Merhaba; 7 haftadır bizzat babam, ben ve kardeşimin kullanımında olan 2000 km yaptığımız 2000 model Comfortline otomatik benzinli Polo yu tanıtacağım.Kendisini Mart ayının başında kuzenime aldık.Kendisi Van'da öğretmen olduğu için zamanını ve ekonomisini ancak toparlayıp 27 Nisan itibariyle bizden emanetini aldı.Bu süreçte güzel vakit geçirdik şeker elmasıyla.
Artıları:
-Kolay park edebilme.İstediğiniz yere smart arabalar gibi parkedebiliyorsunuz.Bu yüzden sıkça park yeri bulmakta zorlandığım yerlere onunla gitmeyi tercih ettim.
-Görüş açıları.Araba akvaryum gibi büyük ve düz camlara sahip olduğu için ve sütunların inceliğinden dolayı aynalara gereksinim duymadan güvenli yolculuk ettiriyor.
-Dayanıklı ve akıllı şanzıman. Zf 4 ileri tork konvertörlü şanzıman hep istediğiniz anda sizle aynı düşünüp kararlarını doğru veriyor.
-Motor: 1,4 75 hp motor, 1000 devirden itibaren çevirdiği 5900 devre kadar istikrarlı ve yormayan tork dağılımına sahip.Ne ara 120 ye çıktığınızı anlamıyorsunuz.
-Konfor: Pamuk helvadan hallice olan süspansiyon zamanının en konforlu B segment arabası yapmış.Güncel olarak ise hala ciddi konfor sağlıyor.
-Saklama alanları: Koltuk altında küçük çanta saklamalık gözler mevcut.Bir tane açılıp kapanabilen portatif bardaklık,Bir tane kadife kaplı açılıp kapanan anahtar,bozuk paralık göz,bir tane de teyp büyüklüğünde kadife kaplı derin orta konsol saklama alanı.Torpido gözü ve kapı içleri gözleri büyük olmasa da 50 cl lik şişeler için uygun.
-Orjinal alarm
-Amortisörlü kaput
Eksileri:
-Yükleme eşiği yüksek bagaj.Bildiğin kaldırıp içine atıyorsun eşyaları.
-Yol tutuş.Pamuk helvadan kaynaklı çok yatan araba üstüne öne de yığılınca hepten güvensiz bir hal alıyor.
-Orjinal parçaları zor bulunuyor.Kaporta,elektronik vs
-Ulaşması zor sarf malzeme konumlandırması.Örn: Kornanın bozulması durumunda(yaşadık) sol çamurluğun oralarda bir yerde oluşundan dolayı ancak liftte bir kaç parça sökülerek ulaşılıyor.
-Hızlandıkça pamuklaşan direksiyon.
-Cam açma elektroniğinin kafasına göre sorun çıkarması.Her gün başka bir camda kafasına göre problem yaratıyordu.
-Pahalı lastik ebatı.14 inç olmasına rağmen 300 tl ye yaklaşan lastik fiyatları 185 65 14. Başka bir ebat da kesinlikle sığmıyor denedik.
-Lastik gürültüsü
-Görüş açıları berbat küçücük yan aynalar.
-Otomatik kararan ayna olması müthiş bir donanım olsa da kronik sorun olarak bozulması.
Böyle sıralayabiliriz özelliklerini.Araba ilk sahibinden 51.000 km iken tamamen orijinal boya ve 2016 ya kadar Vw servislerinde bakıma girmiş bir araba.Emsalini malum sitelerde bulamayacağımız bir garaj arabasıydı.Bu şekilde içimize sinerek aldık.Genel olarak memnun kaldık.Ha bu arada araba lpg siz. Şehir içi dışında kullanılmadı.Yakıt tüketimi pompada 6,7 olarak 3 kere çıktı.Daha da bakmadık.
Kafamızda soru işareti olan noktalar şanzıman yağı,fren hidroliği,radyatör suyuydu.Bu 7 hafta içinde ara sıra ustalarımıza göstererek sıkıntı olmadığını da teyit ettik.
Sorunsuz emaneti sahibine bıraktık.
Bizdeki fotoğrafları bu saatte yükleyemedim.Bir daha konuyu upladığımda atarım.Ancak bu arabadan tek farkı siyah şeritlerin de kırmızı olmasıydı
Artıları:
-Kolay park edebilme.İstediğiniz yere smart arabalar gibi parkedebiliyorsunuz.Bu yüzden sıkça park yeri bulmakta zorlandığım yerlere onunla gitmeyi tercih ettim.
-Görüş açıları.Araba akvaryum gibi büyük ve düz camlara sahip olduğu için ve sütunların inceliğinden dolayı aynalara gereksinim duymadan güvenli yolculuk ettiriyor.
-Dayanıklı ve akıllı şanzıman. Zf 4 ileri tork konvertörlü şanzıman hep istediğiniz anda sizle aynı düşünüp kararlarını doğru veriyor.
-Motor: 1,4 75 hp motor, 1000 devirden itibaren çevirdiği 5900 devre kadar istikrarlı ve yormayan tork dağılımına sahip.Ne ara 120 ye çıktığınızı anlamıyorsunuz.
-Konfor: Pamuk helvadan hallice olan süspansiyon zamanının en konforlu B segment arabası yapmış.Güncel olarak ise hala ciddi konfor sağlıyor.
-Saklama alanları: Koltuk altında küçük çanta saklamalık gözler mevcut.Bir tane açılıp kapanabilen portatif bardaklık,Bir tane kadife kaplı açılıp kapanan anahtar,bozuk paralık göz,bir tane de teyp büyüklüğünde kadife kaplı derin orta konsol saklama alanı.Torpido gözü ve kapı içleri gözleri büyük olmasa da 50 cl lik şişeler için uygun.
-Orjinal alarm
-Amortisörlü kaput
Eksileri:
-Yükleme eşiği yüksek bagaj.Bildiğin kaldırıp içine atıyorsun eşyaları.
-Yol tutuş.Pamuk helvadan kaynaklı çok yatan araba üstüne öne de yığılınca hepten güvensiz bir hal alıyor.
-Orjinal parçaları zor bulunuyor.Kaporta,elektronik vs
-Ulaşması zor sarf malzeme konumlandırması.Örn: Kornanın bozulması durumunda(yaşadık) sol çamurluğun oralarda bir yerde oluşundan dolayı ancak liftte bir kaç parça sökülerek ulaşılıyor.
-Hızlandıkça pamuklaşan direksiyon.
-Cam açma elektroniğinin kafasına göre sorun çıkarması.Her gün başka bir camda kafasına göre problem yaratıyordu.
-Pahalı lastik ebatı.14 inç olmasına rağmen 300 tl ye yaklaşan lastik fiyatları 185 65 14. Başka bir ebat da kesinlikle sığmıyor denedik.
-Lastik gürültüsü
-Görüş açıları berbat küçücük yan aynalar.
-Otomatik kararan ayna olması müthiş bir donanım olsa da kronik sorun olarak bozulması.
Böyle sıralayabiliriz özelliklerini.Araba ilk sahibinden 51.000 km iken tamamen orijinal boya ve 2016 ya kadar Vw servislerinde bakıma girmiş bir araba.Emsalini malum sitelerde bulamayacağımız bir garaj arabasıydı.Bu şekilde içimize sinerek aldık.Genel olarak memnun kaldık.Ha bu arada araba lpg siz. Şehir içi dışında kullanılmadı.Yakıt tüketimi pompada 6,7 olarak 3 kere çıktı.Daha da bakmadık.
Kafamızda soru işareti olan noktalar şanzıman yağı,fren hidroliği,radyatör suyuydu.Bu 7 hafta içinde ara sıra ustalarımıza göstererek sıkıntı olmadığını da teyit ettik.
Sorunsuz emaneti sahibine bıraktık.
Bizdeki fotoğrafları bu saatte yükleyemedim.Bir daha konuyu upladığımda atarım.Ancak bu arabadan tek farkı siyah şeritlerin de kırmızı olmasıydı
Son düzenleme: