Subaru impreza STI

Ozyt1000

Profesör
94
49
Selam,
Aracı alalı epey oldu, şubat mart aylarında ufak bir kaza yapmıştım. Pimpirikli davranıp birazda parça ekleyince toplamak biraz uzun sürdü :)

Setupta kabaca 2,5 ej25 blok, aeromotive ethanol pompa, bullseye 57mm turbo, ateşleme kiti, motec standalone beyin, id 2000 enjektörler, arp saplamalar, setrab yağ soğutucu, koyo radyatör, presicion intercooler, zeitronix ethanol analyser, carbonetics tripple plate debriyaj şeklinde.


IMG-20160323-WA0004.jpg
IMG-20160323-WA0005.jpg
IMG-20160323-WA0008.jpg
IMG-20160323-WA0007.jpg
 
Maaşallah dyno verisi var mı ?merak ettim bu canavarın hp tork dağılımını ?
 
  • Beğeni
Tepkiler: Ozyt1000
Spoilersız hali ayrı bi çekici durmuş yahu :D güzel zevklere sahipsin abi kazasız belasız keyifle kullanman dileği ile :)
 
Muhtemelen apaçiliktendir Sinan bey :), sti doldurup 0' dan dikmeye, gaddar vites atmaya daha müsait.

Aslında ben tam tersi biliyorum, gaddar muameleye evolar daha dayanıyor diye. Ralliden biliyorum banamısın demiyordu evo 8, evo7,6

Subarular daha çok asfaltta iyi diyordu tecrübeli ralliciler toprakta evo diyorlardı dayanıklılık konusunda.
 
Aslında ben tam tersi biliyorum, gaddar muameleye evolar daha dayanıyor diye. Ralliden biliyorum banamısın demiyordu evo 8, evo7,6

Subarular daha çok asfaltta iyi diyordu tecrübeli ralliciler toprakta evo diyorlardı dayanıklılık konusunda.
Rallilerde muhtemelen sıralı veya dogbox tipi şanzımanlar kullanıyorlar genelde. Standart şanzıman ve transfere sahip iki evo ve üç sti kullandım . Evo 9 lardaki 6 ileri şanzıman en hassas olanı, sonrasında evo 8 5 ileri şanzıman ve en sağlamıda sti şanzımanı. Mevcut evo 9 aracımda da bu güçlere 6 ileri dayanmadığı için 5 ileri evo 8 şanzımanı kullandık. Tabi öte yandan evo daki 4g63 blok verimlilik ve yüksek güçler için benzersiz bir seçenek. Sonuçta ikiside güzel ve keyifli, Evo' nun motoru ve keskin sürüş karakteri, Sti' in boxer sesi ve yürürü öne çıkıyor bence.
 
Rallilerde muhtemelen sıralı veya dogbox tipi şanzımanlar kullanıyorlar genelde. Standart şanzıman ve transfere sahip iki evo ve üç sti kullandım . Evo 9 lardaki 6 ileri şanzıman en hassas olanı, sonrasında evo 8 5 ileri şanzıman ve en sağlamıda sti şanzımanı. Mevcut evo 9 aracımda da bu güçlere 6 ileri dayanmadığı için 5 ileri evo 8 şanzımanı kullandık. Tabi öte yandan evo daki 4g63 blok verimlilik ve yüksek güçler için benzersiz bir seçenek. Sonuçta ikiside güzel ve keyifli, Evo' nun motoru ve keskin sürüş karakteri, Sti' in boxer sesi ve yürürü öne çıkıyor bence.

Şanzımanın oranları nasıl ? 3. vites 200'e kadar gidiyor herhalde racing motor gibi
 
Rallilerde muhtemelen sıralı veya dogbox tipi şanzımanlar kullanıyorlar genelde. Standart şanzıman ve transfere sahip iki evo ve üç sti kullandım . Evo 9 lardaki 6 ileri şanzıman en hassas olanı, sonrasında evo 8 5 ileri şanzıman ve en sağlamıda sti şanzımanı. Mevcut evo 9 aracımda da bu güçlere 6 ileri dayanmadığı için 5 ileri evo 8 şanzımanı kullandık. Tabi öte yandan evo daki 4g63 blok verimlilik ve yüksek güçler için benzersiz bir seçenek. Sonuçta ikiside güzel ve keyifli, Evo' nun motoru ve keskin sürüş karakteri, Sti' in boxer sesi ve yürürü öne çıkıyor bence.
amin