30 yağına geçiş yaptık uzunca bir süre eksiltme sorunu olmadı( çok küçük eksiltmeler dışında) , son bakımda castrol magnatec tercih ettim şu anda son bakım üzerinden 10.000 km geçti ve yağ seviyesi minimum konma gelmiş vaziyette... Genleşme kabında eksiklik yok, yağ kaçağı kartonla test ettim damlayan bir şey yok, duman yok, motor kapağında üfleme yok vakumluyor gayet ama yağın nereye gittiği belli değil.
Bilen, deneyimi olan arkadaşlardan yağ seçimi ve mevcut sorunla ilgili fikirlerini rica ediyorum zira şanzıman arızası vs derken epeyce yordu ve bunalttı, satma fikri olgunlaşmıyor değil...