Merhaba
Atmosferik aracım, yaz ayları 55 dereceye varan sıcak havayı emiyor. Kaput altında özelikle Egzos manifoldu ve Katalitik konverteri 1000 derece dayanan sıcaklık, ne kadar uzun bir hortumla sağ teker üzerinden havayı emsede dur kalk trafikte emilen havanın sıcaklığı 70 dereceyi aşıyor. İşte bu andan itibaren motor laçkalaşıyor. Ama iki kışdır tecrubelerim, tek haneli hava sıcaklılarında, motorun en az %20 performansının artığı yönünde, özelikle 3. ve 4. viteslerdeki atraksiyon daha fazla hissediliyor. Soğuk oksijeni bol bu havanın aracı dinçleştridiği ortada. Peki sizin araçlarınız bu havalardan nasıl etkileniyor. Dizel arabada durum nasıl, Turbo benzinliler nasıl tepki veriyor. Yada olumsuz yönde baş ağrıtan sorunlar çeken varmı?
Atmosferik aracım, yaz ayları 55 dereceye varan sıcak havayı emiyor. Kaput altında özelikle Egzos manifoldu ve Katalitik konverteri 1000 derece dayanan sıcaklık, ne kadar uzun bir hortumla sağ teker üzerinden havayı emsede dur kalk trafikte emilen havanın sıcaklığı 70 dereceyi aşıyor. İşte bu andan itibaren motor laçkalaşıyor. Ama iki kışdır tecrubelerim, tek haneli hava sıcaklılarında, motorun en az %20 performansının artığı yönünde, özelikle 3. ve 4. viteslerdeki atraksiyon daha fazla hissediliyor. Soğuk oksijeni bol bu havanın aracı dinçleştridiği ortada. Peki sizin araçlarınız bu havalardan nasıl etkileniyor. Dizel arabada durum nasıl, Turbo benzinliler nasıl tepki veriyor. Yada olumsuz yönde baş ağrıtan sorunlar çeken varmı?