KAPALI sıfır mı, ikinci el mi? (5.20i)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

renegallimard

Elit Apaçi
59
birkaç aydır araba bakıyorum.. kafamda olan araba 2018'den önce gelecek gibi durmuyor.. artık daha fazla beklemek istemiyorum..

öncelikle sorum bmw 5 kasa makyaj dışında büyük bir değişim geçirir mi, kastım platformu mesela değişir mi..

ikinci sorum daha önemli.. aşağıda bulduğum ilanda araç masraflarıyla 200 bin.. bu aracı bmw sitesinde yapılandırdığımızda verdiği fiyat 76bin euro.. 255 bin tl..

belli ki sitesine koyduğu rakamlar yalan, ordan indirim gelecek ama ne kadar.. bmw alanlar ne tür indirimler aldılar daha önce..

https://www.sahibinden.com/ilan/vas...usluxury-plus5.000-km-hatasiz-338363886/detay
 
Dostum ilk olarak euro kurunu 3,3 değil 3,14 ten hesaplamalısın BMW de yıl sonuna kadar sabit kur olarak belirlendi.Bi de sıfır km diyorsan kasım aralık gibi almanı tavsiye ederim yaklaşık 15-20 bin tl indirim oluyor 5 serisinde
 
Bmw de indirim oranları modele ve zamana göre değişir, ben nisan ayında 4,28i için %10 indirim aldım, model son bulduğu için. Ayrıca 5 kasa makyaj değil, kasa değiştirecek g30 kodlu kaza 2017 başında çıkıcak.
 
premium paketini kullanmışlığım var. gerçekten çok konforlu bir araba. bence 3 serisinden 2 kat daha konforlu. binmeden inanmazdım ama öyle. m paketler m süspansiyon iptalli geliyor herhalde bu araba da sert olmaz. arabaya getirebileceğim tek eleştiri fazla yakması. maalesef şehiriçinde 10lt'den aşağı düşmüyor.
 
Yakın zamanda büyük indirimler gelir çünkü g30 ekim kasım gibi üretime başlıyor.benim tavsiyem sıfır almanız yönünde çünkü çok cazip fiyatlara alabilirsiniz.
 
Biz aralik ayını bekliyoruz 520i için 145 civarına 18 jant gri renk elektrikli bagajı birakirlarsa bakacaz. Aralıkta elde kalan 5 ler için baya büyük indirimler olacak deniyor
 
Yeni kasa G11'inkine benzer platformda üretilecek ve Mart'ta çıkacak. Muhtemelen ondan önce çok iyi kampanyalar olur 5 serisinde. O yüzden sıfır almakta yarar var. Hem son kasalarda tüm sorunlar da neredeyse ortadan kalkmış oluyor. Bayiye gidip konuşup fiyat alın derim.
 
ya zaten bmw, mercedes, audi aynı arabanın farklı boylarını yapıyorlar senelerdir.. o yüzden dizaynları artık mide bulandırıyor.. ben de açık söyleyeyim çekemiyorum..

premium japonlar vergi dezavantajları yüzünden bizim pazara girmiyorlar (lexus, acura, infiniti) veya çok çok az satabiliyorlar..

elde bunların dışında volvo kalıyor.. s90 tam istediğim çizgilerde araba, volvo'nun yeni tasarımını çok sevdim, xc 90'la başladılar aşağı iniyorlar.. s90 malesef vergiye takılıyor, ben alamam o fiyatlara.. kaldı ki param olsa da almam, devlete yarım araba hediye ediyoruz en düşük vergide, tutup abuk subuk harcasınlar diye bir araba daha hediye etmem..

bu yüzden 1.6 motorlu yeni s60'ı bekliyorum ama 2018 sonundan önce burda satışa çıkmaz.. e araba lazım ama rahat edemiceğim basit bişi de istemiyorum.. aslında zaten ben bir araba alıp 5-10 sene binen tiplerdenim.. yani ordan oraya atlamak da istemiyorum.. 1-1.5 sene binip çok zarar etmeden satabileceğim, çok da tipiyle, konforuyla beni pişman etmicek bişi almam lazım.. 5.20 kasa değiştirecekmiş, bayi ile konuştum zaten dün akşam üstü.. kasım sonu, aralık başı gel abi dediler.. baya doldurup 190 civarına alıcam gibi.. o doluluktaki 5.20 piyasada yok nerdeyse, piyasada olanlar paketleri alıp özel hiçbişi almamışlar arabalarına.. 10 ilanı aradım hiçbirinde bel desteği yok.. paket dışında koydukları özellik 0.. 200 bin liralık ısıtmalı direksiyonu olmayan, bel desteği olmayan, müzik sistemi olmayan araba almakta bana baya saçma görünüyor..
 
Kişiden kişiye değişir tabi ama bence F10'un tipi eskimedi. Özellikle önü çok güzel duruyor. Ayrıca konforu da beni mest etti açıkçası. Bence yanlış tercih değil. Sıfır alacak durumdaysanız da milletin nasıl kullandığı belli olmayan arabalara bakmayın bile derim.
 
M sport'un süspansiyonunu bilemiyorum ama ailede 2013-14 5.20i var. Tüketim gerçekten pek düşmüyor, normal sürüş modunda 120 km'lik yolu 80 kmh'den yukarı hiç çıkmadan aldım ve 8,6 litrenin altına düşüremedim. Şehir içi gerçekten 10-11 litre altına düşürmek zor. Motorun performansını seviyorum bence yeterli geliyor o kasaya. Fakat runflat lastiklerle konforunu hiç beğenmedim. Süspansiyonlar çok kaliteli belli, salına salına ama kontrolsüz değil ve tok bir ilerleyişi var, fakat bozuk yollarda runflat lastiğin sertliğini poponuzda ve direksiyonda hissediyorsunuz. Sanki lastik yerine taş takmışlar gibi.. Sahibi olsam ilk işim runflat'leri söküp atmak olurdu. Onun haricinde ufak tefek pürüzleri dışında bence çok güzel bir araç. İkinci el de kesinlikle alınır çok temiz araçlar mevcut. Alacağınız bmw'nin sahibi gerçekten önemli. Sahibine özellikle dikkat edin.
 
Son düzenleme:
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...