Avrupa’nın kulüpler düzeyinde en önemli organizasyonlarından biri olan uluslararası basketbol ligi Euroleague Basketball sponsorluğunu, 2016-2017 sezonunda da devam ettirecek olan SEAT Türkiye, sadece Türkiye’ye özel bir versiyon üretiyor.
Ülkemizin kompakt hatchback kategorisinde en çok satan araçların başlarında yer alan Seat Leon, ülkemize özel sınırlı sayıda (sadece 500 adet) üretim versiyonuyla karşımıza çıkıyor.
SEAT’ın Euroleague Basketball sponsorluğu çerçevesinde geliştirilen versiyonuna ‘Leon Euroleague Edition’ adı veriliyor.
Sportif Donanım
1.4 EcoTSI 150 PS ACT DSG motor ve şanzıman kombinasyonuyla satılacak olan Seat Leon Euroleague Edition’da, FR donanımda standart olarak sunulan Full LED farlar, sunroof ve SEAT Sürüş Profili gibi özelliklere ek olarak SEAT Sport 18’’ alüminyum alaşımlı siyah jantlar, geri görüş kamerası, SEAT Ses Sistemi, siyah yan aynalar, Media System Plus, bagaj kapağı ve kapı eşiğinde Euroleague logoları bulunuyor.
ODD’nin 2016 Ocak – Ağustos verisine göre C Hatchback segmentinin en çok tercih edilen ikinci modeli olan Leon ailesi, motor verimliliğiyle ön plana çıkıyor. Leon Euroleague Edition da bu verimlilikten payını alarak 1.4 TSI ACT 150 PS DSG, 100 kilometrede ortalama 4.9 litre yakıt tüketiyor. Verimli olan yakıtına karşın, hızlanma konusunda ise müşterilerini üzmeyecek. Araç, 0’dan 100 kilometre hıza 8 saniyede ulaşabilirken, saatte azami 215 kilometreye çıkabiliyor.
Seat ve Basketbol
TBF Türkiye Basketbol Ligi’nde mücadele eden Darüşşafaka Doğuş Basketbol Takımı’na 2014 yılında sponsor olan ve desteğini bu sezon da devam ettiren SEAT Türkiye, basketbola verdiği desteğini 2015-2016 sezonunda başladığı Euroleague Basketball sporsorluğu ile sürdürmüştü.
Euroleague Basketball yönetimi ile yapılan anlaşma gereği, SEAT Türkiye, 2015-2017 seneleri arasında iki sezon boyunca, Euroleague’in sponsorları arasında yer alıyor. SEAT, her hafta seçilecek Haftanın Maçı’nın (Game of the Week) ve Türkiye’de oynanan maçların sponsorluğunu yapıyor.
Bu yazıyı ana sayfa portalımızdan okumak için tıklayınız..
Ülkemizin kompakt hatchback kategorisinde en çok satan araçların başlarında yer alan Seat Leon, ülkemize özel sınırlı sayıda (sadece 500 adet) üretim versiyonuyla karşımıza çıkıyor.
SEAT’ın Euroleague Basketball sponsorluğu çerçevesinde geliştirilen versiyonuna ‘Leon Euroleague Edition’ adı veriliyor.
Sportif Donanım
1.4 EcoTSI 150 PS ACT DSG motor ve şanzıman kombinasyonuyla satılacak olan Seat Leon Euroleague Edition’da, FR donanımda standart olarak sunulan Full LED farlar, sunroof ve SEAT Sürüş Profili gibi özelliklere ek olarak SEAT Sport 18’’ alüminyum alaşımlı siyah jantlar, geri görüş kamerası, SEAT Ses Sistemi, siyah yan aynalar, Media System Plus, bagaj kapağı ve kapı eşiğinde Euroleague logoları bulunuyor.
ODD’nin 2016 Ocak – Ağustos verisine göre C Hatchback segmentinin en çok tercih edilen ikinci modeli olan Leon ailesi, motor verimliliğiyle ön plana çıkıyor. Leon Euroleague Edition da bu verimlilikten payını alarak 1.4 TSI ACT 150 PS DSG, 100 kilometrede ortalama 4.9 litre yakıt tüketiyor. Verimli olan yakıtına karşın, hızlanma konusunda ise müşterilerini üzmeyecek. Araç, 0’dan 100 kilometre hıza 8 saniyede ulaşabilirken, saatte azami 215 kilometreye çıkabiliyor.
Seat ve Basketbol
TBF Türkiye Basketbol Ligi’nde mücadele eden Darüşşafaka Doğuş Basketbol Takımı’na 2014 yılında sponsor olan ve desteğini bu sezon da devam ettiren SEAT Türkiye, basketbola verdiği desteğini 2015-2016 sezonunda başladığı Euroleague Basketball sporsorluğu ile sürdürmüştü.
Euroleague Basketball yönetimi ile yapılan anlaşma gereği, SEAT Türkiye, 2015-2017 seneleri arasında iki sezon boyunca, Euroleague’in sponsorları arasında yer alıyor. SEAT, her hafta seçilecek Haftanın Maçı’nın (Game of the Week) ve Türkiye’de oynanan maçların sponsorluğunu yapıyor.
Bu yazıyı ana sayfa portalımızdan okumak için tıklayınız..